![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik al uitgelegd, en dit zeg ik reeds voor de tweede keer, en dat weet je goed genoeg.
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede beweer ik ook nergens vrij van zonden te zijn. De christen die dat beweerd heeft het ergens niet goed begrepen.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus , religies zijn niet gelijk aan mekaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk niet, van welke planeet kom jij plots afgedreven?
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() m.a.w. religies zijn een kunstmatig iets !! En welke is dan de ware ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Serieus, er is niet goed kunnen lezen, en dan is er niet willen begrijpen. Dat heb ik al uitgelegd en ik heb daar al 2 keer terug naar verwezen.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem dus aan dat je weinig meemaakt in je leven en je al goed kleinburgerlijk opstelt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja , deze , en ....
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, wat zever je nu weer?
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft niets te maken met "zever"..
Er is een bepaald stereotype Katholiek: erg preuts, de inteelt is goed zichtbaar en vooral erg burgerlijk. Ik ben even aan het testen of jij daar onder valt. Zo niet, dan ben je geen katholiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout. Driewerf fout. De preutsheid die u het katholicisme aanwrijft, is juist niet katholiek. 't Is een product van het 19e eeuws protestantisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zou er zoveel inteelt zijn onder Katholieken? De Christengemeenschappen die bekend staand om inteelt zijn allemaal protestants. Ik moet ook nog zwarte-kousen Katholieken tegenkomen ofzo.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katholieke gemeenschappen kennen van oudsher vrij gemakkelijk een instroom, ook in die gebieden waar ze een minderheid vormen. De Kerk gaat immers vrij pragmatisch om met gemengde huwelijken, wat vaak niet mogelijk is bij streng protestantse groepen. |
|
![]() |
![]() |