![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geduld en Di Rupo II.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat is onderdeel van mijn punt dat ik maakte; veel van de Belgen zijn zo gefrustreerd dat ze, eens de kepi op het hoofd staat, denken dat ze Hitler zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 december 2013 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En ja van mij mogen ze meer flikken afknallen. Ik zie daar geen enkel probleem in. Want ik beschouw een flik niet als een mens. En trouwens 6 miljard mensen op deze klotebol. Wat zijn dan enkele flikken meer of minder. Citaat:
En noem mij gestoord. Dat charmante familieverhaaltje is iets dat nog geweten is en vooral nog heel braaf is. Ik zou heel andere zaken kunnen vertellen maar jij noemt dat toch stoerdoenerij. Plus ik denk dat veel mensen dan even misselijk worden (en het gaat niet altijd over flikken. Laat ons zeggen dat ik bijvoorbeeld al die beelden van uit Syrië nog amusement vind). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik begin meer en meer medelijden met sommige individuen hier te hebben. Het is duidelijk dat die niet leven maar geleefd worden. Wat doe jij dan? Braaf aanschuiven en als zo een 18-jarige stylo tegen u iets zegt bibberen ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt er van kleins af aan ingekweekt, luisteren en zwijgen, geen initiatief tonen, eerst toestemming vragen en dergelijke meer. Stilzitten, niet opvallen, mooi in het rijtje lopen, alles is verboden of verplicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat klopt maar hier heb je het over de smurfen. En inderdaad ik beken ik doe dat ook. Dat is onbewust en zoals bij iedereen een natuurlijke reactie. Maar na een seconde is die "fout" gewaar geworden en dan geef je toch terug iets meer gas. Zonder het te gaan zoeken natuurlijk.
Maar we waren hierboven bezig over die mannen met hun V-teken op hun borst. Die privé bewakingsbedrijven. Die mogen NIETS doen, enkel kijken en rapporteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bittere armoede in combinatie met neoconservatieve tendensen kan tot verschillende dingen leiden. Mogelijke veranderingen kunnen een emanciperend karakter hebben, maar kunnen eveneens tot een stevigere omarming van orde en tucht leiden. Als mensen echt arm worden zou het zelfs kunnen leiden tot een revival van de katholieke kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En noem mij gestoord. Dat charmante familieverhaaltje is iets dat nog geweten is en vooral nog heel braaf is. Ik zou heel andere zaken kunnen vertellen maar jij noemt dat toch stoerdoenerij. Plus ik denk dat veel mensen dan even misselijk worden (en het gaat niet altijd over flikken. Laat ons zeggen dat ik bijvoorbeeld al die beelden van uit Syrië nog amusement vind). ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...4TQ9EFeZVM8d-q |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het eindigt met gedwee gas-boetes te betalen...En zonder in opstand te komen uw land onder de voet laat lopen door vreemdelingen. |
|
![]() |
![]() |