Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2013, 07:54   #121
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wie eens iets gelezen heeft over recente sociale geschiedenis in b., die zal weten dat destijds de arbeiders konden "uitbetaald" worden in schuldbrieven die konden ingeruild worden in de winkel van de patron. Die daarop dubbele winst maakte natuurlijk.
Dat is de reden waarom in de b. wetgeving opgenomen is dat het loon uitbetaald moet worden in "echt geld".

Als de staat beperkingen gaat opleggen waar ik mijn pensioen mag gaan opdoen, dan gaan we diezelfde oude en slechte weg terug op.

.
tot hierto zijn er maar 2 gekken op dit forum die de pensioenen van expats willen korten,peterken de sexmaniac die geen posting kan doen zonder het woord hoeren te gebruiken ,en zion de hellehond ,dat zijn natuurlijk de gasten die de immigratie in belgie toejuichen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 08:48   #122
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
tot hierto zijn er maar 2 gekken op dit forum die de pensioenen van expats willen korten,peterken de sexmaniac die geen posting kan doen zonder het woord hoeren te gebruiken ,en zion de hellehond ,dat zijn natuurlijk de gasten die de immigratie in belgie toejuichen
Wat mijn opinie daarover is: ik discuteer graag met mensen die op een redelijk beschaafde manier hun argumenten ontwikkelen en die kunnen zeggen dat ze mijn argumenten aanhoord hebben maar er toch niet mee akkoord gaan.

Dat de Peter nogal gemakkelijk vindt dat alle expats naar Thailand alleen maar als beweegreden de seksindustrie of zelfs de pedo-seksindustrie hebben, zegt wel iets.
Zowel over hem, als over Thailand.
Je kan hem simpelweg een antwoord geven ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 09:27   #123
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat mijn opinie daarover is: ik discuteer graag met mensen die op een redelijk beschaafde manier hun argumenten ontwikkelen en die kunnen zeggen dat ze mijn argumenten aanhoord hebben maar er toch niet mee akkoord gaan.

Dat de Peter nogal gemakkelijk vindt dat alle expats naar Thailand alleen maar als beweegreden de seksindustrie of zelfs de pedo-seksindustrie hebben, zegt wel iets.

.
heb ik al gedaan ,helpt niks,die hoeren blijven blijkbaar door zijn hoofd spoken ,en hoeren in combinatie met(gepensioneerde) expats dan spuwt hij helemaal vuur

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 8 december 2013 om 09:32.
Oud 8 december 2013, 10:12   #124
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

[quote=(neo)geopolitiek;6919520]
Citaat:

idd oude knar, laat de sukkelaars die in België gefrustreerd achterblijven gewoon verder doen met hun gemekker. Geniet van je "oude dag" in "een" paradijs.

groeten vanuit Kinshasa (een helaas nog werkende expat die ook belastingen betaald aan de Belgische staat)
Is er geen werk dat je kan doen voor de Congolese staat, zodat je hier geen belastingen en sociale lasten betaald?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 10:14   #125
subocaj

Standaard

Citaat:
heb ik al gedaan ,helpt niks,die hoeren blijven blijkbaar door zijn hoofd spoken ,en hoeren in combinatie met(gepensioneerde) expats dan spuwt hij helemaal vuur
Niks van aantrekken knar, ga even voor hem naar de hoeren en stuur de rekening naar hem.
Oud 8 december 2013, 12:07   #126
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Niks van aantrekken knar, ga even voor hem naar de hoeren en stuur de rekening naar hem.
ik mag overal gratis ,dank zij mijn geweldig voorkomen en mijn legendarische bescheidenheid
Oud 8 december 2013, 12:34   #127
subocaj

Standaard

Citaat:
ik mag overal gratis ,dank zij mijn geweldig voorkomen en mijn legendarische bescheidenheid
Zo had ik je ook al ingeschat. Eerst dacht ik nog, een overgecompenseerd minderwaardigheidscomplex, maar daar hebben mensen met een geweldig voorkomen en legendarische bescheidenheid geen last van.
Oud 8 december 2013, 12:54   #128
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

.
Laat ik het zo stellen. De term 'alle' is waarschijnlijk te absoluut. Er zijn expats die naar ginder trekken voor te werken, daar is de beweegreden duidelijk. En dan is er de groep die naar daar gaat wonen. En ja, dan denk ik persoonlijk dat de meerderheid daarvan niet naar daar trekt voor het mooie klimaat maar wel voor de afdeling fijne charcuterie.
Dat Knar niet graag heeft dat ik dat zeg en hij daar nogal zenuwachtig van begint te worden is zijn probleem en stoort mij niet in het minste.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 13:04   #129
hikikomori85
Schepen

hikikomori85's schermafbeelding

Standaard

Zijn er eigenlijk Vlamingen gelukkig in het buitenland ? De media staan vol schrijnende verhalen. Knack : n-va'er die belastingen beu is trekt naar Amerika, vrouw aard niet en uiteindelijk plegen beide zelfmoord; HLN : koppel verkoopt huis in Zuid Afrika dmv loterij, vrouw ziek, komen terug naar België; NB : Belgische pedofiel opgepakt in Thailand;
Moeten wij echt de hoererij van zo'n Wim Elbers financieren?
Oud 8 december 2013, 14:58   #130
hikikomori85
Schepen

hikikomori85's schermafbeelding

Standaard

Waarom staat dit bij immigratie ? Dit is emigratie en hoort in Binnenland, Internationaal of Samenleving.
Oud 9 december 2013, 01:41   #131
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Laat ik het zo stellen. De term 'alle' is waarschijnlijk te absoluut. Er zijn expats die naar ginder trekken voor te werken, daar is de beweegreden duidelijk. En dan is er de groep die naar daar gaat wonen. En ja, dan denk ik persoonlijk dat de meerderheid daarvan niet naar daar trekt voor het mooie klimaat maar wel voor de afdeling fijne charcuterie.
Dat Knar niet graag heeft dat ik dat zeg en hij daar nogal zenuwachtig van begint te worden is zijn probleem en stoort mij niet in het minste.
zenuwachtig worden van eenzaten zoals jij ,waarom ,99 procent denkt er anders over
Oud 9 december 2013, 01:51   #132
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

peter1962: Cambodia is the place to be voor pedos, not Thailand
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2013, 01:56   #133
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Zo had ik je ook al ingeschat. Eerst dacht ik nog, een overgecompenseerd minderwaardigheidscomplex, maar daar hebben mensen met een geweldig voorkomen en legendarische bescheidenheid geen last van.
zo is dat ,ik zou nog zoveel geweldige feiten over mezelf kunnen vertellen ,maar mijn legendarische bescheidenheid verhindert dat,spijtig maar ik moet je in het ongewisse laten,rank ewuo

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 9 december 2013 om 01:57.
Oud 9 december 2013, 02:05   #134
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hikikomori85 Bekijk bericht
Zijn er eigenlijk Vlamingen gelukkig in het buitenland ? De media staan vol schrijnende verhalen. Knack : n-va'er die belastingen beu is trekt naar Amerika, vrouw aard niet en uiteindelijk plegen beide zelfmoord; HLN : koppel verkoopt huis in Zuid Afrika dmv loterij, vrouw ziek, komen terug naar België; NB : Belgische pedofiel opgepakt in Thailand;
waarom niet ,we betaalden en betalen al jaren voor steve zijn hoeren ,en voor dirupo zijn uitstapjes op het fontenasplein,ik vind het wel mooi dat je zo bezorgd bent over het geluk van vlamingen in het buitenland (sarcasme modus af)maar die kunnen altijd terug keren naar blegie ,ik in 3 keer nu,dan en nooit meer

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 9 december 2013 om 02:05.
Oud 9 december 2013, 02:12   #135
Black Seven
Burger

Standaard

Citaat:
Zolang alle Belgen wonend in eigen land heel gelukkig zijn is er niks aan de hand in de wereld.
Black Seven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 00:11   #136
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn er eigenlijk Vlamingen gelukkig in het buitenland ? De media staan vol schrijnende verhalen. Knack : n-va'er die belastingen beu is trekt naar Amerika, vrouw aard niet en uiteindelijk plegen beide zelfmoord;L]

Bedoel je dit artikel, http://www.webklik.nl/user_files/201...5398/Knack.pdf

Het zat in het gezin al goed fout voor ze vertrokken er was nml een derde persoon in het spel
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 08:44   #137
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Bedoel je dit artikel, http://www.webklik.nl/user_files/201...5398/Knack.pdf

Het zat in het gezin al goed fout voor ze vertrokken er was nml een derde persoon in het spel
waarom verstoor jij hikimoor zijne droom dat belgen alleen gelukkig zijn in blegie?waarom???????
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be