![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Mogen we het zo stellen dat je financieel belang hebt bij het overleven van België, Staaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Monaco? Lichtenstein?
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() De hoofdrol van Frankrijk in de EU is verleden tijd sinds Hollande het land naar de afgrond leidde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij laat dat uitschijnen, maar ik geloof daar geen bal van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jou aan België bindt geldt voor de meeste belgicisten. De dag dat ze het maximum uit Vlaanderen kunnen halen in plaats van uit België roepen ze even gezwind: Voor vorstelijke salarissen, voor vrijheid en directe democratie! Dat zal in een onafhankelijk Vlaanderen trouwens eerder tot de mogelijkheden behoren dan in het toekomstige België.... Zijn deze reacties van mij je ontgaan, of wil je er niet op antwoorden? http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=80 http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=86
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 december 2013 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn dus geen lid van de EU maar "mogen" er evengoed handel mee drijven?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een geluk dat ik bleef aandringen he knuppeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() De hoofdrol van Frankrijk binnen de EU is al een tijdje verleden tijd sinds de hereniging van Duitsland waar de Fransen mee akkoord gingen. De samenwerking en de relaties tussen beide landen blijven goed ondanks de meningsverschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk duc. Geen van beide wil nog terug een gewapend conflict.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
Je geloofde er toch geen bal van?
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Tja, omwille van het smeer, likt de kat de kandeleer......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vld heeft geen recht van spreken, vld'ers vergelijken N-VA'ers met nazi's. Op dit forum zit ook een marginaal die nooit inhoudelijk reageert en constant mensen loopt te treiteren. En dat soort volk denkt respect te verdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() VLD'ers zijn een speciaal ras. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erst kommt das Fressen, dann die Moral. Het hemd is nader dan de rok. Neem dat een gewoon mens maar eens kwalijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mensen "Leve België" zie roepen krijg ik beelden te zien van dementerende bejaarden en mentaal gehandicapten op frietrevoluties. Probeer als liberaal ook een beetje zelfrespect te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU kan (volgens jou....) geen enkele lidstaat buitengooien. Een onafhankelijk Vlaanderen IS echter geen lidstaat van de EU. Dat geef je zelf toe met je twee regel: Vlaanderen zal zijn kandidatuur moeten stellen. Ik hoop dat Vlaanderen dit NIET doet. Van deze peperdure, compleet overbodige, ondemocratische, zelfzuchtige zakkenvullersclub kan Vlaanderen beter geen lid zijn. http://www.youtube.com/watch?feature...&v=oRw39Ju4xFw http://www.youtube.com/watch?feature...&v=oRw39Ju4xFw http://www.youtube.com/watch?feature...&v=oRw39Ju4xFw
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Doe ik niet, Staaf. Het is tenminste eerlijk. Wat van vele anderen niet kan gezegd worden. Die doen hun voorliefde voor België af als een roeping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik het op mijn beurt zo stellen dat de meeste flaminganten (geloven dat ze) financiëel belang hebben bij het installeren van een Vlaamse republiek?
![]() |
![]() |