![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder : ik had die reacties voorspeld : Citaat:
Laatst gewijzigd door Stingray : 26 december 2013 om 00:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat heb je nu bewezen ? Laatst gewijzigd door Stingray : 26 december 2013 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of moeten WIJ hier altijd JOUW beweringen staven? Je hebt hier nu pas weer vijf berichten neergezet met 0,0 aan relevante inhoud. Niks, nada, nul. Enkel wat vaag gezwets en persoonlijke aanvallen. Je had gewoon de draad moeten laten wegzakken en hopen dat niemand 'm nog zou bovenhalen. Weet wanneer je verloren hebt, Stingray... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zit te zwetsen over slechts 1 school in Stelen. Zo is er bijvoorbeeld nog de KOR etc. Maar goed ga je gang mijnheer. Laatst gewijzigd door Stingray : 26 december 2013 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nog niet eens zo lang geleden werd ik door een moslima alhier verweten een lid van het VB te zijn. Nu blijkt dat ik vooral moslims verdedig. Allez vooruit. Mag ik jou voordragen voor de weinig benijdenswaardige positie van forumnar?
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je weet écht niet meer van welk hout nog pijlen te maken. Maar op mijn stem mag je rekenen, hoor. Beloofd!
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben nooit kunnen achterhalen over wélk pretpark het ging...
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je hier nog nooit tot in het absurde moslims zien verdedigen. Je was tot op heden steeds kritisch en je poneerde stellingen waarover nagedacht is geweest. Eerlijk is eerlijk. Wel iets te links voor mij . ![]() Hertog Van Gelre had dat ook, spijtig dat hij/zij hier niet meer aanwezig is. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 december 2013 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een goede vraag. Ik betwijfel echter of jij die vraag ook kan beantwoorden.
Best wel jammer dat jij die vraag niet aan jezelf stelt...
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoop doet leven. Zoiets? ![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op , het christendom heeft ook zijn ranzige kanten , maar de islam is op dat gebied champions league en zij spelen slechts in 4-de klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, is niet zo verwonderlijk. Van de forummers van de beginjaren is er maar een handvol over. In de loop der jaren hebben we zowat alle mogelijke onderwerpen al gehad. Nu is het herhaling op herhaling, maar dan in een nieuw jasje gestoken. De triljoenste topic over abortus, de triljoenste topic over de islam, de triljoenste topic over Vlaams-nationalisme, enzovoort. Enkel de protagonisten zijn verschillend.
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb mijn anti-klerikaliteit nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik zie niet in waarom ik voor de islam een uitzondering zou moeten maken.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu al lang niet meer mogelijk. Het is zelfs een vergeefse moeite. Het forum is in verval. Vroeger kwamen er ook regelmatig politici mee discussiëren, maar nu wordt dit forum totaal door hen gemeden. Dat zegt toch genoeg. Ik beperk me dan ook al jaren tot wat lachen en tot wat in de billen knijperij. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Had je nu echt gedacht dat ik wakker van jou zou liggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij jou is het toch ook eigen gezin eerst, of niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem hier op het forum is dat iedereen alleen zijn eigen stelling ziet. Ondanks wat je er ook van moge denken klopt het wel, punt aan de lijn. Ik heb hun kinderen er zelf over bezig gehoord dat er bij hen in de klas geen kerstboom etc. meer mocht staan of je het nu graag hoort of niet. Die mensen waren behoorlijk ontgoocheld. Als je ziet dat men nu al moeilijk doet over kerstbomen in het justitiepaleis etc. is dit niet echt een verrassing. Laatst gewijzigd door Stingray : 26 december 2013 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |