![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() /
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan een therapie je helpen?Spring vooral niet voor een trein.Dat veroorzaakt vertragingen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Okay, misschien heb ik een beetje te groot ego, maar dat is niet voor niets. U weet waar ik het over heb. En zeg dat maar tegen de Cribs en the Bloods, MS13 of andere gangs. Vooralsnog zijn wij het die elkaar doden. en natuurlijk doen we dit, omdat we niet weten hoe we bommen moet maken. Goedkope troep elke keer weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Chill 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() Mij maakt het niet zoveel uit.
Hopelijk weet u welke richting op te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je bent wel zo hypocriet geld te aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt. Nochtans verboden door het boek dat jou zo heilig is. Laatst gewijzigd door daiwa : 29 december 2013 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weer een woorden verdraaier: ik had per ongeluk geschreven: ik zweer op alles wat ik lief heb. Ik ga vrijwilligerswerk doen en niet omdat U dat zo graag wil. Mij treft geen blaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() [quote=vlaams realist;6950970]Tja,nog nooit gedaan.Tlijkt me dom.Natuurlijk ga ik eerst mikken voor ik de trekker overhaal.Daarna lijken handboeien me overbodig.
thuh, dan lijken handboeien je overbodig. Ik zal U vertellen. Ik was een keer in 'A-dam centrum. Daar kom een een Palastijnse jonge dame tegen en ik sprak haar aan. We besloten samen wat paddo's te halen bij de smartshop, daarna gingen we naar een coffeeshop wat roken en ze kocht ook nog een sigaar. We belanden bij haar in het hotel. Echt een prachtdame kan ik U mededelen. We hebben gekletst onder het maanlicht bij de grachtjes tegenover de dames van lichte zeden op de Wallen, terwijl ze haar sjaal over haar hoofd sloeg om een deel van haar haar te verbergen en het maanlicht weerkaaste in het water..dit zag ik omdat ik mijn ogen neersloeg bij het maken van dat gebaar. Zeer romantisch en dit is een moment dat ik nooit zal vergeten en zeer waardeer, een dame naar mijn hart en zo ben ik zelden een dame tegen gekomen. Eenmaal in het hotel gaf ze me een slaapplaats naast haar zeidde maar een appart bed. We besloten op de gang een sigarretje te roken en ze maakte een gebaar dat ik dichterbij mocht komen wat uiteindelijk kon resulteren in een kus. Ik had diep respect voor haar en wilde het moment niet verpesten door er op in te gaan door het maken van een weder-avance (toenaderingspoging), want soms zijn het de ogen die spreken. Al met al kon ik de andere dames die ook deel uitmaakten van het hotelkamer niet uit mijn hoofd zetten want ze zaten vast geketend aan boeien. En dit is geen verzonnen verhaal. Laatst gewijzigd door g_z : 30 december 2013 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() [quote=g_z;6953358]
Citaat:
Je bent gevoelig voor romantiek,maar je bevind je in een roes. Waar de "islam"past in je verhaal?????? In plaats van dit verhaal aan mij te posten,had je het beter tegen je therapeut vertelt. Kheb het in mn leven ook al flink uitgehangen.Der is echter een punt waarop je daarmee moet stoppen.(ervaringsdeskundig) Jouw punt was één jaar geleden.Als je nu onmmiddelijk niet stopt,dan ga je in de psychiaterie verdwijnen.Praat me niet meer over "islam",want ik vrees dat je "broeders" niet met je gedrag gaan lachen.ZOEK HULP. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=g_z;6953358]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe OFF-topic: Het zou tof zijn de quotes juist weer te geven ,
dit om verwarring te voorkomen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() En dit is nu precies wat ik bedoel helaas.
Men houd geen rekening met een ander en verwacht een volwaardig gesprekspartner. Dat is nu typisch het gedrag van een ongelovige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=alice;6953410]
Citaat:
Helemaal niets, soms 1 of 2 keer in de week. Heel stelselmatig. Waarom gaat men ervan uit dat indien men drugs gebruik meteen ook een probleem aanwezig behoord te zijn, erg dom weer helaas en hier kan ik weinig tot geen respect voor opbrengen. Kan geen respect opbrengen voor hen die je toevertrouwd met informatie om vervolgens door dezelfde weer in de rug gestoken te worden. Vertrouwensschending noemt men dit. Verder ben ik zeer capabel, heb ik geen problemen, schulden of enige problemen dan ook. Alle belastingzaken compleet geregeld. Dus om aan te komen door te zeggen het is advies voor uw eigen bestwil is ook weer ietswat te ver gezocht. Ik laat me niet meevoeren in de stroming, daar heb ik mijn boekske voor. Ik kan mensen die hypocriet gedrag tonen weinig waarderen, zogenaamd het goede met je voor hebben, omdat ze zelf in manco verkeren. Het is de ziekte van: jij hebt een probleem terwijl men zelf in een identiteitscrises verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh .... ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementslid
|
![]() Men heeft moeite met het inzien van het moraal van een verhaal.
De achterliggende gedachte. Ik wil niet zeggen dat wij Arabieren een voorsprong hebben met betrekking tot vergelijkingen, gezegden of spreekwoorden maar bepaalde mensen komen op mij over als zeer koud en erg afstandelijk en weinig pragmatisch kunnen denken. Daarom willen weinig islamitische mannen voor een autochtone vrouw kiezen en weinig moslimvrouwen voor een autochone man. Daarom is men er nog niet aan toe om de taal der vergelijkingen aan te gaan welke zinnebeeldig of letterlijk genomen kunnen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() [quote=g_z;6953506]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee joh, ik ben op het moment vrijgezel en het bevalt me prima. Heb me nog nooit zo goed gevoeld. Geen verantwoordelijkheid, moeilijke discussies. Vragen van: schatje, je geeft me geen tijd en zo, waarom praat je niet tegen me. Blijf voorlopig nog even solitair en celibatair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed voor je.Khoop zeker dat je geen kinderen meer maakt.Want zotten hebben we al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoezo, weet U iets wat ik niet weet dan? Waarom zegt U: dat ik geen kinderen meer maak, met extra nadruk op 'meer' zegt de grootste bubbelhoofd. Wie zegt dat er kinderen van mij zijn dan? En wat bedoeld U met zotten, U heeft echt een grote mond. Laatst gewijzigd door g_z : 30 december 2013 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |