![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ook een van mijn persoonlijke favorieten (met stip!) op mijn haatlijst is alles wat naar country & western ruikt... Ooit al eens naar de tel-sell van de 'Classic Country Collection' gekeken? Dat genre is er in drie decennia enkel saaier op geworden! BRAAK!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 8 september 2004 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ik ook niet tegen kan is van die rappers die rappen over hoe ze stoere 'thugs' zijn, terwijl ze staan voor hun villa met zwembad...
Wie heeft er het hiphop-genre toch zo verkracht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() Gruwelijke songs ? Zo van die songs waarbij je spontaan naar en kotszakje grijpt ?
- de brabanconne (uiteraard) - alles waar ook maar een beetje saxofoon in voorkomt. Jazz is dus een echte nachtmerrie voor ondergetekende. - Brahim-toestanden (R&B en rap dus) - De meeste techno - Franz Bauer en andere zeemvellen die het kwijlsel uit je boxen laten lopen. Enkele specifieke artiesten/nummers : - The Doors - Light my fire - Ik weet niet wie de draak ineengeknutseld heeft, maar iets met een "toe toe toeter op mijn waterscooter" of zo... Gruwelijk is dat ! - Het volledige oeuvre van James Brown (verschrikkelijke stem heeft die vent ![]() - Bob Marley - Iron, Lion, Zion - Gorki - zowat alles
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 8 september 2004 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=7]BOB MARLEY???????[/size] [size=7][/size] [size=1]gij zot[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] [size=7]JA ! BOB MARLEY KAN IK NIET HOREN ![/size] [size=1] Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() Maar allez, ge moet nu niet wenen. Dat wil niet zeggen dat gij hem niet graag moogt horen, he.
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |