![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 28 januari 2014 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Huwelijken tussen neven en nichten van de 4de graad zijn toegestaan in Belgie altijd al geweest, en da's ook geen "incest" Huwelijk tussen een oom en zijn nichtje, dus het kind van de broer of zus da's pas incest en da's niet toegestaan in nederland Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Wikipedia:
Er bestaan verschillen qua strafbaarheid voor huwelijken tussen bloedverwanten (consanguïene huwelijken genoemd). Maar een huwelijk tussen neef en nicht is zowel in Nederland als in België niet strafbaar. Alleen trouwen met een broer of zus is in Nederland verboden, tenzij dit een broer of zus door adoptie is. Tijdens de invoering van het Nieuwe Burgerlijke Wetboek in 1970 is het verbod op huwelijken tussen aanverwanten en bloedverwanten in de derde graad (dus oom-nicht en tante-neef) opgeheven Ik vind dit verwerpelijk van de Nederlandse staat dat zij neef-nicht huwelijken tussen ooms-nicht en tantes-neef toestaa (3de graad) ECHT ZWAAR VERWERPELIJK EN PERVERS IEEW Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:58. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vergelijkt het ook met huwen boven de 40, dat is dus iets heel anders dan kinderen maken. Plus nichten en neven die kinderen maken boven 40 hebben dat er gewoon nog eens bovenop, het komt er allemaal nog bij en belast onze ziekenzorg te zwaar. Marrokanen hebben 8x meer schizofrenie, dat is een erfelijke ziekte en zo zijn er een hele reeks voorbeelden. Turken zijn wel beter, die hebben maar 15% inteelt omdat er meer seculieren zijn en Koerden die niet aan inteelt doen. Er mag minstens eens onderzoek naar komen en een deftige sensibiliseringscampagne, nu is het een taboe waarbij je direct verweten wordt als racist. Getuige jou reactie. Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een horde is een Turkse of Mongoolse stam of clan. Eigenschappen De groepen zijn klein, tussen 5 en 80 mensen, en bestaan uit nauw verwante personen. Zij missen veel instellingen zoals politie, wetten en verdragen om geschillen te beslechten. Een horde heeft geen basis van de woonplaats. Het is een "egalitaire" maatschappij met informele leiderschap. Vermoedelijke woonden alle mensen in horden voor het overgaan op de landbouw. Herkomst van het woord Het woord horde komt van horda of orda. Een van de oudste woorden welke oorspronkelijke stam of groep betekende, maar in de Germaanse taal en latijn meer in de negatieve zin gebruikt werd als aan duiding van de Turkse en Mongoolse invallende en rovende horden welke zelfs in de Nederlanden gevreesd en berucht waren. Later gingen de horden over in clan aangevoerd door een Khanleider. Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks mee aan de hand. Maar mannen mogen wèl tot vier vrouwen huwen. Dt maakt dat vrouwen dus wèl mogen huwen met mannen die reeds gehuwd zijn. Hier is duidelijk dat de koran enkel aan de heren is gericht en niet aan de vrouwen: vrouwen hebben niks te willen namelijk. Kindhuwelijken worden ook niet als straf aanzien: kinderen worden als vrouwelijk wezen aanzien en hebben niks in de pap te brokken. Als een mijnheer het kind wil kopen (ze noemen het bruidsschat) en vader vindt het OK, dan is het zo. Het dient niet als straf voor het kind, net zomin dat het als straf voor een puppy geldt als het van eigenaar wisselt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer quoten aub.
Het feit dat men niet mag huwen met kinderen die door dezelfde min gezoogd werden staat in de koran. Blijkbaar kan je er niet mee lachen als ik me afvraag of het over dezelfde melk gaat ... of heb je de grap van dit onzinnig huwelijksverbod zelfs niet begrepen. Bonbon beweert dat het verbod op neef/nicht huwelijken in 1970 werd afgeschaft: in Belgie was het volgens mij in de jaren 1980. Nu content? In BEIDE gevallen ging het om de moslims terwille te zijn (of om de koning terwille te zijn die een stijve arm kreeg van al de handtekeningen voor dispensatie die hij moest zetten) vermits die voor +50% aan inteelt doen, met alle gevolgen van dien voor hun eigen inteeltig nageslacht. Hordes = de horde zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [ˈhɔrdə] Verbuigingen: horde|n, horde|s (meerv.) 1) grote groep Voorbeelden: `achtervolgd door een horde fans`, `Dzjengis Khan en zijn woeste horden` 2) hekje waar je overheen moet springen ... Gevonden op http://www.woorden.org/woord/horde Ik gebruikte "hordes" in de zin van hopen inwijkelingen, massale inwijking, ongebreidelde inwijking. Of wil je me nu laten geloven dat uw landgenoten mondjesmaat binnensijpelden? Leer misschien uitgebreider Nederlands?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:19. |
![]() |
![]() |
#133 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#135 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verschil tussen inteelt en incest: Citaat:
Citaat:
INTEELT = kruising tussen verwanten (de kinderen zijn inteelt). INCEST = het hebben van sex met personen met wie huwelijken niet toegestaan zijn. Inteelt gaat dus over de gevolgen van het hebben van sex met familieleden (dus ook neven en nichten om je er even op te wijzen), incest is het hebben van sex met mensen met wie je niet mag huwen: ouders, kinderen, broers, zussen, ooms, tantes. Noteer even dat in Nederland het hebben van sex met meerderjarige toestemmende personen zoals broers en zussen, zeker incest is, maar NIET strafbaar is. Huwelijken met broers en zussen zijn echter niet toegestaan. De kinderen uit zo'n verhouding zijn dan weer wèl inteelt. Indien - zoals Bonbon zegt - huwelijken tussen ooms en nichtjes in Nederland wèl zijn toegestaan, dan spreekt men dus niet van incest. De kinderen uit zo'n huwelijk zijn echter wel inteelt. Huwelijken tussen neven en nichten (cousins et cousines) zijn ook toegestaan, dus is het geen incest. Kinderen uit zo'n huwelijk zijn wèl inteelt. Heb je het nu begrepen Mr. Moor?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:35. |
||||
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Recent hoorde ik nog dat eremoorden enkel gebeuren omdat die mensen sociaal achtergesteld, arm, gediscrimineerd etc... zijn. Dat was nieuw voor me. Staat in Klasse voor Leerkrachten. Dat moet zo aan de kinderen worden ingelepeld. Dus als papa zijn dochter keelt omdat ze naar de blond buurjongen keek, is dat mijn schuld want ze waren achtergestelde werklozen. Gebruik voor uw inteeltige huwelijken toch gewoon de (betere) franstalige benaming: nicht - kozijn = cousin/cousine = de kinderen van ooms en tantes nicht - neef = nièce / neveu = de kinderen van broer en zussen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:46. |
|||
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw accept the damn facts, ik ben blij dat jullie geen vertegenwoordigers zijn van de Westerlingen, want de Westerlingen zijn niet zoals jullie zijn, echte Westerlingen zijn inteligente mensen die de "feiten accepteren" |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uw politiek correcte desinformatie is me niet ontgaan. Veelal wordt teruggevallen op een éénmalige verbintenis tussen neef en nicht, waarvoor ook hier speciale compensatie moest worden gevraagd, maar ook verkregen; Zo'n eenmalige verbintenis is inderdaad niet zo gevaarlijk. D�*t waren de politiek correcte antwoorden van professoren die anders hun job gingen verliezen bij het foute antwoord. Pas recent is men schoorvoets beginnen toegeven dat continue herhaling van inteelt)-huwelijken weldegelijk gevaren voor de nakomelingen betekenen. De cijfers van de inteeltige mismaakte kinderen zijn zeer duidelijk. Deze zijn een gevolg van generatie na generatie na generatie met zijn eigen familieleden te huwen. Genetisch gezien is die genenpoel dan zeer beperkt en worden foutieve genen aan elkaar doorgegeven. U ligt als het ware genetisch gewijze met uw eigen grootmoeder in bed.... uw keus, niet de mijne. Enig idee trouwens waarom vooral Marokkaanse gediscrimineerden schizofreen worden van zogenaamde discriminatie, sociale achterstelling, regenachtig weer, koude voeten en snotneuzen .... en geen chinese allochtonen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Marokkanen zijn het meest diverse volk, bij Marokkanen heb je zwarten, bruinen, rosse mensen, blonde mensen, Marokkanen zijn een smeltkroes van Romeinen, Berbers, Arabieren, Germanen, Zwarten, nogmaals LEES DE GESCHIEDENIS accepteer de feiten Ik heb 2 diploma's, ik ben succesvol, ik heb alles, van mijn vroegere klasgenoten op de Hogeschool was ik als enige Marokkaan één van de 5 die geslaagd waren op de 40 studenten die andere 35 zijn dus gebuisd door inteelt als ik jouw redenering moet volgen maar ik denk niet zo haha ik ben niet zo dom als een achterdeur Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |