Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 28 januari 2014, 18:36   #121
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In het katholieke Vlaanderen waren huwelijken tussen kozijn en nicht (kinderen van ooms en tantes) steeds verboden. Dit mocht niet volgens de katholieke kerk en werd zo overgenomen in het Belgische recht. Men kon een uitzondering vragen aan de koning indien men in bepaalde gevallen toch persé wou huwen met zijn kozijn of nicht.
Het werd echter afgeschaft toen de hordes muzelmensen hier kwamen aanwaaien waarbij de huwelijken tussen de kinderen van broers en zussen (cousins et cousines)doodnormaal waren (in de koran staat welke huwelijken verboden zijn, en deze tussen de kinderen van broers en zussen staan er niet bij. Ik meen dat huwelijken met ooms en tantes (neveux et nièces) ook door de koran verboden zijn).

Geef bronnen en bewijzen, "hordes muzelmensen" goed bezig met debatteren, "hordes" ik lees het goed "hordes" alsof wij ik weet niet wat zijn, het werd afgeschaft in 1970 voor zoveer ik weet kwamen de Marokkanen en Turken pas rond 1975 dus kappen die scheve praat van je

Ik twijfel eraan of het verbod op huwelijken tussen "cousins et cousines" in Nederland ook van toepassing was, gezien de eerder protestantse overtuigingen daar.

Misschien kan Moor dit een onder ogen nemen? hij was een beetje van zijn kamelenmelk precies. Het schuim van woede spuit zelfs uit mijn scherm! Wat vindt Moor trouwens van het feit dat kinderen die dezelfde moedermelk krijgen zeker niet mogen huwen? Al ontdekt of dit ook voor geitenmelk geldt?

Ik ben van m'n kamelenmelk geschoten ja als je ziet wat voor rabiate, onzin hier wordt gespuwd dan kan je niet anders, en wordt het tijd om hie riets aan te doen aan dit onnozel gedoe, zonde van jullie tijd, dat jullie kostbare tijd van jullie leven verliezen aan zulke onzin en leugens, over dat moedermelk, binnen de Islam heb je zoogmoeders, en de zoon van deze zoogmoeder is dan zoals een broer maar da's weeral een andere discussie of gaan we alles door elkaar halen, geitenmelk en koeiemeld en kamelenmelk WHAT TE F.... waarom haal je geitemelk erbij? Bedoel je dat er binnen de Moslims er huwelijken zijn tussen "geiten en mensen" wat is je bedoeling???????

Waar we het steeds over hebben is dus het huwelijk in vierde graad, wat evenzeer na generaties een zeer verhoogde kans op genetische (zowel fysiek als geestelijk) misvormde kinderen geeft. En vermits Allah er niet voor zorgt moeten wij kaffers het maar doen zeker? Enig idee hoe het komt dat we nu ineens wachttijden hebben in ONZE instellingen voor gehandicapten??? En dit terwijl we de beste zwangerschapsbegeleiding hebben die het risico op anders-valide kindertjes drastisch beperken?

In m'n bovenstaande post staat dat er 2 a 3 percent kans is, hetzelfde zoals een man dat met een vrouw van boven de 35 een kindje heeft
De kans op aangeboren afwijkingen is echter ongeveer 2-3% meer dan bij een huwelijk tussen niet-verwante paren, welk risico vergelijkbaar is met vrouwen van 35 jaar en ouder die een kind krijgen. Wetenschappers vinden het scheef als men vrouwen boven de 35 wel laat trouwen, maar neven en nichten om die reden niet.[2]

Ik zie juist zeeer veel autochtonen op oudere leeftijd trouwen en jonge Turken en Marokkanen trouwen op zeer jonge leeftijd

Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 18:37   #122
Moor
Gouverneur

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:37.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 18:42   #123
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
graag een quote, ik zou niet weten waar ik dat heb beweerd dat een vader zijn dochter uithuwelijkt aan zijn broer.

Tenzij U het heeft over het programma "in Godsnaam" waar een vlaams meisje huwt met een illegale marokkaan wiens broer in Nederland woont en die als "bruid" fungeerde in het huwelijk voor de imam (waar zij dus niet bij was) zodat ze hun "huwelijk" konden consummeren, zij zwanger werd en ze toen wel voor de Belgische burgerlijke stand konden huwen en hem ineens legaal maken.

Is dat waar je het over hebt? beter lezen in het vervolg! hier kwam geen vader aan te pas, zelfs niemand van de vlaamse familie! Bij moslims komen ongelovige kafferouders er niet aan te pas als ze hun dochters maar kunnen huwen. Dat is wat anders dan eremoord omdat ze op straat naar een blonde gast gekeken heeft hé man!
*KNIP*Ik neem zelfs geen moeite om deze onzin te lezen tjonge tjonge waar heb jij gestudeerd?

Laatst gewijzigd door Akira : 28 januari 2014 om 20:53.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 18:44   #124
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
wij leven in een RECHTSSTAAT, niet in een theocratie.

Het is fout en zelfs gevaarlijk maar blijkbaar zijn in Nederland huwelijken vanaf de derde graad toegestaan. (zie post Bonbon)
Je hoeft daarvoor niet te roepen en te tieren.

Niemand verplicht jou om met je nièce te huwen.

Huwelijken tussen neven en nichten van de 4de graad zijn toegestaan in Belgie altijd al geweest, en da's ook geen "incest"

Huwelijk tussen een oom en zijn nichtje, dus het kind van de broer of zus da's pas incest en da's niet toegestaan in nederland

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:44.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 18:51   #125
Moor
Gouverneur

Standaard

Wikipedia:

Er bestaan verschillen qua strafbaarheid voor huwelijken tussen bloedverwanten (consanguïene huwelijken genoemd). Maar een huwelijk tussen neef en nicht is zowel in Nederland als in België niet strafbaar. Alleen trouwen met een broer of zus is in Nederland verboden, tenzij dit een broer of zus door adoptie is. Tijdens de invoering van het Nieuwe Burgerlijke Wetboek in 1970 is het verbod op huwelijken tussen aanverwanten en bloedverwanten in de derde graad (dus oom-nicht en tante-neef) opgeheven

Ik vind dit verwerpelijk van de Nederlandse staat dat zij neef-nicht huwelijken tussen ooms-nicht en tantes-neef toestaa (3de graad) ECHT ZWAAR VERWERPELIJK EN PERVERS IEEW

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 18:58.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 18:58   #126
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Geef bronnen en bewijzen, "hordes muzelmensen" goed bezig met debatteren, "hordes" ik lees het goed "hordes" alsof wij ik weet niet wat zijn, het werd afgeschaft in 1970 voor zoveer ik weet kwamen de Marokkanen en Turken pas rond 1975 dus kappen die scheve praat van je
De eerste golf Marokkanen en Turken waren de 'gast'arbeiders van de jaren '50 en '60, sindsdien is het niet meer gestopt.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:04   #127
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Wikipedia:

Er bestaan verschillen qua strafbaarheid voor huwelijken tussen bloedverwanten (consanguïene huwelijken genoemd). Maar een huwelijk tussen neef en nicht is zowel in Nederland als in België niet strafbaar. Alleen trouwen met een broer of zus is in Nederland verboden, tenzij dit een broer of zus door adoptie is. Tijdens de invoering van het Nieuwe Burgerlijke Wetboek in 1970 is het verbod op huwelijken tussen aanverwanten en bloedverwanten in de derde graad (dus oom-nicht en tante-neef) opgeheven

Ik vind dit verwerpelijk van de Nederlandse staat dat zij neef-nicht huwelijken tussen ooms-nicht en tantes-neef toestaa (3de graad) ECHT ZWAAR VERWERPELIJK EN PERVERS IEEW
En vanaf de 4e graad is het perfect in orde? Het is gewoon ietske minder pervers, dat is alles.

Je vergelijkt het ook met huwen boven de 40, dat is dus iets heel anders dan kinderen maken. Plus nichten en neven die kinderen maken boven 40 hebben dat er gewoon nog eens bovenop, het komt er allemaal nog bij en belast onze ziekenzorg te zwaar.

Marrokanen hebben 8x meer schizofrenie, dat is een erfelijke ziekte en zo zijn er een hele reeks voorbeelden. Turken zijn wel beter, die hebben maar 15% inteelt omdat er meer seculieren zijn en Koerden die niet aan inteelt doen.

Er mag minstens eens onderzoek naar komen en een deftige sensibiliseringscampagne, nu is het een taboe waarbij je direct verweten wordt als racist. Getuige jou reactie.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 19:06.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:04   #128
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
De eerste golf Marokkanen en Turken waren de 'gast'arbeiders van de jaren '50 en '60, sindsdien is het niet meer gestopt.
U hebt gelijk, de gastarbeiders kwamen inderdaad in de jaren 60 maar om te gaan zeggen "hordes" , hordes is een woord dat gebrukt wordt bij de Mongolen en Turken die hordes hadden,

Een horde is een Turkse of Mongoolse stam of clan.

Eigenschappen

De groepen zijn klein, tussen 5 en 80 mensen, en bestaan uit nauw verwante personen. Zij missen veel instellingen zoals politie, wetten en verdragen om geschillen te beslechten.

Een horde heeft geen basis van de woonplaats. Het is een "egalitaire" maatschappij met informele leiderschap.

Vermoedelijke woonden alle mensen in horden voor het overgaan op de landbouw.

Herkomst van het woord

Het woord horde komt van horda of orda. Een van de oudste woorden welke oorspronkelijke stam of groep betekende, maar in de Germaanse taal en latijn meer in de negatieve zin gebruikt werd als aan duiding van de Turkse en Mongoolse invallende en rovende horden welke zelfs in de Nederlanden gevreesd en berucht waren. Later gingen de horden over in clan aangevoerd door een Khanleider.

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:05.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:09   #129
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
U hebt gelijk, de gastarbeiders kwamen inderdaad in de jaren 60 maar om te gaan zeggen "hordes" , hordes is een woord dat gebrukt wordt bij de Mongolen en Turken die hordes hadden,

Een horde is een Turkse of Mongoolse stam of clan.

Eigenschappen

De groepen zijn klein, tussen 5 en 80 mensen, en bestaan uit nauw verwante personen. Zij missen veel instellingen zoals politie, wetten en verdragen om geschillen te beslechten.

Een horde heeft geen basis van de woonplaats. Het is een "egalitaire" maatschappij met informele leiderschap.

Vermoedelijke woonden alle mensen in horden voor het overgaan op de landbouw.

Herkomst van het woord

Het woord horde komt van horda of orda. Een van de oudste woorden welke oorspronkelijke stam of groep betekende, maar in de Germaanse taal en latijn meer in de negatieve zin gebruikt werd als aan duiding van de Turkse en Mongoolse invallende en rovende horden welke zelfs in de Nederlanden gevreesd en berucht waren. Later gingen de horden over in clan aangevoerd door een Khanleider.
Hollanders hebben daar een mooi woord voor, comma-neuken.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:11   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is hetzelfde, als de man niet mag trouwen met met de dochter van z'n broer dan kan het ook niet omgekeerd. Moslims zijn echter goed in het vinden van woordspelletjes om iets toch toe te laten zoals het mannenneuken omdat er geen liefde mee betrokken is. Gedwongen kindhuwelijken als straf enz.
ik neem het voorbeeld van het vers waarin staat dat ze niet mogen huwen met mensen die reeds gehuwd zijn.

Niks mee aan de hand.

Maar mannen mogen wèl tot vier vrouwen huwen. Dt maakt dat vrouwen dus wèl mogen huwen met mannen die reeds gehuwd zijn.

Hier is duidelijk dat de koran enkel aan de heren is gericht en niet aan de vrouwen: vrouwen hebben niks te willen namelijk.

Kindhuwelijken worden ook niet als straf aanzien: kinderen worden als vrouwelijk wezen aanzien en hebben niks in de pap te brokken. Als een mijnheer het kind wil kopen (ze noemen het bruidsschat) en vader vindt het OK, dan is het zo. Het dient niet als straf voor het kind, net zomin dat het als straf voor een puppy geldt als het van eigenaar wisselt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:13   #131
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En vanaf de 4e graad is het perfect in orde? Het is gewoon ietske minder pervers, dat is alles.

Je vergelijkt het ook met huwen boven de 40, dat is dus iets heel anders dan kinderen maken. Plus nichten en neven die kinderen maken boven 40 hebben dat er gewoon nog eens bovenop, het komt er allemaal nog bij en belast onze ziekenzorg te zwaar.Waarom werden de Marokkanen en Turken binnengehaald in de eerste plaats?Waarom? Waarom? omdat jullie afstevenen op een rampzalige pensioencrash, jullie stevenen af op een rampzalige VERGRIJZINGSBOM, die wij "nieuwe Belgen" gaan moeten oplossen dus hoe kunnen jonge mensen nu de ziekenzorg belasten? En trouwens "neef-nicht" huwelijken zijn een uitdovend fenomeen, en "neef-nicht" en achterneef en achternicht (wat de kans op afwijking verkleint) huwelijken te samen kwamen ongeveer 20 a 30 percent voor en is nu aan het verminderen dus stop met deze onzin, heb je ooit eens Marokkaanse bejaarden vergeleken met Belgische bejaarden, Marokkaanse oude mannen zijn volgens mij veeel gezonder en trekken hun plan en hebben zelfs geen zorg nodig, en trouwens de oude Marokkaanse bejaarden hebben meegeholpen in de fabrieken

Marrokanen hebben 8x meer schizofrenie, dat is een erfelijke ziekte en zo zijn er een hele reeks voorbeelden. Turken zijn wel beter, die hebben maar 15% inteelt omdat er meer seculieren zijn en Koerden die niet aan inteelt doen.

Schizofrenie komt vaak bij Marokkanen voor door discriminatie en door allerlei zorgen en stress, zie youtube link en zeker zien hé en niet weeral selectief zijn

http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw

Er mag minstens eens onderzoek naar komen en een deftige sensibiliseringscampagne, nu is het een taboe waarbij je direct verweten wordt als racist. Getuige jou reactie.

Tjonge, Tjonge, het is helemaal geen taboe, ik heb altijd al geweten dat binnen de Moslims er de voorkeur wordt gegeven aan het huwen buiten de familie, binnen de Islam is het beter om te huwen buiten de familie maar waar ik me aan ergerde was dat men zegt dat de Islam toestaat om te trouwen met je nicht of neef van de derde graad, ik accepteer niet dat leugens worden aangesmeerd aan de Islam, in m'n vriendenkring is geen enkele jongen getrouwd met zijn nicht of neef, integendeel men trouwt zelfs buiten de ethnische volk, je hebt zeer veel Berberse mannen die met Arabische vrouwen trouwen en vice versa en Marokkanen uit het zuiden trouwen met Marokkanen uit het Noorden en zeer veel Marokkanen of Marokkaanse vrouwen die trouwen met niet-Marokkanen,

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:16.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:17   #132
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
?????
Leer quoten aub.

Het feit dat men niet mag huwen met kinderen die door dezelfde min gezoogd werden staat in de koran.
Blijkbaar kan je er niet mee lachen als ik me afvraag of het over dezelfde melk gaat ... of heb je de grap van dit onzinnig huwelijksverbod zelfs niet begrepen.

Bonbon beweert dat het verbod op neef/nicht huwelijken in 1970 werd afgeschaft: in Belgie was het volgens mij in de jaren 1980. Nu content? In BEIDE gevallen ging het om de moslims terwille te zijn (of om de koning terwille te zijn die een stijve arm kreeg van al de handtekeningen voor dispensatie die hij moest zetten) vermits die voor +50% aan inteelt doen, met alle gevolgen van dien voor hun eigen inteeltig nageslacht.

Hordes =
de horde zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [ˈhɔrdə] Verbuigingen: horde|n, horde|s (meerv.) 1) grote groep Voorbeelden: `achtervolgd door een horde fans`, `Dzjengis Khan en zijn woeste horden` 2) hekje waar je overheen moet springen ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/horde

Ik gebruikte "hordes" in de zin van hopen inwijkelingen, massale inwijking, ongebreidelde inwijking. Of wil je me nu laten geloven dat uw landgenoten mondjesmaat binnensijpelden?
Leer misschien uitgebreider Nederlands?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:19.
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:18   #133
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hollanders hebben daar een mooi woord voor, comma-neuken.

Waar is de beleefdheid gebleven? Waar zijn de regels van het forum?
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:25   #134
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik neem het voorbeeld van het vers waarin staat dat ze niet mogen huwen met mensen die reeds gehuwd zijn.

een man mag niet huwen met de "vrouw van zijn vader als de vader al bij haar is ingegaan" dus als hij haar gepenetreerd heeft gedaan, zij is HARAM voor hem, de zoon mag niet meer met haar trouwen, want zij is zoals een moeder, maar indien een vader een jonge vrouw wenste te huwen en uiteindelijk is hij van gedachte veranderd en is hij niet bij haar ingegaan dan kan diezelfde vrouw in principe trouwen met de zoon want er zijn geen betrekkingen gebeurt !!!!!!!!, een vrouw mag ook niet trouwen met een man die al sexuele berekkingen heeft gehad met haar moeder enz....tjonge tjonge...en dan zeggen ze dat de Koran voor domme mensen is maar jullie kunnen niet eens die vers perfect interpreteren en analyseren

Niks mee aan de hand.

Maar mannen mogen wèl tot vier vrouwen huwen. Dt maakt dat vrouwen dus wèl mogen huwen met mannen die reeds gehuwd zijn.

Hier is duidelijk dat de koran enkel aan de heren is gericht en niet aan de vrouwen: vrouwen hebben niks te willen namelijk. Ik ben Moslim en ik accepteer de Koran en niemand verplicht je om de Koran te lezen, niemand verplicht je te bekeren of wat dan ook, Mannen hebben ook niets te willen binnen de Islam Dit is misschien enkel één vers, maar ik kan je bewijzen dat de Koran de enigste boek is waar het woord mannen telkens vergezeld word van het woord "vrouwen" ALlah zegt vaak in de Koran "mannen en vrouwen" misschien wel honderd keer of zelfs meer.

Kindhuwelijken worden ook niet als straf aanzien: kinderen worden als vrouwelijk wezen aanzien en hebben niks in de pap te brokken. Als een mijnheer het kind wil kopen (ze noemen het bruidsschat)

Bruidsschat is wel voor de vrouw en niet voor de vader, waar staat dat dat de vader zijn dochter verkoopt?
en vader vindt het OK, dan is het zo. Het dient niet als straf voor het kind, net zomin dat het als straf voor een puppy geldt als het van eigenaar wisselt.

Ik heb tot nu toe als Moslim nergens een kind gezien dat met een ouwere man is getrouwd NERGENS, indien dit voorkomt dan is het misschien 1 keer op de 200.000.000 maar een Islamitisch huwelijk is zonder de instemming van de vrouw ONGELDIG dus hoe kan dan een kindhuwelijk tot stand komen vanwaar haal je deze CRAP, op wat baseer je je, en trouwens we hadden het hier over inteelt en nu halen jullie andere onderwerpen naar boven, start een nieuwe topic in plaats van alles door elkaar te halen, eerst ging het over inteelt dan "geitemelk" dan "kindhuwelijken" dan dit, dan dat...tjonge tjonge

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:36.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:30   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Huwelijken tussen neven en nichten van de 4de graad zijn toegestaan in Belgie altijd al geweest, en da's ook geen "incest"
NOGMAALS : in Belgie waren huwelijken tussen neef en nicht VERBODEN tot in de tachtiger jaren. Deze wet werd aangepast om de hordes binnenstromende moslims terwille te zijn.

Citaat:
Huwelijk tussen een oom en zijn nichtje, dus het kind van de broer of zus da's pas incest en da's niet toegestaan in nederland
Daarvoor moet je bij Bonbon zijn. Hij beweert dat huwelijken in de derde graad wèl toegestaan zijn in Nederland.

Het verschil tussen inteelt en incest:

Citaat:
inteelt
Kruising van verwanten. De nauwste vorm van inteelt is zelfbevruchting. Inteelt leidt tot het homozygoot worden van (ongunstige) eigenschappen.
Gevonden op http://www.digischool.nl/bi/pbb/search.php

inteelt
voortplanting van personen die nauw aan elkaar verwant zijn, die familie van elkaar zijn
Gevonden op http://www.dokterdokter.nl/encyclopedie/overzicht

inteelt
verwantschapsteelt die behalve de goede ook de (eventuele) slechte eigenschappen versterkt.
Gevonden op http://dieren-ehbo.nl/index.php?opti...=100&Itemid=48

Inteelt
Kruising tussen nauw aan elkaar verwante individuen. Geeft soms minder vruchtbare of minder levensvatbare nakomelingen..
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10765

INTEELT
1) Endogamie 2) Familieteelt 3) Familievermenging 4) Glascultuur blijft in de familie (crypt.) 5) Het kweken van kamerplanten binnen de familie (crypt.) 6) Men verkrijgt een harde huid met foute familie (crypt.) 7) Voortplanting binnen kleine groep 8) Voortgezette vermenging 9) Voortplanting binnen een kleine groep 10) Voortplanting van personen di
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzel...boek/INTEELT/1

inteelt
voortplanting van personen die nauw aan elkaar verwant zijn.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10967

Inteelt
Inteelt is een wetenschappelijk begrip dat inhoudt het kruisen binnen een soort, ondersoort of ras van nauw aan elkaar verwante individuen. De verwantschap tussen beide ouders is hierbij groter dan de gemiddeld vastgestelde inteeltcoëfficiënt van de totale populatie
. == Dieren == Bij het fokken van gedomesticeerde dieren wordt inteelt gebruikt o
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Inteelt
Citaat:
incest

incest
de incest zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈɪnsɛst] seks met leden van je gezin of familie Voorbeelden: `incest plegen met je dochter`, `incestslachtoffer` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/incest

Incest
Bij incest gaat het om seksueel misbruik binnen het gezin of mensen die daar heel dicht bij staan als: een huisvriend of oom. Zowel meisjes als jongens kunnen slachtoffer zijn. De dader kan de vader, moeder of bijvoorbeeld een broer zijn. Er is sprake van machtsmisbruik. Het slachtoffer is meestal afhankelijk van de dader.
Gevonden op http://www.zoenenenzo.nl/woordenlijst.html

Incest
Incest is sex tussen familieleden. Maar meestal wordt dit woord gebruikt voor seksueel misbruik door een familielid.
· Meestal is de dader een man , bijvoorbeeld de vader, broer of opa, maar het kan ook een vrouw zijn. Zowel jongens als meisjes kunnen slachtoffer zijn.
· De dader dwing het slachtoffer tot het uitvoeren of ondergaan van sek
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10509

Incest
eig. bloedschande; seksuele handelingen van volwassenen met jongeren die aan hen zijn toevertrouwd - Verschueren 1996
Incest geslachtsgemeenschap tussen nauwe bloedverwanten, bloedschande - Kramers 1998
Incest geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in nabije graad; bloedschande - Koenen 1999
Incest bloedschande; ontuchtige handeling
Gevonden op http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/W...ekenissen.html

incest
seksuele omgang met bloedverwanten (familie). Zoals alle vormen van gedwongen seksuele contacten of opgedrongen handelingen van kinderen jonger dan 16 jaar met degenen die tot de huiselijke of vertouwde kring behoren. Is een vorm van kindermishandeling
Gevonden op http://www.dokterdokter.nl/encyclopedie/overzicht

Incest
VOORTPLANTING EN ONTWIKKELING > SEKSUALITEIT - plegen van geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten, seksueel misbruiken van jeugdige door volwassene met machtpositie
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10725

incest
Geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/incest

Incest
Sexuele omgang met bloedverwanten (broers en zussen, ouders, grootouders, etc.)
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/11262

incest
bloedschande
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/incest

Incest
1. Zedendelict. Seksueel misbruik van kinderen jonger dan zestien jaar door verwanten. Valt onder `het plegen van ontucht met minderjarigen door degenen aan wier zorg deze minderjarigen zijn toevertrouwd'. 2. De geslachtsgemeenschap tussen volwassen bloedverwanten (niet strafbaar).
Gevonden op http://bellevueholidayrentals.com/juridisch/

incest
seksuele omgang met bloedverwanten, in het bijzonder alle gedwongen seksuele contacten of opgedrongen handelingen van kinderen onder de 16 jaar met degenen die tot de huiselijke of vertrouwde kring behoren; vorm van kindermishandeling; bijv.nw. incestueus.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10967

incest
(strafrecht) `situatie dat geslachtsgemeenschap plaatsvindt tussen bloedverwanten in nabije graad. ~ door ouders met hun minderjarige kinderen is als misdrijf strafbaar. Max. gevangenisstraf 6 jaren of een boete van € 11.250,-.` Gerelateerde- en regelgeving: art. 249 Wetboek van Strafrecht (WvSr) [context]
Gevonden op http://jw.juridischwoordenboek.com/c...RechtsgebiedId

Incest
Incest of bloedschande duidt op geslachtsgemeenschap tussen mensen die familie van elkaar zijn. Incest wordt in Van Dale ook omschreven als ‘ontuchtige handelingen met het eigen, minderjarige kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil of een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige’. De vader als dader Incest tu
Gevonden op http://www.menselijk-lichaam.com/psychologie/incest

incest
Dit woord lijdt aan betekenisvervaging. Incest - in het Nederlands: bloedschande - is: volledige geslachtelijke gemeenschap tussen bloedverwanten die niet met elkaar mogen trouwen. Incest tussen meerderjarigen is in ons recht niet strafbaar . Heel wat zogenaamde incest betreft in werkelijkheid ontuchtige betastingen in gezinsverband.
Gevonden op http://www.cultureelwoordenboek.nl/index.php?lem=8034

INCEST
1) Bloedschande 2) Bloedschennis 3) Bloedschenning
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzel...nboek/INCEST/1

Incest
Incest of bloedschande is strikt genomen en van oudsher geslachtsgemeenschap tussen naaste bloedverwanten. Het woord komt van het Latijnse incastus, hetgeen "onkuis" betekent. Er bestaat tegenwoordig een zekere tendens om ook andere seksuele handelingen tussen dergelijke personen als incest te betitelen, en zelfs seksuele handelingen tussen pupi..
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Incest
Waarschijnlijk te veel tekst, maar om het je gemakkelijk te maken:

INTEELT = kruising tussen verwanten (de kinderen zijn inteelt).

INCEST = het hebben van sex met personen met wie huwelijken niet toegestaan zijn.

Inteelt gaat dus over de gevolgen van het hebben van sex met familieleden (dus ook neven en nichten om je er even op te wijzen), incest is het hebben van sex met mensen met wie je niet mag huwen: ouders, kinderen, broers, zussen, ooms, tantes.

Noteer even dat in Nederland het hebben van sex met meerderjarige toestemmende personen zoals broers en zussen, zeker incest is, maar NIET strafbaar is. Huwelijken met broers en zussen zijn echter niet toegestaan.
De kinderen uit zo'n verhouding zijn dan weer wèl inteelt.

Indien - zoals Bonbon zegt - huwelijken tussen ooms en nichtjes in Nederland wèl zijn toegestaan, dan spreekt men dus niet van incest. De kinderen uit zo'n huwelijk zijn echter wel inteelt.
Huwelijken tussen neven en nichten (cousins et cousines) zijn ook toegestaan, dus is het geen incest. Kinderen uit zo'n huwelijk zijn wèl inteelt.

Heb je het nu begrepen Mr. Moor?

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:35.
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:43   #136
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
leer quoten en zet uw eigen tekst niet tussen de quote tags
Citaat:
.Waarom werden de Marokkanen en Turken binnengehaald in de eerste plaats?Waarom? Waarom? omdat jullie afstevenen op een rampzalige pensioencrash, jullie stevenen af op een rampzalige VERGRIJZINGSBOM, die wij "nieuwe Belgen" gaan moeten oplossen dus hoe kunnen jonge mensen nu de ziekenzorg belasten?
44% van de allochtonen zijn werkloos! aan het rusten tegen dat ze mijn pensioen gaan betalen neem ik aan.

Citaat:
Schizofrenie komt vaak bij Marokkanen voor door discriminatie en door allerlei zorgen en stress, zie youtube link en zeker zien hé en niet weeral selectief zijn
Je vergeet sociale uitsluiting, armoede, discriminatie, neo nazisme en fascisme om racisme niet te vergeten: allemaal de reden waarom inteeltigen Marokkanen schizofreen zijn.
Recent hoorde ik nog dat eremoorden enkel gebeuren omdat die mensen sociaal achtergesteld, arm, gediscrimineerd etc... zijn. Dat was nieuw voor me. Staat in Klasse voor Leerkrachten. Dat moet zo aan de kinderen worden ingelepeld. Dus als papa zijn dochter keelt omdat ze naar de blond buurjongen keek, is dat mijn schuld want ze waren achtergestelde werklozen.

Gebruik voor uw inteeltige huwelijken toch gewoon de (betere) franstalige benaming:

nicht - kozijn = cousin/cousine = de kinderen van ooms en tantes
nicht - neef = nièce / neveu = de kinderen van broer en zussen.

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:46.
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:47   #137
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
44% van de allochtonen zijn werkloos! aan het rusten tegen dat ze mijn pensioen gaan betalen neem ik aan.

Je vergeet sociale uitsluiting, armoede, discriminatie, neo nazisme en fascisme om racisme niet te vergeten: allemaal de reden waarom inteeltigen Marokkanen schizofreen zijn.
Recent hoorde ik nog dat eremoorden enkel gebeuren omdat die mensen sociaal achtergesteld, arm, gediscrimineerd etc... zijn. Dat was nieuw voor me. Staat in Klasse voor Leerkrachten. Dat moet zo aan de kinderen worden ingelepeld. Dus als papa zijn dochter keelt omdat ze naar de blondje buurjongen keek, is dat mijn schuld want ze waren achtergestelde werklozen.
Jij bent geen mierenneukster maar een bacterienneukster haha CHECK DE VIDEOCLIP NOGMAALS

accept the damn facts, ik ben blij dat jullie geen vertegenwoordigers zijn van de Westerlingen, want de Westerlingen zijn niet zoals jullie zijn, echte Westerlingen zijn inteligente mensen die de "feiten accepteren"
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:49   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent geen mierenneukster maar een bacterienneukster haha CHECK DE VIDEOCLIP NOGMAALS

accept the damn facts, ik ben blij dat jullie geen vertegenwoordigers zijn van de Westerlingen, want de Westerlingen zijn niet zoals jullie zijn, echte Westerlingen zijn inteligente mensen die de "feiten accepteren"
ik houd met met deze inteelt-toestanden al jaren bezig.

uw politiek correcte desinformatie is me niet ontgaan. Veelal wordt teruggevallen op een éénmalige verbintenis tussen neef en nicht, waarvoor ook hier speciale compensatie moest worden gevraagd, maar ook verkregen;
Zo'n eenmalige verbintenis is inderdaad niet zo gevaarlijk. D�*t waren de politiek correcte antwoorden van professoren die anders hun job gingen verliezen bij het foute antwoord. Pas recent is men schoorvoets beginnen toegeven dat continue herhaling van inteelt)-huwelijken weldegelijk gevaren voor de nakomelingen betekenen.

De cijfers van de inteeltige mismaakte kinderen zijn zeer duidelijk. Deze zijn een gevolg van generatie na generatie na generatie met zijn eigen familieleden te huwen. Genetisch gezien is die genenpoel dan zeer beperkt en worden foutieve genen aan elkaar doorgegeven. U ligt als het ware genetisch gewijze met uw eigen grootmoeder in bed.... uw keus, niet de mijne.

Enig idee trouwens waarom vooral Marokkaanse gediscrimineerden schizofreen worden van zogenaamde discriminatie, sociale achterstelling, regenachtig weer, koude voeten en snotneuzen .... en geen chinese allochtonen?

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2014 om 19:55.
circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:53   #139
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik houd met met deze inteelt-toestanden al jaren bezig.

uw politiek correcte desinformatie is me niet ontgaan. De cijfers van de inteeltige mismaakte kinderen zijn zeer duidelijk.

Enig idee trouwens waarom vooral Marokkaanse gediscrimineerden daar schizofreen van worden en geen chinese allochtonen?
Ik ben geen dokter noch wetenschapper NOGMAALS ga naar de link van de youtubelink, klik er op, en luister aandachtig haha

Marokkanen zijn het meest diverse volk, bij Marokkanen heb je zwarten, bruinen, rosse mensen, blonde mensen, Marokkanen zijn een smeltkroes van Romeinen, Berbers, Arabieren, Germanen, Zwarten, nogmaals LEES DE GESCHIEDENIS accepteer de feiten

Ik heb 2 diploma's, ik ben succesvol, ik heb alles, van mijn vroegere klasgenoten op de Hogeschool was ik als enige Marokkaan één van de 5 die geslaagd waren op de 40 studenten die andere 35 zijn dus gebuisd door inteelt als ik jouw redenering moet volgen maar ik denk niet zo haha ik ben niet zo dom als een achterdeur

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 19:57.
Moor is offline  
Oud 28 januari 2014, 19:56   #140
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen dokter noch wetenschapper NOGMAALS ga naar de link van de youtubelink, klik er op, en luister aandachtig haha

Marokkanen zijn het meest diverse volk, bij Marokkanen heb je zwarten, bruinen, rosse mensen, blonde mensen, Marokkanen zijn een smeltkroes van Romeinen, Berbers, Arabieren, Germanen, Zwarten, nogmaals LEES DE GESCHIEDENIS accepteer de feiten
Hebt ge uw nicht nu al geimporteerd?

circe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be