![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 7 september 2004 om 18:58. Reden: de quote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op www.voorpost.org staat een blunder van jewelste. Het is niet "Wordt lid", het is "Word lid". ![]() En dat voor iemand die de Vlaemsche tael verdedigt.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahaha!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() KNIP
Geachte, Politics.be biedt u een discussieforum, geen medium om uw persoonlijke vetes te beslechten. Gelieve dus bedreigingen via andere middelen en op uw eigen verantwoordelijkheid kenbaar te maken. Bij herhaling wordt u de toegang tot dot forum ontzegd. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 8 september 2004 om 14:54. Reden: Bedreigingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet het Vlaams Blok maar eens een alternatieve Gordel organiseren, kwestie dat mijn aandelen in de spijkerfabriek aan het dalen zijn ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |