![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het beinvloedt uiteraard de smaak. Dieren die minutenlang BIJ BEWUSTZIJN hangen leeg te bloeden maken ontzettend veel adrenaline aan, wat het vlees veel taaier maakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Circe
Als je nu heel goed leest ( en ik ga toch begrijpen dat er een duidelijk verschil is in begripsvorming tussen het NL-nederlands en het Vlaams-Nederlands) kun je duidelijk opmaken van wat ik bedoel: besnijdenis is een vorm van lichamelijke verminking. In die zin dat voorhuidbesnijdenis een meer traditioneel karakter heeft en clitorectomie een duidelijk maatschappelijk merkmaal draagt, naast die van traditie. Het is teken van ondergeschiktheid van de vrouw en derhalve zeer populair bij de Afrikaans-islamitische stammen in het Arabische deel van Oostelijk Afrika. Mijn opmerking was tussen de regels door cynisch bedoeld. Ritueel slachten mag niet meer, maar het besnijden (alhoewel niet zo dramatisch bij mannen) mag gewoon wel. Clitorectomie is een vorm van vrouwelijke castratie en ook als zodanig bedoelt.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid van de Amerikaanse mannen worden besneden kort na hun geboorte. Het is daar ingeburgerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een religie is per slot van rekening niet zoiets als een prioritair voertuig in het verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn onverdraagzaamheid terzake is namelijk verregaand. Besnijdenis is besnijdenis. Of het nu een "zware ingreep is met afschuwelijke gevolgen" of de "vrij onschuldige besnijdenis van de voorhuid" is gewoonweg irrelevant. - Je tast de lichamelijke integriteit van minderjarigen aan. - Je amputeert een lichaamsdeel, hoe klein ook, zonder enige geldige reden. - Je verminkt namelijk kinderen die daar niet om hebben gevraagd. En neen, omdat jouw godheid het verlangt is géén geldige reden. Enne, die kwaadwilligheid waar je het over hebt? Het is eerder de kwaadwilligheid van de religie(s) naar kinderen toe, niet omgekeerd. Opzouten die handel.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 februari 2014 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb NIET de bedoeling iemand of iets in het belachelijke te trekken. Ik moet me NIET informeren langs internet. Ik ken Amerika beter dan jij vermoedt. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet op gebied van besnijdenis want de meerderheid van de Amerikaanse mannen zijn inderdaad besneden of ontken je dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen verwarren maar al te vaak de VS met de 5 vierkante meter er van die zij goed kennen. Zelfs in NY verschilt dit al van wijk tot wijk...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was ook verwonderd toen één van mijn Amerikaanse vrienden met dat vroeger vertelde maar ik sta dan ook méér open voor realiteiten dan de doorsnee politic.be forummer die in eigen vijvertje vegeteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jouw voorstel is dat ze samen met jou op pad gaan om... beelden te maken. En als ik uwe foto zo zie kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die 'uit de heup' geschoten is: 'open en bloot' mijn kluuten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze mogen zich niet moeien met hun geitewollesokkennaïviteit maar als het tegen de moslims is moeten ze zich persoonlijk voor elk schaap gooien of het zijn geen echten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet is 58 % een meerderheid. Maar ik maak me geen illusies zelfs hierop gaat er gelul komen om te pogen zijn grote gelijk te krijgen. http://www.childtrends.org/?indicato...e-circumcision |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al heb ik geen idee wat dit in dit topic doet ![]() |
|
![]() |
![]() |