![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor, het is belangrijk.
Homans doet een Tobbakske. Niet zo drastisch, maar toch... De splitsingspartij N-Va boekt eindelijk haar eerste succes, zij het in eigen rangen.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve hier op het forum zal daar morgen al niet meer over gepraat worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ze de rangen van de traditionele partijen vervoegen (ongeacht haar stemmen- en zetel-oogst. Als ze dan hun 'racistische' discours weer wat aanscherpen, krijgen ze zelfs mijn stem. ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst eens aandachtiger lezen wat ik plaatste:
Ik schreef niet dat Smeyers een Casaerke deed. Ik schreef dat Homans een Tobabckske deed. Bovendien nog geen al te drastisch.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo verbaasd kijken, kameraad.
Ik zal het je nog wel eens uitleggen.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Homans zei gewoon dat het VB-nationaal nog niet salonfähig is, maar wijst Smeyers niet terecht. Want wat Smeyers als voorwaarde formuleert, is wat in de meeste N mensen hun hoofd daaromtrent leeft.
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat, Vette Pois(s)on.
Hier op 't forum is de eerste barst in de gelederen van de N-Va (stemmers) een feit. Op termijn is het haar lot dat ze net als haar voorgangers, de Volksunie, ID21, Spirit, het Vlaams Blok, en het Vlaams Belang volledig uiteengespeeld wordt.
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 februari 2014 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. bent u nou helemaal loos .. wat u gemeen- en genoegzaam maar natuurlijk ook verkeerdelijk als traditio's bestempelt .. waren nooit op elkaar ingespeeld .. laat staan dat er ooit sprake was / zou zijn van een gelid ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA en het Vlaams Belang verworden zijn tot éénzetelpartijen zal er wel een nieuwe anti-establishment of semi-anti-establishment partij opduiken. Dat is maar goed ook. Het establishment heeft steeds de neiging te perverteren. Daarom dient er een continue dreiging te zijn in een democratie dat de macht gebroken kan worden vanuit de oppositie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een baarlijke nonsens, trouwens! Het VB mag op regionaal, op Vlaams of "nationaal" nog salonfähiger worden dan le roi de Belgique, dan nóg geraken ze niet van het cordon af. Je wéét dat evengoed als ik. Wat bedoelt Homans daar trouwens mee? Dat weet niemand. We weten alleen dat het VB er (volgens Homans) op achteruit is geboerd in Antwerpen wat betreft jouw "salonfähigkeit". Het kan kloppen dat de meeste mensen akkoord zijn met de voorwaarden van Smeyers, maar zeker weet je het niet. Mensen als Superstaaf zijn het daar in alle geval NIET mee eens want voor hem is het VB niet '"racistisch" genoeg. Flauw, ik weet het, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat niemand het criterium voor iemand anders kan bepalen. Ook Homans niet. Homans echoot alleen maar de regimepartijen na. In tegenstelling tot wat jij beweert wijst Homans Smeyers wél terecht. En wel op heel expliciete wijze, namelijk met deze woorden:" Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om met hen in zee te gaan". Me dunkt dat dat héél wat anders is dan wat Smeyers liet uitschijnen.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens dat Homans overdrijft. Sinds Annemans voorzitter werd is Dewinter (toch voor mijn gevoel) niet langer meer het dominante gezicht van de partij.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 februari 2014 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dag dat Annemans durft De Winter op al was het maar de meest subtielste wijze terug te fluiten, willen we daar misschien ooit eens geloof aan hechten.
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan w.m.b. niet ver genoeg.
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. poging twee dan maar .. het blok gaat volgens u niet ver genoeg in hun racistisch discours .. mocht het blok een racistisch tandje bijsteken, dan zou u voor hen stemmen .. zeg nu niet dat u nu voor het nv-a stemt ..
|
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het VB communautair-unitaristisch zijn, en echt racistisch, dan hebben ze mijn stem. Citaat:
De N-Va is minder racistisch als het VB, maar wel even separatistisch. Antwoord zelf of ik N-Va stem... Het is een weggever.
![]() |