![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() nong nooch in pattaya een tropische tuin ,thai 200 bath ,farang 500 bath,nationaal park thai 40 bath farang 400 bath en geloof nu niet dat als je een beeeeeeeetje westers wilt eten het in thailand goekoop is ,hier bestaat geen lidl of aldi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() ik besef dat terdege ,ik zal nooit een huis kopen voor een thaise ,als ik iets doe zeg ik altijd zou ik dat in belgie ook doen ,nee dan doe ik het in thailand ook niet,en terzijde het meeste geld ben ik aan een vlaamse kwijt geraakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En idd geen Aldi of Lidl ....blijkbaar toch nog leuke dingen dan in België... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() ik jen je maar wat ,ik heb 1 thaise vrouw en dat zal de laatste in mijn leven zijn,ik leef hier een gewoon leven ,niks hoeren of bars
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad daarin heb je gelijk de betaalde liefde is de goedkoopste (bestaat trouwens een goed boek over met die titel )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() [quote=Another Jack;7061192]Er zijn hier in België veel knappe vrouwen.
Alleen kijken ze hier neer op bepaalde types man... Ik begrijp u dus volkomen.[/QUOdubbel Laatst gewijzigd door ouwe knar : 18 maart 2014 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lap zeg, in verhouding weer circa 10000 flikken te veel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat het in Pedostan?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Een pedo valt op kinderen.
In Thailand vindt je geen westerse pedofielen (meer) omdat Thailand de doodstraf heeft en ze uitvoert. Die hebben zich verplaatst naar Cambodja, Vietnam en weet ik veel waar (ik ben daar niet vertrouwt mee). Ik ben geen grote tv-kijker maar heb onlangs met zappen een programma gezien over rijke Vlamingen en die hadden allemaal een veel jongere vrouw. Maar ook rijke vrouwen hebben het gehad met oude venten. Internationaal ; van Jennifer Lopez en Demi Moore, tot Paris Hilton, Jennifer Aniston, Madonna, ze hebben allemaal relaties met een opvallend jongere man. De homosexuele Sir Elton John heeft ook een jongere man als ik mij niet vergis (ook hier ben ik niet vertrouwt mee) en Michael Douglas heeft nooit gevogeld met een vrouw die ouder is dan 39 jaar. En Koen Wauters zijn vrouw zal ook wel niet ouder zijn dan hij zelf denk ik zo!? Mijn levenservaring is dat liefde iets zeer moois is ... maar nooit lang duurt. Alle huwelijksfeesten overschouwd, en het waren er ettelijke!!, ... de meesten zijn ondertussen gescheiden. Een andere levenservaring : (bijna) elke relatie gaat ten onder aan geldgebrek. Dit geldt voor gemengde koppels maar evenzeer voor Belgische. Nog eentje : mijn vrouwelijke prof burgerlijk recht op het EHSAL in Brussel zei ons "Trouw nooit, ik verdien meer geld met echtscheidingen dan met doceren". Moraal : als ge U een jong exemplaar kunt permiteren, waarom niet! Is het over, neem een ander. Er zijn honderden miljoenen mooie vrouwen. En mooi betekent voor mij niet het ideaalbeeld maar ook het innerlijke. Ieder zijn goesting. En sexueel gezien gaat een jonge vrouw mij veel beter af dan een ouder exemplaar die dikwijls geen zin meer heeft of niet meer nat wordt. Wat niet weg neemt dat er nog vele aantrekkelijke 50 plusvrouwen rondlopen. Iedereen doet verdomme met zijn leven wat hij wil! Laatst gewijzigd door demonen : 18 maart 2014 om 20:15. |
![]() |
![]() |