![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu, ga je je plaat eens omkeren en voor de rest van je leven blijzen zagen dat de Fransen maar 60% franstalige muziek spelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik met de auto naar België rij, kom ik dwars door Frankrijk, de hele weg heb ik de radio aan, en de laatste X (rond kerst), heb ik er speciaal op gelet (èn geteld) omdat jij er steeds over blijft doorzeuren, wel; minstens 8 van de 10 is Engelstalige muziek die er gedraaid wordt, er werd zelfs verkeersinformatie in 't rara... ENGELS gegeven ... FRANSE radiozender! Maar hoe zou jij 't kunnen weten, je weet misschien niet eens waar Frankrijk ligt of ben je er wel ooit geweest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.csa.fr/Radio/Le-suivi-des...sion-francaise en meer specifiek : http://www.csa.fr/Radio/Le-suivi-des...que-des-quotas http://www.telerama.fr/radio/une-nou...adio,74950.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Veel geblaat en weinig wol
![]() Grappig dat de criticasters van gisteren nu zelf de klagers zijn ![]()
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Djaja en zijn maten betreft : moest Antwerpen een lichaam zijn, dan waren zij het vuil tussen de teennagels, de wratten, en de minuskuule korreltjes stront die aan het konthaar blijven plakken nadat je je reet afgeveegd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Blanke mensen filmen is foei ! Discriminerend voor niet-blanken. Of je moet ze filmen terwijl ze een niet-blanke zijn schoenen poetsen of zo. Of zich laten aframmelen of verkrachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hadden er misschien wat beelden moeten tussen plakken van vervallen panden met satellietschotels, vuilnis op de platte garagedaken, gesluierde vrouwen, wat nachtwinkels en waarom geen moskee? Serieus, wie is er daar nu in geïnteresseerd? Zo'n filmpjes worden gemaakt om mensen aan te trekken hé, niet om ze weg te jagen. Da's nu eenmaal de realiteit, als je daar wil beginnen over neuzelen, mens, uit welke rotsspleet kom jij gekropen? Altijd dat gezaag!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben wel niet zeker of er een Dajak-koppensneller tussen zit. Die hadden ze er toch ook moeten tussen zetten, met hun 180 nationaliteiten!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En hup, de kopvoddinnen passeren de revue, de één al idioter dan de andere. Zouden ze doorhebben dat de bedoeling van die lelijke islamitische zak over hun hoofd is om alle aandacht te weren. Daar komt niets van in huis als je voor de camera's staat te huppelen om de aandacht. Wanneer gaan ze eindelijk 's door hebben hoe belachelijk ze zich maken met hun religieuze kledij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat je conclusie allang achterhaald is ? Ik meende dat er de laatste paar jaar meer en meer Europese migranten bijkwamen. Je weet wel, katholieke polen en zo ... waarom denk je dat er tegenwoordig meer en meer Marokkanen in onze steden vinden dat er ( vanaf nu ) beter wat minder migratie zou moeten zijn ? Oh ironie. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het allemaal zo'n beetje begrepen heb, zullen de mensen die zich door dat promotie-filmpje lieten verleiden tot een city-trip naar Antwerpen zich nogal een bult schrikken van zodra ze het Centraal Station verlaten.
Hopelijk dienen die dan geen klacht in voor 'misleidende reclame' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() lol
Trouwens als ik in A'pen of BXL kom waan ik me meer in het buitenland dan binnenland. En dan spreek ik niet over toeristen maar inwoners, mensen die je dagelijks ziet of tegenkomt, in file, op de trein in de supermarkt... Voel me meer thuis in bepaalde stukken van Duitsland of Frankrijk dan in eigen land soms. Niettegenstaande dat ze dat probleem in duitse grootstesten ook kennen uiteraard.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 22 maart 2014 om 06:13. |
![]() |
![]() |