![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge niet lezen ofzo ?
Doe je dat er voor ? Ik sprak over een 'wetenschappelijke theorie' niet over de stroman die gij ervan maakt Citaat:
Wat ga je precies vastleggen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je erkent, bekrachtigt ( om maar niet te zeggen bejubelen ) dat er zoiets als evolutie bestaat en grosso modo het verdomd logisch mechanisme er achter om twee seconden erna te gaan stellen dat er een 'magische' grens zou zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
( ik bedoel dat niet denigrerend ) Als je je echt wilt in verdiepen dan volstaat het niet te surfen. Het internet is een bos waar ge de bomen niet meer ziet staan en de desinformatie is aanzienlijk ruimer aanwezig en makkelijker toegankelijk dan de de informatie. Om je een idee te geven ..... Heb je nu al eens kunnen achterhalen dat het drogargument 'irreducible complexity' zowel logisch als met voorbeelden volledig gedebunked is ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke theorie begint in feite met een hypothese , een aanname, een model dat beoogt een verklaring te geven van de waarnemingen. Geen enkele theorie kan in feite bewezen worden ... in de letterlijke zin van het woord. Je hebt enkel zoiets als 'wetenschappelijk bewijs' wat in feite niet meer is dan de waarnemingen die de zaak verder bekrachtigen ( of ontkrachten uiteraard ) ... waarnemingen dus die rijmen met die theorie. Hoe méér van die bevestigingen hoe groter het vertrouwen in de 'juistheid' van die theorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bronvermelding kan gevonden worden in de OP. Voor een poging tot weerlegging van deze citaten beveel ik voor evolutionisten de site van TalkOrigins aan, daar kan je het citaat vinden, en de contekst, en de poging tot weerlegging, dat bespaart ons allen tijd: http://www.talkorigins.org/faqs/quot...e/project.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je in een goed werkend computerprogramma willekeurig stukken vreemde codes van een ander programma er tussen gaat zetten, gaat het programma dan beter of slechter werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u bent van mening dat fossielen met elastische pezen en soepele bloedvaten met hemoglobine en met intact DNA, dat die 80 miljoen jaar oud zijn??? Er zijn zeer veel aanwijzingen dat mensen en dino's tegelijkertid geleefd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar er telkens 3 bijkomen als ge denkt dat het gedaan gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is hoe ze op mekaar passen, te perfect. Er is geen marge tot afwijken toegestaan of de hele cell valt in mekaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het sprookje niet meer wil zien, tot daar aan toe. Maar praat mij je nachtmerries dan niet aan. Citaat:
Die tussenstapjes bij de mens vertonen echter allemaal mensachtigen btw he! Noem me btw één wetenschap die dat wel kan, Peche Citaat:
Warmbloedig, koudbloedig Vissen, reptielen, amfibiën, zoogdieren, hematogenen, .... Maar waar zijn de aanwijzingen sterk (behalve in woorden) om overgangen waar te nemen, Dat de vis een amfibie werd en de amfibie een reptiel en zo op keer uiteindelijk een warmbloedig zoogdier.. NU EENS EN VOOR ALTIJD AUB. En ja, sinds er SOHO en dergelijke is kunnen wij al lang ECHTE FILMS van de zon maken, hetzij met filters. Laatst gewijzigd door Peche : 2 april 2014 om 06:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus show me the stuff! Ik heb Dawkins forum al TIEN MAAL gecontacteerd, TIEN MAAL REJECTED! Tien maal korter, "could you please email the answer". Ik heb nog NOOIT in mijn leven zo moeten schooien in een wereld waar iedereen zijn gelijk moet hebben. Misschien zijn er geen waarnemingen en geen antwoorden? Enkel een strakke hiërarchie met conservatieve gedachtenstromingen? Je kan me naar het internet wijzen, of je kan me een goed url geven waar de transitionals mooi af gaan. En dan niet van 1 op 10 spingen met bv 1 de muis en 10 eekhoorn. En dan bv 1 eekhoorn waarop 10 de aap. Waar zijn de tussensoorten? Of enkele tussensoorten? Weet je wat ik zie in die muis van 160 miljoen jaar oud? Een evenzelfde beest als ik ze vandaag zie rondlopen, maar dat ligt aan mij zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof in aanpassingen, verbeteringen. Zie hoe vrouwen zijn in onze soort. Weet je op wat een vrouw allemaal "selecteert"? Daar komt meer en meer verstand bij en meer en meer betere keuzes op basis van selectie. De mens zal als het milieu het toelaat nog schone gezichten krijgen en athletische moves doen waar we gaan van opkijken. Ik geloof ook dat klimaat en voedsel daar evenals een danige impact op kunnen hebben op soorten en daar op kunnen versterken door aanpassingen. Het enige dat ik me afvraag is hoe je daar op langdurige basis n.b. paar honderd miljoen jaar tijd een vis aan land mee krijgt. En dan bij het uitsterven van dinosaurussen een hele diversiteit bekomt op basis van sluwe knaagdiertjes. Dat geloof ik niet. Volgens mij zijn soorten gelijktijdig ontstaan en zijn daar families uit gekomen. Toen de vis in zee zwom was er evenals iets gaande op land. En toen die amfibiën er waren, waren er ook reptielen en vogels. Er is geen oversprong nodig om evolutie te bespreken. Laat die oversprongen eruit, and I'm there "all" the way. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() handig toch hoe je de doelen verlegt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat er eigenlijk wel. Zo schiep God de landdieren bijvoorbeeld op één bepaalde dag. Het komt er op neer dat hij al de landdieren schiep op één moment (één dag).
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 april 2014 om 10:44. |
![]() |
![]() |