Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 september 2004, 20:09   #121
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[size=5]FISTEL[/size]

Een fistel bij de anus (peri-anale fistel of fistula ani) is een verbinding tussen de endeldarm en de huid, meestal als een overblijfsel van een ontsteking in een anaalkliertje. Zo'n ontsteking kan zich uitbreiden in de sluitspier van de anus en vervolgens naar de huid. Wanneer de ontsteking door de huid heen breekt, kan er later een fistel overblijven. De fistel loopt daardoor bijna altijd door het onderste deel van de sluitspier van de anus. De fistelgang kan een rechtstreeks verloop hebben naar de endeldarm, maar kan ook heel ingewikkeld verlopen (bijvoorbeeld kronkelig, eventueel met vertakkingen, of hogerop door de sluitspier). Met de plaats van de uitwendige opening is dus niet altijd de plaats van de inwendige opening direct te vinden. Waarom deze aandoening bij de ene mens wel en bij de ander niet voorkomt, is niet bekend.
Merci eh makker. Ik ging just achter ne friet me stoverijsaus.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 12 september 2004, 20:10   #122
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=5]FISTEL[/size]

Een fistel bij de anus (peri-anale fistel of fistula ani) is een verbinding tussen de endeldarm en de huid, meestal als een overblijfsel van een ontsteking in een anaalkliertje. Zo'n ontsteking kan zich uitbreiden in de sluitspier van de anus en vervolgens naar de huid. Wanneer de ontsteking door de huid heen breekt, kan er later een fistel overblijven. De fistel loopt daardoor bijna altijd door het onderste deel van de sluitspier van de anus. De fistelgang kan een rechtstreeks verloop hebben naar de endeldarm, maar kan ook heel ingewikkeld verlopen (bijvoorbeeld kronkelig, eventueel met vertakkingen, of hogerop door de sluitspier). Met de plaats van de uitwendige opening is dus niet altijd de plaats van de inwendige opening direct te vinden. Waarom deze aandoening bij de ene mens wel en bij de ander niet voorkomt, is niet bekend.
[font=Arial Black]YES - BULLS EYE - FULL STRIKE - HOME RUN - GOAL - TUCH DOWN!!![/font]

[font=Fixedsys]Piano ontmaskerd[/font]
[font=Fixedsys][/font]
[font=Arial][size=1]daarom dat je na je ontslag bij het blok onmiddellijk naar de sossen bent gelopen?[/size][/font]
[font=Arial][size=1][/size][/font]
[font=Arial Black][size=3]NAZILOVER[/size][/font]
Fieseler is offline  
Oud 12 september 2004, 20:26   #123
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
VB : Veroordeelde Bende blijft mijn favoriet...

alhoewel dat VL blijkbaar overwogen wordt... Veel Leugens ?
VB Verenigde Bolsjevieken

VL Verenigde Libertijnen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:30   #124
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler

[font=Arial][size=1][font=Arial Black][size=2][/size][/font]daarom dat je na je ontslag bij het blok onmiddellijk naar de sossen bent gelopen?[/size][/font]
[size=1]Van horen zeggen hoor je ook veel liegen. Ps: Niet zenuwachtig worden hé Fistel[/size]

Laatst gewijzigd door thePiano : 12 september 2004 om 20:33.
thePiano is offline  
Oud 12 september 2004, 20:32   #125
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

[size=4]ZWARTE BRIGADE[/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
Oud 12 september 2004, 20:34   #126
Fieseler

Standaard

Citaat:
[size=1]Van horen zeggen hoor je ook veel liegen.[/size]
Uw reactie was voor mij en alle andere oplettende toeschouwers de ultieme bevestiging.

Nu alleen nog uitpluizen of jij echt kikt op gruwel (anafilie) en waarom nu net blok als obsessief projectiesubject.
Fieseler is offline  
Oud 12 september 2004, 20:37   #127
Fieseler

Standaard

Citaat:

Zeg pianooken, zoveel sossen krijgen ze tegenwoordig zelfs met gratis bussen op 1 mei niemeer samen.
En kom mij nu niet af met de parallel Volkssturm = Rimpelrock hé want zowel VS als RR heeft vele niet-sossen.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 september 2004 om 20:38.
Fieseler is offline  
Oud 12 september 2004, 20:39   #128
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Op www.vlaamseliga.info staat er meer info over de nieuwe naam van het Vlaams Blok
lsp en bloxbuster... buueeerk
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:42   #129
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
idd
paars-wit

de 1-0 van aruna tegen celtic zoals je wellicht wel weet
schitterend moment
aruna en de vallende ziekte... een zwarte die valt tussen de witte lijnen...
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:42   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Uw reactie was voor mij en alle andere oplettende toeschouwers de ultieme bevestiging.

Nu alleen nog uitpluizen of jij echt kikt op gruwel (anafilie) en waarom nu net blok als obsessief projectiesubject.
Oud 12 september 2004, 20:46   #131
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis
In your sweetest dreams, keyboard warrior.
In the sweet reality, keyboard princess. Sorry for you, but sometimes things happens you don't like and no matter how you resist, it just can't be stopped.
Little 'belgique' is bleeding to death. Just the way I like it !
Sunshine is offline  
Oud 12 september 2004, 20:46   #132
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[size=3]KNUPPEL[/size]

na de Bokshandschoen, de Grove Borstels en Grote Kuis... vrolijkt voortaan de partij KNUPPEL Uw dag op

[size=1]Zwarte laarzen en een stevige knuppel, die juist lang genoeg was om niet als een wapen te worden beschouwd[/size]

DM is dat de morgenstond... en waar is die knuppel 8) ergens achter hem verstopt ?
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:48   #133
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[size=3]IQ 45[/size]

niks aan toe te voegen
kunnen wij niets aan doen dat ge niet hoger scoort...

ook niet de schuld van het VLAAMS BLOK 2004
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:49   #134
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
[size=3]Vlaams Blok - Mei 1940[/size]

De collaborateurs na WOII: "De enige periode dat Vlaanderen niet bezet was, was de periode 1940-1944".
En ze hadden nog gelijk ook ! Zou destijds juist hetzelfde verteld hebben.
Sunshine is offline  
Oud 12 september 2004, 20:51   #135
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik zie daar genen enkele zwarte tussen staan... laat staan ene koffie met melk of nen melkchocolade
ancapa is offline  
Oud 12 september 2004, 20:54   #136
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Heerlijk en verrukkelijk om te zien. Ik krijg godverdomme opeens weer veel last van nostalgie. Een goed voorbeeld voor de toekomst. Ik kan nu al de criminele vreemdeling in z'n broek zien schijten van schrik mocht zulk een parade terug hersteld worden.
Weet je wat Piano ? We maken er "Vlaamse Brigade" van, het zwart is voor de uniformen bestemd.
Sunshine is offline  
Oud 12 september 2004, 20:56   #137
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben in elk geval blij dat je de irrelevantie van een onafhankelijk vlaanderen inziet
Ik denk dat jij in jouw wereldje veel als irrelevant beschouwt.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 12 september 2004, 20:57   #138
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ik zie daar genen enkele zwarte tussen staan... laat staan ene koffie met melk of nen melkchocolade
Loooooool. Tuurlijk zie je die er niet tussen staan. Een Untermensch behoort niet tot ons volk. T'is niet omdat er wat melk in hun koffiegezicht gemengd werd dat ze daarom als blanke beschouwd worden. Bruin heeft nu eenmaal meer dan één variant.
Sunshine is offline  
Oud 12 september 2004, 21:01   #139
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
wat dan met homofielen, senielen, cinefielen... en alle andere -ielen
Bwaaa, op de homofielen kunnen we al een rooskleurige driehoek plakken om te beginnen.
Sunshine is offline  
Oud 12 september 2004, 21:04   #140
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
[size=4]SCUM![/size]

Stom Clubke UnterMenschen
Heb je dan een nieuwe nickname gevonden voor jezelf ?
Sunshine is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be