![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar "genieten" kan ik daar niet van, ik maak me zorgen over mijn kinderen en kleinkinderen (die ik nog niet heb).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen jullie Mocro's dan zoveel moeite om witte qudjes vol te sproeien?
Je kan ook Mocroqudjes volsproeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eberhard geeft dus toe dat we superieur zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is meer dat veel autochtone dametjes het wel gehad hebben met verwijfde witmannen die met een condoompje aan komen zetten. Zo'n lulletje die trots is op zn lease-auto. Daar wordt een vruchtbare meid niet nat van natuurlijk... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 april 2014 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Dat de marokkanen eens een andere genetische poel willen, dat kan ik me voorstellen, na zovele eeuwen van inteelt; de verrijking is dan ook volledig voor hen. Voor ons daarentegen...
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, witte qudjes zijn superieur tegenover die zandqudjes.
Voor jullie is het absoluut een verrijking dat er eens geen crimineel uit die flappen rolt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Genieten hoor |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan duizend jaar inteelt ga je daar niet mee oplossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Arme Eberhard...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik klop mezelf niet op de borst voor eigenschappen die te maken hebben met zoiets contingent als huidkleur of taal. Jij surft mee op cijfers (migranten krijgen meer kindjes) waar je zelf persoonlijk als ietwat onhandige zonderling totaal buiten staat. Ik vind dat grappig. Ik als individualist neem mijn eigen leven in handen, zonder me ook maar een reet van aan te trekken wat er al dan niet in mijn vakje past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Arme Eberhard. In zijn plaats zou ik met een bommengordel het Europees Parlement binnen stappen en aan het koordeken trekken. Aangezien er praktisch nooit iemand aanwezig is, zal hij maar één halve maagd krijgen. Het ongeluk blijft hem achtervolgen.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen dat Allah wel voor een paar homo's zal zorgen voor Eberhardchen.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Wat een eerbetoon aan de "mocro's" moest worden, is de totale afgang van Eberhard aan het worden.
Leuk om jullie reacties te lezen!
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kan waarschijnlijk zijn soldaat zelfs zonder condoom niet overeind houden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij krijgt er hier zo van langs, je zou medelijden met hem krijgen. Misschien dat dit hem kan troosten: http://www.youtube.com/watch?v=3HXtKxE0gC0
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 14 april 2014 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij speelt zijn rolletje, spreekt het taaltje net dat ietsje te vlot, zet een façade op... Poseurs verdienen volgens mij geen medelijden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2014 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |