![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan net zo goed voor VOKA of het VB stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() VOKA is geen politieke partij en heeft geen lijsten neergelegd, dus daar kan je al niet voor of op stemmen.
|
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Er is maar één écht bloedbad voor de werkende mens en dat is in de Ps bastions. Ga er gerust eens een kijkje nemen naar het gevolg van decennialang Ps beleid.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het PS-model is dan ook de beste garantie om het einddoel te bereiken: de splitsing van de mislukte staat Belziek.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, voor je het weet gaat hij een coalitie aan met de PVDA.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen 10 jaar is het einddoel van de N-VA bereikt en heeft ze zichzelf overbodig gemaakt.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat het FDF een lijst heeft ingediend in Vlaanderen. Zo kunnen de onaanpasbaren op hun geliefde fascisten stemmen.
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vinden om de haverklap nieuwe dingen om over te zeuren en te jammeren. Niks nieuws onder de zon. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In wezen helemaal wel hoor, want in wezen hebben ze alletwee zich neergelegd bij het beleid dat door de Europese Commissie en de ECB wordt uitgestippeld.
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ook niet te onserieus. Die N-VA'ers waar ik mee afspreek, ken ik gewoon al heel lang en dan overschaduwen leuke herinneringen de afkeer van hun visie op de samenleving. Voor de rest hoef ik er geen nieuwe meer te leren kennen. Niet dat ik het contact met een nieuwe N-VA-kennis in alle situaties zal mijden (ik ga er mezelf niet voor benadelen), maar echt sympathiek zal ik die persoon nooit vinden. Nu spreek ik over de N-VA, maar je moet het niet zien als een partijvoorkeur. Het gaat me om de visie op de samenleving. Mensen die naar de wereld kijken als een bol met daarop homogene van elkaar afgebakende volkeren, die in hun hoofd een link leggen tussen mensen op dezelfde lap grond anders dan dat ze louter toevallig in dezelfde staat wonen, van die mensen hoef ik niets te hebben. Dat is niet iedereen die voor N-VA of Vlaams Belang stemt en die ideeën kunnen ook leven bij mensen met andere partijvoorkeuren, dus daarom dat ik benadruk dat het niet om de N-VA op zich gaat. Ik probeer als mens gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn. Gespeelde sympathie hoort daar niet bij. Ik heb respect voor ieders mening, maar geen sympathie voor ieders persoon. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft blijkbaar nog niet door dat het tijdperk van de democratische natiestaat al voorbij is. Verkiezingen zijn er alleen voor de show, zoiets als met kerstmis een boom zetten: we doen dat gewoon uit gewoonte.
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boem, boem, boem, boem, ik was eerst.
|
![]() |