Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2014, 21:30   #121
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ah, jij bent er zo eentje die vrijheid wel tof vind, zolang het de vrijheid is het met jou eens te zijn.

Wat hebben anarchisten overigens tussen antisemieten en neo-nazi's te zoeken? Wat hebben die met provocatie te maken?

Het autoritarisme dat de Staat en zijn aanhangers, zoals jij, tentoonstellen, dat provoceert mij niet enkel, maar dat onderdrukt nog in realiteit ook.
Wat ik vind, is niet wat jij er van maakt.
Wat ik vind, leg ik haarfijn uit, en ik ga me niet de moeite getroosten het nogmaals uit te leggen. Als jij wat ik van dat verbod vind niet weet te pruimen, dan leef ik met je mee.
Meer kan ik daar niet aan doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 21:31   #122
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

@ Nierika. Het is vriendelijk van u om mij via een privebericht te benaderen maar wel een beetje flauw.
Als dit filmpje echt bestaat kan u het aanvragen bij de VRT, in dit geval zullen zij ongetwijfeld positief reageren.
Zo niet, gezien het aantal rabiate tegenstanders van het VB moet er toch iemand zijn die het opgenomen heeft.
Ik wacht nog steeds...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 21:32   #123
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ah, jij bent er zo eentje die vrijheid wel tof vind, zolang het de vrijheid is het met jou eens te zijn.

Wat hebben anarchisten overigens tussen antisemieten en neo-nazi's te zoeken? Wat hebben die met provocatie te maken?

Het autoritarisme dat de Staat en zijn aanhangers, zoals jij, tentoonstellen, dat provoceert mij niet enkel, maar dat onderdrukt nog in realiteit ook.
Like he care?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 21:36   #124
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat soort truken zie ik veel en heb dat zelf ook al mogen ondervinden.
Van bvb de uitspraak De voorzitter van de SPA, Tobback, zei "de neger is...
alles voor de aanhalingstekens weghalen is simpel en wordt al te regelmatig gebruikt. Zo regelmatig zelfs dat VB mandatarissen opleidingen kunnen volgen om zo weinig mogelijk in dergelijke valkuilen te vallen.
Dus gelieve, als het toch vindbaar moet zijn, het filmpje (ook een reportage op tv is een filmpje) voor te leggen en indien het om een uitgeknipt fragment gaat liefst ook de volledige originele context. Indien dit werkelijk bestaat zal de VRT u op simpele aanvraag zeker met veel plezier het nodig materiaal leveren...
Ik wacht...
ik hoef nergens naar te vragen.
Ik heb het gezien, ik weet dat het bestaat.
Als u me wil ontmaskeren als leugenaar, het staat u vrij.
U lijkt me nogal integer.
Raadpleegt u misschien zelf de archieven.
Die reportage bestaat, misschien mag u ze wel op YouTube linken.
Dan kan iedereen zien welk een smerige leugenaar ik ben.
Die mogelijkheid zou mij in uw plaats alvast vleugels geven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 4 mei 2014, 21:36   #125
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Daar heb ik geen cijfers over maar U ook blijkbaar niet....Ik denk niet dat er dat zo veel zullen zijn
En ja ik ken de snel Belg wet...gestemd dor de regering Verhofstdadt (gene sos hoe kan dat nu ?)
De wet werd verstrengd door de regering Di Rupo (ne sos dan nog wel hoe kan dat nu ? )
ik zie het, je bent iemand die zich verschuilt achter het al dan niet hebben van "cijfers". Jaja, met statistieken kan je immers alles (zogezegd) "bewijzen".
Brussel, en al zeker Anderlecht is één grote puinhoop geworden (ik heb er veel te lang gewoond om het verschil met vroeger niet te zien), om tot die vaststelling te komen heb ik helemaal geen "cijfers" of statistieken nodig, nee het volstaat om eens goed uw ogen open te trekken, en wat er te zien is, is weinig fraais. Natuurlijk, ge moet het ook nog willen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2014 om 21:38.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 21:43   #126
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
@ Nierika. Het is vriendelijk van u om mij via een privebericht te benaderen maar wel een beetje flauw.
Als dit filmpje echt bestaat kan u het aanvragen bij de VRT, in dit geval zullen zij ongetwijfeld positief reageren.
Zo niet, gezien het aantal rabiate tegenstanders van het VB moet er toch iemand zijn die het opgenomen heeft.
Ik wacht nog steeds...
Ik heb in mijn privé - bericht ook gesteld dat mensen als een Dewinter en een Annemans van het bestaan van die reportage zeker op de hoogte moeten zijn.
Het is een kleintje om hen, als partijgenoot, daarover te polsen en hun reactie integer hier te delen.
Pas als zij het ook ontkennen, zou ik me misschien geroepen voelen me bezig te houden met een speurtocht tot bij de VRT - archieven.
Maar eerlijk gezegd voel ik me tot dusver niet geroepen.
Ik weet dat ze bestaat, ik heb ze een twaalftal jaar geleden gezien.

Oud 4 mei 2014, 21:43   #127
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hangt er van af hou oud hij zelf was.
Ik had toen ik tien was een relatie met een meisje dat een half jaar ouder (elf) was. En nee, ik ben geen pedofiel.

En misschien weet u het nog niet, ondanks mijn vele reacties op dat heerschap, ik ben allerminst een fan van deze leugenachtige junkie.
Als het aan mij lag had hij na die cocaïnehistorie geen licentie meer mogen krijgen. Liegende junkies als rolmodel voor onze jeugd? Nee, bedankt...
30 jaar ongeveer.....Boonen een junkie ? Waarom ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 21:49.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 21:55   #128
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik zie het, je bent iemand die zich verschuilt achter het al dan niet hebben van "cijfers". Jaja, met statistieken kan je immers alles (zogezegd) "bewijzen".
Brussel, en al zeker Anderlecht is één grote puinhoop geworden (ik heb er veel te lang gewoond om het verschil met vroeger niet te zien), om tot die vaststelling te komen heb ik helemaal geen "cijfers" of statistieken nodig, nee het volstaat om eens goed uw ogen open te trekken, en wat er te zien is, is weinig fraais. Natuurlijk, ge moet het ook nog willen zien.
Volgens Hartogen ligt het aantal moslims in Anderlecht op 27,6%. Maar daar zijn bekeerlingen niet bij gerekend, en er wordt een twijfelachtige 'laïciseringgraad' gebruikt.

http://www.lavigerie.be/spip.php?article1322&lang=fr

Wat natuurlijk ook van belang is, is om te weten in welke leeftijdscategorie de meeste moslims zich bevinden. Wie niet blind is, kan het wel raden. In Antwerpen bv. is de helft van de leerlingen in de basisschool moslim.

Verder is het ook zo dat de migratiestromen van morgen naar Europa, waarschijnlijk ook voor een groot stuk uit moslimlanden zullen komen.

Laatst gewijzigd door mvd : 4 mei 2014 om 21:56.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 22:02   #129
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
30 jaar ongeveer.....Boonen een junkie ? Waarom ?
Omdat hij bij een haaronderzoek als regelmatig gebruiker werd ontmaskert hoewel hij beweerde dat het éénmalig was en 'iemand het in zijn drankje had gedaan'...

Omdat iedereen in de omgeving van Balen (en Mol) de betroffen cafés en hun reputatie kende en je daar niet 'pardoes' aan drugs kwam.
Niet pardoes aan heroïne, paddo's, zegels, bollen...
Je kon daar via via zelfs aan padden komen. Nochtans nooit Gaia of Groen daar over horen klagen in Mol...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 4 mei 2014, 22:10   #130
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens geschreven dat ik het verschil met vroeger niet zie....en ik verberg me nergens achter...Ik probeer objectief te blijven en zeker niks te bewijzen
Ik zie ook wel die evolutie.... iedereen ziet dat....maar de feiten zijn er....Maar wat doe je er aan ? Een affiche met een paar bokshandschoenen ? Moet dat doorgaan als de oplossing ? Of een slogan als Grote kuis ? Mensen tegen elkaar opzetten is volgens mij geen goed idee....respect voor éénieder en samenwerking daarentegen wel.
Oud 4 mei 2014, 22:14   #131
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens geschreven dat ik het verschil met vroeger niet zie....en ik verberg me nergens achter...Ik probeer objectief te blijven en zeker niks te bewijzen
Ik zie ook wel die evolutie.... iedereen ziet dat....maar de feiten zijn er....Maar wat doe je er aan ? Een affiche met een paar bokshandschoenen ? Moet dat doorgaan als de oplossing ? Of een slogan als Grote kuis ? Mensen tegen elkaar opzetten is volgens mij geen goed idee....respect voor éénieder en samenwerking daarentegen wel.
En in Kuregem en Laag Molenbeek kan je daarop rekenen als autochtoon.
Als onze kat een koe was...
Oud 4 mei 2014, 22:14   #132
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat hij bij een haaronderzoek als regelmatig gebruiker werd ontmaskert hoewel hij beweerde dat het éénmalig was en 'iemand het in zijn drankje had gedaan'...

Omdat iedereen in de omgeving van Balen (en Mol) de betroffen cafés en hun reputatie kende en je daar niet 'pardoes' aan drugs kwam.
Niet pardoes aan heroïne, paddo's, zegels, bollen...
Je kon daar via via zelfs aan padden komen. Nochtans nooit Gaia of Groen daar over horen klagen in Mol...
Kon je in die Café's ook aan Alcohol geraken dan ? Trappist ? Wodka ?
Oud 4 mei 2014, 22:18   #133
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wie presenteert het hangen van affiches als 'de oplossing'? Maar je probeert toch objectief te blijven he

We zouden al kunnen beginnen met die EU-rommel buiten te gooien, dat zal Brussel en omstreken betaalbaarder maken, en het zal er voor zorgen dat gelukzoekers uit moslimlanden niet onmiddellijk kunnen doorreizen van Lampedusa naar Brussel.

Laatst gewijzigd door mvd : 4 mei 2014 om 22:19.
Oud 4 mei 2014, 22:21   #134
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een onmiddellijke immigratiestop ??

Citaat:
Oud 4 mei 2014, 22:32   #135
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Wie presenteert het hangen van affiches als 'de oplossing'? Maar je probeert toch objectief te blijven he

We zouden al kunnen beginnen met die EU-rommel buiten te gooien, dat zal Brussel en omstreken betaalbaarder maken, en het zal er voor zorgen dat gelukzoekers uit moslimlanden niet onmiddellijk kunnen doorreizen van Lampedusa naar Brussel.
Ik dacht toch dat die affiches van het het Vlaams Blok waren ? Die gaan toch alles oplossen met bokshandschoenen aan...Maar U gaat het oplossen dat lees ik ....alles buiten gooien dat is het dan ? Het Europees parlement gaan we dat slopen of hoe zie je dat ?
Trouwens ik dacht dat Brussel ongeveer de goedkoopste hoofdstad van gans Europa was om te wonen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 22:36.
Oud 4 mei 2014, 22:34   #136
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een onmiddellijke immigratiestop ??
Ik denk dat daar de dag van vandaag al heel goed werk wordt geleverd op dat vlak....Ongebreidelde immigratie zal wel stilaan tot het verleden behoren...Ik denk dat daar omzeggens alle partijen het erover eens zijn.
Oud 4 mei 2014, 22:40   #137
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht toch dat die affiches van het het Vlaams Blok waren ? Die gaan toch alles oplossen met bokshandschoenen aan...
Dat was een campagne, dat waren niet ''de oplossingen''.

Citaat:
Maar U gaat het oplossen dat lees ik ....alles buiten gooien dat is het dan ?
De EU, niet 'alles'.

De EU wil dat de mensen die in bootjes toekomen in Lampedusa meer gespreid worden over de EU. Veel van deze mensen komen uit moslimlanden. Libië bv, dat vernield is door de 'fatsoenlijke' partijen, dat voorheen veel Afrikanen tegen hield. Veel migranten die de komende decennia naar Europa zullen komen zullen uit moslimlanden komen (Egypte, Syrië, Libanon, Soedan, Somalië, enz...). Eens deze mensen aangekomen zijn in Europa blijven ze niet in Zuid-Europa, ze gaan ook niet naar Oost-Europa, ze zullen naar West-Europa komen.

Citaat:
Het Europees parlement gaan we dat slopen of hoe zie je dat ?
Opvangcentra voor daklozen van maken?
Oud 4 mei 2014, 22:47   #138
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

De meeste Latijns Amerikaanse landen zijn ondertussen democratischer dan België.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 22:47   #139
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat daar de dag van vandaag al heel goed werk wordt geleverd op dat vlak....Ongebreidelde immigratie zal wel stilaan tot het verleden behoren...Ik denk dat daar omzeggens alle partijen het erover eens zijn.

LOL

In Afrika en moslimgebied dat aan Europa grenst vind een bevolkingsexplosie plaats. Denk aan landen als Mali, Niger, Tsjaad, Somalië, Mauritanië, enz.. Mensen zullen daar ook de komende decennia nog proberen weg vluchten. Uiteraard richting Europa, niet richting Antarctica. Dankzij de EU kunnen ze, eens aangekomen in Lampedusa, met de trein naar Brussel.

Het ontgaat u ook dat alle Vlaamse partijen pro-immigratie zijn, behalve dan het Vlaams Belang..
Oud 4 mei 2014, 22:53   #140
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was mij nog niet opgevallen. Waaraan zou ik dat moeten merken ???

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2014 om 22:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be