![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik vind, leg ik haarfijn uit, en ik ga me niet de moeite getroosten het nogmaals uit te leggen. Als jij wat ik van dat verbod vind niet weet te pruimen, dan leef ik met je mee. Meer kan ik daar niet aan doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() @ Nierika. Het is vriendelijk van u om mij via een privebericht te benaderen maar wel een beetje flauw.
Als dit filmpje echt bestaat kan u het aanvragen bij de VRT, in dit geval zullen zij ongetwijfeld positief reageren. Zo niet, gezien het aantal rabiate tegenstanders van het VB moet er toch iemand zijn die het opgenomen heeft. Ik wacht nog steeds...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het gezien, ik weet dat het bestaat. Als u me wil ontmaskeren als leugenaar, het staat u vrij. U lijkt me nogal integer. Raadpleegt u misschien zelf de archieven. Die reportage bestaat, misschien mag u ze wel op YouTube linken. Dan kan iedereen zien welk een smerige leugenaar ik ben. Die mogelijkheid zou mij in uw plaats alvast vleugels geven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel, en al zeker Anderlecht is één grote puinhoop geworden (ik heb er veel te lang gewoond om het verschil met vroeger niet te zien), om tot die vaststelling te komen heb ik helemaal geen "cijfers" of statistieken nodig, nee het volstaat om eens goed uw ogen open te trekken, en wat er te zien is, is weinig fraais. Natuurlijk, ge moet het ook nog willen zien.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2014 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een kleintje om hen, als partijgenoot, daarover te polsen en hun reactie integer hier te delen. Pas als zij het ook ontkennen, zou ik me misschien geroepen voelen me bezig te houden met een speurtocht tot bij de VRT - archieven. Maar eerlijk gezegd voel ik me tot dusver niet geroepen. Ik weet dat ze bestaat, ik heb ze een twaalftal jaar geleden gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.lavigerie.be/spip.php?article1322&lang=fr Wat natuurlijk ook van belang is, is om te weten in welke leeftijdscategorie de meeste moslims zich bevinden. Wie niet blind is, kan het wel raden. In Antwerpen bv. is de helft van de leerlingen in de basisschool moslim. Verder is het ook zo dat de migratiestromen van morgen naar Europa, waarschijnlijk ook voor een groot stuk uit moslimlanden zullen komen. Laatst gewijzigd door mvd : 4 mei 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat iedereen in de omgeving van Balen (en Mol) de betroffen cafés en hun reputatie kende en je daar niet 'pardoes' aan drugs kwam. Niet pardoes aan heroïne, paddo's, zegels, bollen... Je kon daar via via zelfs aan padden komen. Nochtans nooit Gaia of Groen daar over horen klagen in Mol...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook wel die evolutie.... iedereen ziet dat....maar de feiten zijn er....Maar wat doe je er aan ? Een affiche met een paar bokshandschoenen ? Moet dat doorgaan als de oplossing ? Of een slogan als Grote kuis ? Mensen tegen elkaar opzetten is volgens mij geen goed idee....respect voor éénieder en samenwerking daarentegen wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als onze kat een koe was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie presenteert het hangen van affiches als 'de oplossing'? Maar je probeert toch objectief te blijven he ![]() We zouden al kunnen beginnen met die EU-rommel buiten te gooien, dat zal Brussel en omstreken betaalbaarder maken, en het zal er voor zorgen dat gelukzoekers uit moslimlanden niet onmiddellijk kunnen doorreizen van Lampedusa naar Brussel. Laatst gewijzigd door mvd : 4 mei 2014 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik dacht dat Brussel ongeveer de goedkoopste hoofdstad van gans Europa was om te wonen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De EU wil dat de mensen die in bootjes toekomen in Lampedusa meer gespreid worden over de EU. Veel van deze mensen komen uit moslimlanden. Libië bv, dat vernield is door de 'fatsoenlijke' partijen, dat voorheen veel Afrikanen tegen hield. Veel migranten die de komende decennia naar Europa zullen komen zullen uit moslimlanden komen (Egypte, Syrië, Libanon, Soedan, Somalië, enz...). Eens deze mensen aangekomen zijn in Europa blijven ze niet in Zuid-Europa, ze gaan ook niet naar Oost-Europa, ze zullen naar West-Europa komen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() LOL In Afrika en moslimgebied dat aan Europa grenst vind een bevolkingsexplosie plaats. Denk aan landen als Mali, Niger, Tsjaad, Somalië, Mauritanië, enz.. Mensen zullen daar ook de komende decennia nog proberen weg vluchten. Uiteraard richting Europa, niet richting Antarctica. Dankzij de EU kunnen ze, eens aangekomen in Lampedusa, met de trein naar Brussel. Het ontgaat u ook dat alle Vlaamse partijen pro-immigratie zijn, behalve dan het Vlaams Belang.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was mij nog niet opgevallen. Waaraan zou ik dat moeten merken ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2014 om 22:56. |
![]() |
![]() |