![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is nu net waarop de Vlamingen gaan stemmen... Hij heeft veel tussen de lijnen gezegd bij hun "ja neen" ronde he. Magnette was zéér sterk in zijn verdediging, maar wil de meerderheid van Vlaanderen nog zo'n solidariteit? Als het antwoord neen is en de walen zeggen ja, dan is een confederalisme toch de beste stok achter de deur? Ik ben geen NVA'er, maar ik kan me wel vinden in die redenatie. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen op 24 mei wel zien hoeveel Vlamingen erover denken zoals jij.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja idd, hopelijk hebben veel Vlamingen dit debat gezien. Dan hebben ze gezien dat deze PS nooit aan de macht mag komen. Als jij geroep en gescheld als inhoudelijk bestempelt, is er iets mis met jou.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop het ook, de fantasie van de PS en het lage gehalte van fatsoen is niet iets wat de typische vlaming (die niet een irrationele haat tegen NVA zoals jou heeft) kan pruimen voglens mij.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal vind ik De Wever een heel goeie debater: je moet het maar kunnen om je met een slecht programma, en dagelijks omringd door de rest van de N-Va-randdebielen verbaal staande te houden.
Tegen Magnette werd hij deze maal echter grandioos van tafel geveegd, zowel inhoudelijk als retorisch. Neem het aan van een objectieve beoordelaar.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het debat niet eens willen zien dus je slaat de bal mis, beterweter. Lees er liever de Vlaamse media op na ipv alleen de Franse. Die zijn nochtans ook niet N-VA-gezind, en toch schrijven ze dat Magnette agressief was.
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de jaren daarvoor? En daarvoor En daarvoor En...?
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik had altijd gedacht dat Magnette een minzame man was, met een open blik naar zijn medemens. Heb ik me daar duchtig in vergist zeg, wat een arrogante man met een misprijzende blik alsof hij iets verkeerd had gegeten. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Niveanen hier staan op hun achterste poten, maar ik vo,d Magnette 3 klassen sterker dan De Wever. Hetgeen hij te vertellen had was hoopgevender voor de werkende klasse. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Opmerkingen zoals degene over het migratiestandpunt van de N-VA bijvoorbeeld waren laag en ongepast. Hij haalde zo het niveau van het debat zwaar omlaag. Wanneer het voor de verandering wel eens over de eigen partijstandpunten ging vond ik BDW wel veel zwakker en minder overtuigend dan Magnette, die bij momenten heel gepassioneerd overkwam en goed inspeelde op de gevoelens van de kiezer. Had Magnette dat het hele debat kunnen volhouden, zou hij er waarschijnlijk het beste zijn uitgekomen. Nu heeft hij echter heel wat mensen geïrriteerd met zijn arrogante gedrag. Ik had liever een debat gezien zoals het recente evolutie-ID debat tussen Bill Nye en Ken Ham. Elke spreker krijgt om beurt zijn eigen spreektijd, waarna de andere spreker kan reageren. Geen onderbrekingen, etc. Over de moderators: Wauters vond ik de betere van de 2. Ik had het gevoel dat de Waalse moderator iets te hard zijn eigen overtuigingen moest inhouden. Hij kwam me nogal pro-Magnette over in zijn vraagstelling. (niet onverwacht natuurlijk) Nogmaals, de Ja/Neen-vragen vond ik ronduit belachelijk. Laatst gewijzigd door bastel : 14 mei 2014 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Grappig, mijn Franstalige collega's vonden Magnette erg zwak, zeker zijn aanval als zou de Nva tegen de vreemdelingen zijn vonden ze tekenend voor het gebrek aan argumenten. Net zoals ze mij konden bevestigen dat Magnette �*ltijd op die manier in "debat" gaat: agressief, leugenachtig, tot persoonlijke aanvallen toe.
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat Vlaanderen maar verder afdokken! |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u het wegvegen van De Wever agressief noemt, dan hebt u gelijk.
|
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat: