![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Nazi en KKK spelletjes bestaan niet.
wel games waar men Nazi's afmaakt.. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=4]Check it out, dude![/size] |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke mening door een geweldspelletje vertolkt wordt? De mening dat ik mijn testosteron kwijt moet door het virtueel in elkaar motten van mijn medemens bijvoorbeeld. Aangezien je het blijkbaar niet kunt verkroppen dat een Vlaams Blok-voorstel uitblinkt door algehele idiotie, klasseer ik jou als een 'raszuivere voetveeg'.
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit "addition" is custom made, zoiets kan door zowat iedereen (met een beetje kennis) gemaakt worden, door U en ik. Dit is gewoon abuse en kan niet tegengehouden worden. Om dit te vermijden zou men ALLE games moeten verbieden. Je gaat toch alle auto's niet verbieden omdat er ongelukken gebeuren ? |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Wel, aan u, om mij eens uit te leggen waarom er dan geen echte games gemaakt worden waar men joden of afrikanen kan neer knallen. En vertel me niet, dat daar geen markt voor is.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klinkende titels als:
Doom3: Kill the muslim COD: Jew kill heb ik echter nog niet zien paseren? Jouw voorbeelden zijn kut-games, gemaakt door ziekelijken. Ik wist echter niets over hun bestaan, mja die voorbeelden vond je steevast op blokbuster.be zeker ![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik morgen zin krijg kan ik een patch uitbrengen die eender welk spel zou aanpassen zodat men joden en negers zou hebben in plaats van de originele karakters |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ik vind computer games juist goed. Voor mij is het een soort uitlaatklep. Andere mensen (blokkers die geen computer spelletjes spelen omdat ze tegen het geweld zijn) slaan gewoon iemand op hun smoel. Ik schiet liever wat virtuele medespelers in Counter Strike overhoop
![]() Of je kan sporten...ook een optie ![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Of je kan je inschrijven in de BUB....
|
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() heeft het blok schrik gekregen nu ze ontdekt hebben hoeveel games er de laatste jaren verkocht zijn waarin nazi's afgeknald worden?
een soort van classificatie is natuurlijk niet slecht, hoe moet u als ouder anders kunnen beoordelen in welke mate een spel geschikt is voor uw kind? het systeem met de icoontjes dus ... daar moet het dan ook bij blijven, een verbod op bepaalde games is ook niet nodig. een verbod op games waar de nadruk ligt op het afmaken/martelen van bevolkingsgroepen bestaat al -> zie wetten op racisme