Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 17 september 2004, 12:43   #121
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
zullen we dan ook maar meteen alle spelletjes zoals cowboy & indiaantje (en alle mogelijk varianten waarin geweld in voorkomt) verbieden?
Mogen nazi en KKKspelletjes volgens u?
jOOSt is offline  
Oud 17 september 2004, 13:08   #122
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Nazi en KKK spelletjes bestaan niet.
wel games waar men Nazi's afmaakt..
Shizie is offline  
Oud 17 september 2004, 13:25   #123
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Klopt.
Sam is offline  
Oud 17 september 2004, 13:27   #124
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ghetto Blaster "Nazi version of the popular game Arcanoid" NiggaZDoom "Full Graphics Doom Patch" - Retail Game required. Kaboom "Control a suicide bomber and try to get him around as many Kikes as possible and, right after doing that, setting off the explosives strapped to him." Border Patrol "Blast the illegal Mexicans as they invade the United States." Shoot The Blacks "Blast away the darkies as they appear."Moorhuhn - Nazi Duck Hunt "Duck Hunt with a Nazi twist." Kill'em All "Blast the filth form the sky in this kill'em all game."SA Mann "Do you ever play PACMAN with SA hero?"WOLF3D Nazi "Play a "NAZI" version of Wolfenstein 3-D. (not a patch, no other software needed to play.)"White Power Doom "White Power version of Doom (patch)"NS Doom Rattenjagt "Kill the Jewish rats!"KZ Manager Millenium "Manager of Concentration Camp (Words in Germen Only)" Niggerhunt "Safari in Africa - Kill all the Niggers you can!"Aryan 3 Ethnic Cleansing
[size=4]Check it out, dude![/size]
jOOSt is offline  
Oud 17 september 2004, 13:35   #125
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Vertel mij eens welke mening door een geweldspelletje vertolkt wordt of welk mensenrecht geschonden wordt door het aan banden leggen van virtuele moordpartijen.
Bij gebrek aan een goede argumentatie klasseer ik jou bij het 'puur gezwam'.8)
Vertel mij anders eens wie er al vermoord is door het spelen van een computerspelletje en welke verkeersslachtoffers er al gevallen zijn door het spelen van Carmageddon?

Welke mening door een geweldspelletje vertolkt wordt? De mening dat ik mijn testosteron kwijt moet door het virtueel in elkaar motten van mijn medemens bijvoorbeeld.

Aangezien je het blijkbaar niet kunt verkroppen dat een Vlaams Blok-voorstel uitblinkt door algehele idiotie, klasseer ik jou als een 'raszuivere voetveeg'.
Oud 17 september 2004, 13:47   #126
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ghetto Blaster "Nazi version of the popular game Arcanoid" NiggaZDoom "Full Graphics Doom Patch" - Retail Game required. Kaboom "Control a suicide bomber and try to get him around as many Kikes as possible and, right after doing that, setting off the explosives strapped to him." Border Patrol "Blast the illegal Mexicans as they invade the United States." Shoot The Blacks "Blast away the darkies as they appear."Moorhuhn - Nazi Duck Hunt "Duck Hunt with a Nazi twist." Kill'em All "Blast the filth form the sky in this kill'em all game."SA Mann "Do you ever play PACMAN with SA hero?"WOLF3D Nazi "Play a "NAZI" version of Wolfenstein 3-D. (not a patch, no other software needed to play.)"White Power Doom "White Power version of Doom (patch)"NS Doom Rattenjagt "Kill the Jewish rats!"KZ Manager Millenium "Manager of Concentration Camp (Words in Germen Only)" Niggerhunt "Safari in Africa - Kill all the Niggers you can!"Aryan 3 Ethnic Cleansing
[size=4]Check it out, dude![/size]
Geachte,

dit "addition" is custom made, zoiets kan door zowat iedereen (met een beetje kennis) gemaakt worden, door U en ik. Dit is gewoon abuse en kan niet tegengehouden worden. Om dit te vermijden zou men ALLE games moeten verbieden.
Je gaat toch alle auto's niet verbieden omdat er ongelukken gebeuren ?
Shizie is offline  
Oud 17 september 2004, 13:55   #127
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Wel, aan u, om mij eens uit te leggen waarom er dan geen echte games gemaakt worden waar men joden of afrikanen kan neer knallen. En vertel me niet, dat daar geen markt voor is.
jOOSt is offline  
Oud 17 september 2004, 14:15   #128
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Klinkende titels als:
Doom3: Kill the muslim
COD: Jew kill

heb ik echter nog niet zien paseren?

Jouw voorbeelden zijn kut-games, gemaakt door ziekelijken. Ik wist echter niets over hun bestaan, mja die voorbeelden vond je steevast op blokbuster.be zeker
Sam is offline  
Oud 17 september 2004, 14:23   #129
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Wel, aan u, om mij eens uit te leggen waarom er dan geen echte games gemaakt worden waar men joden of afrikanen kan neer knallen. En vertel me niet, dat daar geen markt voor is.
Een echte game waar je joden of afrikanen moet afknallen zou in bijna alle landen verboden worden en de makers veroordeeld. Je bent duidelijk geen gamer, dus heb je geen idee waarover je het hebt.

als ik morgen zin krijg kan ik een patch uitbrengen die eender welk spel zou aanpassen zodat men joden en negers zou hebben in plaats van de originele karakters
Shizie is offline  
Oud 17 september 2004, 15:21   #130
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een echte game waar je joden of afrikanen moet afknallen zou in bijna alle landen verboden worden en de makers veroordeeld. Je bent duidelijk geen gamer, dus heb je geen idee waarover je het hebt.

als ik morgen zin krijg kan ik een patch uitbrengen die eender welk spel zou aanpassen zodat men joden en negers zou hebben in plaats van de originele karakters
Af en toe speel ik ne keer fifa 2004 met mijn maten, maar voor de rest neen... Dus joden en afrikanen afknallen kan niet, maar oude mensen en kinderwagens verpletteren dat wel. Dat begrijp ik nu niet.
jOOSt is offline  
Oud 17 september 2004, 15:56   #131
Olivier
Banneling

Standaard

Ik vind computer games juist goed. Voor mij is het een soort uitlaatklep. Andere mensen (blokkers die geen computer spelletjes spelen omdat ze tegen het geweld zijn) slaan gewoon iemand op hun smoel. Ik schiet liever wat virtuele medespelers in Counter Strike overhoop Weg frustraties.

Of je kan sporten...ook een optie
Olivier is offline  
Oud 17 september 2004, 17:29   #132
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Of je kan je inschrijven in de BUB....
jOOSt is offline  
Oud 19 september 2004, 15:32   #133
vryko
Provinciaal Statenlid

vryko's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar vryko
Standaard

heeft het blok schrik gekregen nu ze ontdekt hebben hoeveel games er de laatste jaren verkocht zijn waarin nazi's afgeknald worden?

een soort van classificatie is natuurlijk niet slecht, hoe moet u als ouder anders kunnen beoordelen in welke mate een spel geschikt is voor uw kind? het systeem met de icoontjes dus ...

daar moet het dan ook bij blijven, een verbod op bepaalde games is ook niet nodig. een verbod op games waar de nadruk ligt op het afmaken/martelen van bevolkingsgroepen bestaat al -> zie wetten op racisme

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be