![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, langs de ene kant verdedig ik de moslims/Marokkanen/'bruinen' of wie het Blok/Belang ook aanvalt, vanwege mijn persoonlijke overtuigingen: tolerantie en de vrijheid van ieder individu. Langs de andere kant verdedig ik ook het feit dat het Blok/Belang en haar aanhangers die walgelijke uitspraken kunnen doen; ook zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting. Racisme valt voor mij ook onder het uiten van een mening. Ik ben het niet eens met wat ze zeggen, maar ik zal hun recht om het te zeggen wel altijd verdedigen. Net zoals ik ook het recht van commi's verdedig om op te roepen tot de proletarische revolutie. Zolang het maar niet in de praktijk gebracht wordt, kan het mij niet schelen waar ze toe oproepen. Maar ik vind het wel belangrijk dat ze het mogen.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat die uitholling van termen zoals "racisme" en "fascisme" omdat ze dan enerzijds misbruikt worden om perfect legitieme maar politiek oncorrecte gedachten de mond te snoeren, en omdat je anderzijds de erge kant aan racisme en fascisme uitholt. Als het op hetzelfde niveau geplaatst wordt om Joden in een gaskamer te steken, of om te stellen dat er een maatschappelijk probleem is met het gedrag van aanhangers van de Islam, dan begrijp je wat ik bedoel. Als Bart De Wever en Hitler op hetzelfde niveau geplaatst worden, zie je het ook.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2014 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet wat er eigenlijk in het OT en de koran staat.... Citaat:
Citaat:
En staat minimaliseren niet gelijk aan negationisme? Dewael heeft zich in het verleden ook al schuldig gemaakt hieraan, zijn grootvader ten spijt. Laatst gewijzigd door hamac : 22 mei 2014 om 07:44. |
|||
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dat het perfect moet kunnen dat mensen oproepen om ons land te laten overspoelen van vreemdelingen, die we moeten pamperen en onderhouden, die we moeten onze maatschappij laten ontwrichten door onaangepast te blijven en ons hun shariawetten op te dringen, en dat alles onder het mom van misbruikte begrippen zoals humanisme en solidariteit. Moet kunnen. Maar ik moet dan van mijn kant het recht behouden om mijn gedacht daarover te ventileren, op welke wijze dan ook.
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat veel mensen van nature al racistische neigingen hebben mogen we geen kritiek meer hebben op het immigratiebeleid ofzo? |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() ben jij niet de veraader die zou weglopen bij het eerste schot... nee ik moet niet terug naar eerste leerjaar ik maar weet wel dat ik rechtuit ben dan jij daar durft ik al mij euros op zetten.. want ik fil je in een battle levens weg juist als de nazis dat is kort en bondig gezegt.
Laatst gewijzigd door holigan-brugge : 22 mei 2014 om 11:07. |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ik mij afvraag of Uw schrijffouten "natuurlijk" zijn, of speciaal voor "de gelegenheid" gemaakt worden. Men moet uiteindelijk wel ne speciale zijn om geen rekening te houden met de spellingcorrector in de tekstverwerker.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar staat dat racisme? btw, druk dan de rode vierkant he, indien geen racisme ga je wel af als een gieter...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok op "speciaal voor de gelegenheid gemaakt worden", hij schrijft meer spelfouten dan ik.
![]() |