Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 9 juni 2014, 21:54   #121
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Sorry , maar daar ben ik toch niet mee akkoord !!
Ik zet alhier , heel soms 20 postings op een dag , en soms 5 , dus ....
Als hier iemand zelfs bv 500 post op een dag zou kunnen zetten ,
ga uw gang , zolang men zich aan de forumregels houdt
Maar bekijk eens het gemiddelde over pakweg een maand, om maar een voorbeeld te noemen. En wat het vermoeden betreft van een hergeborene (laat me dat even gebruiken ipv dubbelnick). Ik kan me moeillijk inbeelden dat een nieuweling die in feite dus nog groen achter zijn oren is, niets van de geplogenheden van het forum kent, en ook niemand kent, al vanaf de eerste dag/week/maand de scepter over een forum gaat zwaaien en overal plots commentaar heeft. Die nieuwe is plots incontournable geworden, of handelt in die zin. Hij handelt dan als het ware als een "ancien". Daarom zijn er toch trouwens die namen boven een avatar dacht ik. Als die nieuweling in feite geen dubbelnick is zet hij of zij in elk geval vanaf het begin een veel te grote bek op. Hij of zij trekt vanaf zijn eerste post al veel te veel aandacht over zich heen. Niet normaal volgens mij.
DeProf_eet is offline  
Oud 9 juni 2014, 22:04   #122
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Maar bekijk eens het gemiddelde over pakweg een maand, om maar een voorbeeld te noemen. En wat het vermoeden betreft van een hergeborene (laat me dat even gebruiken ipv dubbelnick). Ik kan me moeillijk inbeelden dat een nieuweling die in feite dus nog groen achter zijn oren is, niets van de geplogenheden van het forum kent, en ook niemand kent, al vanaf de eerste dag/week/maand de scepter over een forum gaat zwaaien en overal plots commentaar heeft. Die nieuwe is plots incontournable geworden, of handelt in die zin. Hij handelt dan als het ware als een "ancien". Daarom zijn er toch trouwens die namen boven een avatar dacht ik. Als die nieuweling in feite geen dubbelnick is zet hij of zij in elk geval vanaf het begin een veel te grote bek op. Hij of zij trekt vanaf zijn eerste post al veel te veel aandacht over zich heen. Niet normaal volgens mij.
Zelfs �*ls het om een dubbelnick zou gaan, is het nog niet duidelijk of die dubbelnick gecreëerd werd om een ban te omzeilen (en daar gaat dit topic per slot van rekening over). Tot nader order is er dus geen reden om die persoon het leven zuur te maken en is er zéér zeker geen reden om alle andere forummers een quotum op te leggen van het aantal posts dat ze op een dag mogen plaatsen. Als jij daar zo geweldig veel last van ondervindt, kan je die persoon op je negeerlijst plaatsen en dan zie je die 100 berichten per dag niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 juni 2014, 22:05   #123
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Gemiddeld 100 post op een dag zetten , wil op zich niks zeggen !!
Ofwel kan je een al een hele tijd het forum volgen , zonder account ,
maar met dubbelnickers , die zouden toch al snel anders reageren !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 juni 2014 om 22:05.
cookie monster is offline  
Oud 10 juni 2014, 02:27   #124
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werkelijk, je geeft me té veel eer!
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 04:51   #125
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ondanks de waarschuwingen, gaat het "spammen of flooden" gewoon door, hoor:
Waarom trek je je dat zo fel aan ?
Mij mogen ze hier beledigen en spammen zoveel als ze willen, ik veeg daar mijn gat aan.
Het is jaren geleden dat ik nog eens op het driehoekje gedrukt heb, Pontifex mag dat gerust ontkennen mocht dat niet de waarheid zijn.
Ik weet wat ik kan en niet kan en mijn omgeving weet dat ook en dat is voor mij voldoende.
Je moet dit forum ook niet al te serieus opvatten, discussies tot de grond van de zaak zie je hier zelden of nooit.
Het is entertainment, meer niet.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juni 2014 om 04:57.
Pericles is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:01   #126
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waarom trek je je dat zo fel aan ?
Mij mogen ze hier beledigen en spammen zoveel als ze willen, ik veeg daar mijn gat aan.
Het is jaren geleden dat ik nog eens op het driehoekje gedrukt heb, Pontifex mag dat gerust ontkennen mocht dat niet de waarheid zijn.
Ik weet wat ik kan en niet kan en mijn omgeving weet dat ook en dat is voor mij voldoende.
Je moet dit forum ook niet al te serieus opvatten, discussies tot de grond van de zaak zie je hier zelden of nooit.
Het is entertainment, meer niet.
Van gescheld en beledigingen trek ik me weinig aan, en dat rapporteer ik ook niet. Dat zegt meer over de schelders dan over mij. Opzettelijke leugens verspreiden om me te belasteren en me hier verdacht te maken, vind ik van een andere orde. Velen zullen nu eenmaal redeneren "waar rook is, is vuur", en als je iets lang genoeg blijft herhalen, gaan onvermijdelijk anderen dat ook geloven. Pontifex raadt aan "zoveel mogelijk negeren als het onterecht is", maar zoals men zegt: "zwijgen is toestemmen", en m.i. zou negeren ook lijken op "toegeven". Daarom vind ik dat leugenachtige laster best onmiddellijk de kop ingedrukt wordt.
Kijk maar hier: eerst beschuldigde Dixie me (meer dan eens) van het hebben van een dubbelnick, daarna kwam SDX met haar expliciete beschuldigingen, en nog diezelfde dag waren er 5 die hetzelfde deden. Zeer opvallend trouwens dat het steeds degenen zijn die het niet met me eens zijn, die dat doen: als d�*t de ultieme manier is om je gelijk te halen....
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:30   #127
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is zoals SDX die zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bovendien ... hoe weet jij als kersverse 'nieuwe' die smileys/emoticons staan, ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar ... hmm
De "gebruiksaanwijzing" van dit forum is niet bepaald hogere wiskunde, en ik ben nu niet bepaald "dom", dus wat voor idiote argumenten zijn dit om aan te tonen dat ik zogezegd niet "nieuw" bent? Trouwens: ik heb best wel een paar "onnozele vragen" gesteld in het begin. Zo wist ik niet wat PA en RD betekenden, zocht ik tevergeefs naar een "delete"-icoon om een dubbele post te verwijderen, en toen ik voor de eerste maal het woord "banneling" bij iemands avatar zag staan, dacht ik dat dat een lagere rang was dan "vreemdeling".

Maar zoals ik al eens opgemerkt heb: blijkbaar wordt van een nieuweling verwacht dat hij/zij zich in het begin gedeisd houdt (maar waarom zou je dan deelnemen aan een forum?) en vooral de heersende "pikorde" -tenminste zoals die blijkbaar bestaat volgens sommige "anciens"- niet verstoort. Moet ik nu sorry zeggen omdat ik deze ongeschreven erecode overtreden heb?

ps: wat SDX bedoelt met "ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar" is me nog steeds een raadsel, want ik zie die emoticons wél, rechts van het berichtenvak.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 10 juni 2014 om 07:32.
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:36   #128
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk maar hier: eerst beschuldigde Dixie me (meer dan eens) van het hebben van een dubbelnick, daarna kwam SDX met haar expliciete beschuldigingen, en nog diezelfde dag waren er 5 die hetzelfde deden. Zeer opvallend trouwens dat het steeds degenen zijn die het niet met me eens zijn, die dat doen: als d�*t de ultieme manier is om je gelijk te halen....
Ik heb wel enkel het vermoeden van een dubbelnick geuit.
DeProf_eet is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:39   #129
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
1) Ik zet niemand op de negeerlijst
2) Ik heb U niet van dubbelnick beschuldigd.
3) Ik heb geen klacht tegen U ingediend, maar enkel openlijk hier geopperd dat mod's dat misschien eens konden nazien
4) Ik heb alleen in mijn vorige post melding gemaakt van het feit dat er sommigen overdrijven en "vermoedelijk" een taak te vervullen hebben (propaganda, enz..), we hebben dat vroeger hier ook meegemaakt, het waren ook telkens voorstanders van het multicul gedoe en ook vermoedelijk moalims - altijd een grote bek - spijtig genoeg.
5) Indien u 100 posts per dag en dan blijkbaar nog niet eens tijdens uw verlof normaal vind, wel ik niet.
6) Uw vriend manta noemt dat blijkbaar een inbreuk in de vrije meningsuiting ! Te gek voor woorden ! Wie betaalt dit forum denkt U ? Dit is een prive forum en de moderators zijn geen enkele verantwoording verschuldigd aan de leden.
7) Start zelf een forum op met uw eigen zakgeld.
8) En last but not least: in feite stoort het me niet maar is het me gewoon opgevallen dat je een beetje teveel overal iets te zeggen hebt. En wel dus a rato van 100 keer per dag. Hebt ge nog tijd om te eten ?
1) Negeer dan gewoon mijn reacties als ze je zo storen.
2) Dit posten in de thread "open brief aan ban-omzeilers" zegt genoeg, evenals
Citaat:
In verband met die ban-omzeilers kwestie is mijn aandacht gevallen op mensen die mogelijk blijkbaar terug inloggen (ik zeg mogelijk want de moderatie zou dit eens kunnen onderzoeken hoe dat juist zit) en binnen de korstste tijd het nodig vinden om hun vorig quota van aantal posts terug bij te werken/inhalen.
in combinatie met
Citaat:
Hoe zit dat bvb met een zekere Miauw! ?
5) Er is wel meer dat ik "normaal" vind en jij dan weer niet. Hoe je weet dat ik géén "verlof" hebt, is me een raadsel. Gelieve je trouwens niet met mijn privé-leven te bemoeien.

Op de rest ga ik niet eens in, omdat het ronduit belachelijk is en getuigt van behoorlijk veel frustratie.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 10 juni 2014 om 07:40.
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:42   #130
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo wist ik niet wat PA en RD betekenden, zocht ik tevergeefs naar een "delete"-icoon om een dubbele post te verwijderen, en toen ik voor de eerste maal het woord "banneling" bij iemands avatar zag staan, dacht ik dat dat een lagere rang was dan "vreemdeling".
Nu zijt ge er wel een beetje mee aan het rammelen.

Citaat:
Maar zoals ik al eens opgemerkt heb: blijkbaar wordt van een nieuweling verwacht dat hij/zij zich in het begin gedeisd houdt (maar waarom zou je dan deelnemen aan een forum?) en vooral de heersende "pikorde" -tenminste zoals die blijkbaar bestaat volgens sommige "anciens"- niet verstoort. Moet ik nu sorry zeggen omdat ik deze ongeschreven erecode overtreden heb?
Ge snapt het wel degelijk dat een nieuweling normaal gezien geen gemiddelde 100 posts vanaf de eerste dag plaats over een maand gezien dan. Ik zeg dus normaal. Misschien zijt ge dan de uitzondering op de regel. Enfin ik heb het nog nooit op geen enkel forum meegemaakt of gezien.
DeProf_eet is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:44   #131
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel toevallig nét nadat 6 anderen me ervan beschuldigd hadden een gebande dubbelnicker te zijn....
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 07:48   #132
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nu zijt ge er wel een beetje mee aan het rammelen.
Als jij dat niet wil geloven, je doet maar.....

Citaat:
Ge snapt het wel degelijk dat een nieuweling normaal gezien geen gemiddelde 100 posts vanaf de eerste dag plaats over een maand gezien dan. Ik zeg dus normaal. Misschien zijt ge dan de uitzondering op de regel. Enfin ik heb het nog nooit op geen enkel forum meegemaakt of gezien.
Ik zou het niet weten, want ik ken geen "forum-geplogenheden", vermits dit het eerste "echte" forum is dat ik (bij toeval dan nog) ontdekt heb. (buiten Zappybaby toen ik zwanger was, maar ik neem aan dat dat niet meetelt?)
Ik heb nu eenmaal een brede interesse en er zijn dan ook veel onderwerpen die me boeien. En zoals ik al zei: meer dan de helft van die posts komt op het conto van de "11.000"-thread, een onschuldig "guilty pleasure". Niet dat ik me hoef te verantwoorden of verdedigen.
Miauw! is offline  
Oud 10 juni 2014, 08:39   #133
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zou het niet weten, want ik ken geen "forum-geplogenheden", vermits dit het eerste "echte" forum is dat ik (bij toeval dan nog) ontdekt heb. (buiten Zappybaby toen ik zwanger was, maar ik neem aan dat dat niet meetelt?)
Ik heb nu eenmaal een brede interesse en er zijn dan ook veel onderwerpen die me boeien. En zoals ik al zei: meer dan de helft van die posts komt op het conto van de "11.000"-thread, een onschuldig "guilty pleasure". Niet dat ik me hoef te verantwoorden of verdedigen.
niets van aantrekken, het is gewoon uw politieke voorkeur die hen niet aanstaat, ze komen er op af gelijk stront vliegen om u het moe te maken.
hollande is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:30   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt wel degelijk meer gedaan dan dat. Je hebt hier een bewuste campagne gelanceerd om Miauw! verdacht te maken. Het begint stilaan de proporties van een heksenjacht aan te nemen. De oorzaak laat zich raden... Of toch niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
niets van aantrekken, het is gewoon uw politieke voorkeur die hen niet aanstaat, ze komen er op af gelijk stront vliegen om u het moe te maken.
Ik denk inderdaad ook dat de reden voor jouw verdachtmakingen en stemmingmakerij in die richting te zoeken zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:35   #135
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Zelfs al zou Miauw een dubbelnick zijn, daar komt de moderatie dan vanzelf achter.

Zolang de moderatie nog niets vernomen heeft :

Nietzsche is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:39   #136
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ik stel gewoon vast dat er een aantal zijn die al lang moesten geband worden wegens voortdurend schelden, rond de pot draaien en nietszeggende reacties, maar die worden rustig ongemoeid gelaten.

Ik geef geen namen.
are you talking to me ?!?
are you talking to me ?
Anna List is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:41   #137
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja Anna wat wilt ge. Ik doe mijn best om onze Henri te pakken als het maar even kan. Hij is toch zo schijnheilig met zijn VB kleurenpatroon en dan maar kappen op VB.
heel slecht voor uw karma !

Henri is nog de slechtste niet trouwens. leven en laten leven
Anna List is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:44   #138
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is zoals SDX die zei:

De "gebruiksaanwijzing" van dit forum is niet bepaald hogere wiskunde, en ik ben nu niet bepaald "dom", dus wat voor idiote argumenten zijn dit om aan te tonen dat ik zogezegd niet "nieuw" bent? Trouwens: ik heb best wel een paar "onnozele vragen" gesteld in het begin. Zo wist ik niet wat PA en RD betekenden, zocht ik tevergeefs naar een "delete"-icoon om een dubbele post te verwijderen, en toen ik voor de eerste maal het woord "banneling" bij iemands avatar zag staan, dacht ik dat dat een lagere rang was dan "vreemdeling".

ps: wat SDX bedoelt met "ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar" is me nog steeds een raadsel, want ik zie die emoticons wél, rechts van het berichtenvak.
wat is PA en RD ?
Anna List is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:46   #139
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

welke nick gebruik(te) je op zappybaby ?

dat is hier nog al gedaan hoor een dubbelnick op een ander forum !
Anna List is offline  
Oud 10 juni 2014, 10:48   #140
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zelfs al zou Miauw een dubbelnick zijn, daar komt de moderatie dan vanzelf achter.

Zolang de moderatie nog niets vernomen heeft :

Er is tenminste volk om tegen te praten...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be