![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U zit hier dus al de hele tijd in rondjes te lullen, zonder zelfs maar te weten waar het over gaat... Ik stel voor dat u uw gezwets in deze draad nog eens rustig naleest. Laat me vooral weten als u iets niet begrepen heeft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2014 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke wet staat dit dan wel beschreven? Mocht Albert zijn eigen jacht dan onder militaire vlag laten varen en de brandstof voor zijn plezierreisjes door het leger laten betalen? Welke van de traditionele partijen heeft hierop ooit kritiek gehad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een goed voorstel, al hoop ik natuurlijk dat u niet vergeet de nodige uitleg alvast te geven. Het kan het begrijpen een stuk gemakkelijker maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog iets anders. Stel dat het zo is en dat hij als gezagsvoerder zelf het toestel bestuurd. Hoe zit het dan met de hoedanigheid waarin. Staat hij continu op de loonlijst van KLM of wordt hij telkens wanneer hij vliegt door die maatschappij tijdelijk ingeschreven? Zo niet valt het onder zwart werk. Of hij er al dan niet voor vergoed wordt doet niet ter zake. Wanneer jij of ik ergens voor een bedrijf een taak vervullen zonder hierbij op de personeelslijst voor te komen is er stront aan de knikker. Verder dekt in dat geval ook de verzekering niet. Of is het weer van, de wet telt voor iedereen behalve voor ..... Als ge het allemaal zo goed meent te weten geef mij dan maar eens antwoord op deze vragen. Voor een leerling piloot die met een dergelijk toetel vliegt tijdens het les nemen ligt dat heel anders. Die voert geen passagiers mee, oefent dus geen taak uit, en is verzekerd als lesnemer. Hier gaat het volgens jou voor het uitvoeren van de taak als gezagsvoerder. Laatst gewijzigd door Garry : 15 juni 2014 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge voelt U echt speciaal, of wat? Wake up and smell the coffee.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik dit aanzien als een bewijzend tegenargument van wat ik hier aanvoer? Erg,...heeeel erg zwak hoor. Ga maar verder spelen met de knikkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.boeing.com/boeing/history/mdc/dc-7.page |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=dlQjHviRjiU Laatst gewijzigd door Garry : 17 juni 2014 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Korrekt: probeer LFTZ, runway 06. Approach VFR, zonder vooraf officieel "gelost" te zijn.
Piece of cake, Mermoz. (en met phraseologie in't Frans, naturellement) ![]()
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 juni 2014 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als gastvlieger valt overigens gemakkelijk op te lossen met een flex contract. Het jaar zou ik op moeten zoeken, wel geweten, hij heeft z'n licentie behaald om op een Boeing 745 te vliegen. Als wel een licentie voor o.a. Fokker 70 en 100 Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 juni 2014 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |