![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Vogelvlucht is rechte lijn...) Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 juni 2014 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan met de blokfluit spelen, en een beetje piano, maar ik betwijfel dat ze naar m'n zangkunsten gaan willen luisteren ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lijstjes enzo maak il al .. en bij de Lidl heb ik onlangs een resolute 'nee' gekregen, ik zit zelfs niet eens in hun wervingsreserve .. ik moet er idd. weer wat vaart achter zetten, de afgelopen tijd heb ik het wat laten slabakken, en binnen dit en een dikke maand roept de Rva me weer op, oeioeioeioeioei ![]() eigenlijk is het hilarisch, mijn vader had een diplomatieke functie (no kidding) en ik vind zelfs niet eens werk als kassierster LOL Laatst gewijzigd door bembem : 28 juni 2014 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daar een vooropleiding voor? Maar je hebt administratieve bediende cursus gedaan zei je. Dat geeft toch veel andere mogelijkheden in administratie? Ik denk dat je eens uw manier van solliciteren opnieuw moet bekijken.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kondoom.
![]() |
#129 |
Burger
|
![]() Waarom zo moeilijk doen?
Doe hetgeen burgers eeuwenlang deden en begin een relatie om economische redenen. Uw geldzorgen verdwijnen en die stressacne neukt u weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vooropleiding voor kassierster? ik denk dat die dat gewoon uitgelegd krijgen al doende .. met mijn attest administratief bediende van de Vdab ben ik tot nu toe niet ver mee geraakt, ik vraag mij soms serieus af waarom ik al die moeite heb gedaan van me om te scholen, 't is nu niet dat iedere dag om 8u30 aanwezig zijn in Etterbeek vanuit Antwerpen-Merksem een makkie is maw. ik zat om 7u17 al op de trein (vertrek om 6u40 van bij mij thuis) .. !!! aan mijn manier van solliciteren is denk ik niet dat het ligt - dan zou de Vdab eigenlijk slecht werk geleverd hebben want ik pas oa. hun tips toe die ik tijdens hun sollicitatiecoaching heb gekregen + dan nog eens de tips van forummers hier toen ik er eens naar vroeg .. lol nee, ik denk dat ik niets vind omdat werkgevers gemiddeld zo'n 100-tal sollicitaties binnen krijgen en maar te kiezen hebben .. dus tja, de kans dat ik ooit 'uitverkozen' zal worden is miniem .. ik maak me geen illusies meer daaromtrent ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tja, dat zou een eventuele oplossing zijn moest ik een bevallige fysiek hebben, ook al zou ik dan wel ergens in een kledingwinkel of parfumerie aan de slag zijn als verkoopster en m'n eigen boontjes wel kunnen doppen ipv. een oppervlakkige husband die je toch alleen maar heeft genomen omwille van je bevallige lichaams attributen, nee dan liever als lelijk eendje door het leven, men weet tenminste dat men je omwille van je inside lief/niet heeft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat 6 jaar en nu weet ik het niet. Misschien 10 jaar of zo? Dwz. Als je binnen die termijn stopt als zelfstandige kom je terug op de dop waar je stopte.
![]() |