Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 28 juli 2014, 16:16   #121
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht

van wie bent u een dubbeltje.
Van niemand. En jij?
Oud 28 juli 2014, 16:17   #122
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dat krijg je als sommigen elk topic aangrijpen om op de N-VA te beginnen kakken. Zo is er iemand die al honderd keer hetzelfde prentje van Bart de Wever heeft gepost, uitsluitend en alleen om mensen te provoceren. Een echte obsessie om zo te zeggen.
Blijkbaar is N-VA en Bart De Wever voor jou de zwanenkoning waar je geen kritiek op mag geven. Dit topic gaat over de nakende samenstelling van de federale regering waar N-VA wenst deel van uit te maken.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 28 juli 2014, 16:21   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar zit wel iets in natuurlijk. Iemand die technisch-wetenschappelijk georienteerd is, houdt van twee dingen:
1) de logica achter het geheel. Jammer genoeg staat de logica vaak haaks op "hoe krijg ik die minderwaardige rommel voor zoveel geld aan die idioot verkocht", aangezien de logische oplossing is om bij de concurrentie een beter product voor minder geld te kopen

2) het intellectuele plezier om technische en wetenschappelijke dingen te doen, die er inderdaad op neer komen van "gelijk te krijgen" van de natuur, of van " bij te leren", twee appreciabele vormen van geneugten

In de meeste gevallen zijn zo een mensen (ik reken mij daar onder) totaal niet geïnteresseerd in de geneugten van een ander. Ik ga niet zeggen dat ze sociaal gehandicapt zijn, in de zin dat ze niet zouden WETEN wat de andere leuk vindt en niet, maar aangezien ze er zelf geen fun in scheppen om de andere plezier te doen naast puntjes 1) en 2) delen, doen ze het ook niet. Ik doe geen dingen met toewijding die ik niet fun vind, he.

Dat is het omgekeerde van een "Latijns-Griekse" zakenman, die eigenlijk grotendeels plezier beleeft aan de sociale interactie en aan de intermenselijke relatie, en voor wie logica en intellectueel plezier ontoegankelijke of in elk geval bijzonder saaie en vervelende dingen zijn waarvan hij nooit gesnapt heeft hoe iemand daar kan om geven. Het kunnen overtuigen om in een relatie toe te happen, met gelijk welke drogredenen, is voor die mens natuurlijk een veel grotere geneugte.

"Bedrog" in de zin van onlogische en onware dingen vertellen om de andere te paaien, wordt door die man niet zo aangevoeld. Maar "bedrog" in de zin van ontrouw zijn, en uw eigen redenering volgen, stoort dat soort mensen des te meer.

Of je zaken doen beter aan dat soort mensen overlaat of niet hangt af of een objectief resultaat nodig is, of of je met een subjectief resultaat genoegen kan nemen.

Een machine die niet werkt, is een slecht objectief resultaat, maar in sommige omstandigheden kan een machine die niet werkt toch subjectief als en groot succes aangegeven worden. Het hangt af in welke markt je zit. Als je op staatsfondsen zit, is het bijna altijd het subjectieve resultaat dat telt.
Als het objectief resultaat belangrijk is, ben je beter met technische mensen de deal laten te sluiten ; als het subjectief resultaat belangrijk is, neem je beter een professionele Latijn-Grieker
Vanwaar jouw zucht naar zelfbevestiging op een politiek forum ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 28 juli 2014, 16:58   #124
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ene System heeft anders samen met Henri1 en Hollande Shadowke weggetreiterd met nietstoevoegende persoonlijke aanvallen van deze aard: http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=5640372 .De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet dus.
System bestaat niet meer op dit forum. Hij werd permanent geband. Zeer tot zijn spijt. En dus heeft het geen zin meer om naar system te verwijzen. Dit gezegd zijnde, vond ik hem een waardevol poster. Als ik de draden bekijk en herlees, vooral deze aangaande de godsdiensten, was het een onderlegd debater, een aanwinst voor dit forum.

Maar system, zo gaf hij mij te kennen, zou nooit meer op dit ondermaats forum willen terugkeren. Zelfs al gaf men hem 1000 €, volgens zijn zeggen.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 16:58   #125
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ene System heeft anders samen met Henri1 en Hollande Shadowke weggetreiterd met nietstoevoegende persoonlijke aanvallen van deze aard: http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=5640372 .De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet dus.
System bestaat niet meer op dit forum. Hij werd permanent geband. Zeer tot zijn spijt. En dus heeft het geen zin meer om naar system te verwijzen. Dit gezegd zijnde, vond ik hem een waardevol poster. Als ik de draden bekijk en herlees, vooral deze aangaande de godsdiensten, was het een onderlegd debater, een aanwinst voor dit forum.

Maar system, zo gaf hij mij te kennen, zou nooit meer op dit ondermaats forum willen terugkeren. Zelfs al gaf men hem 1000 €, volgens zijn zeggen.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 16:59   #126
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Je gelooft het bijna zelf...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 28 juli 2014, 17:18   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niet te geloven......
Oud 28 juli 2014, 17:21   #128
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet te geloven......
Maar waar.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 18:34   #129
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geloof jij jezelf nu....
Brakelaar is offline  
Oud 28 juli 2014, 18:40   #130
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Geloof jij jezelf nu....
Ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Maar gedane zaken nemen geen keer. De poster is weg en blijft weg. U gelooft maar wat u wilt.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 18:41   #131
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar waar.
Om van te kotsen.
Oud 28 juli 2014, 18:47   #132
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Om van te kotsen.
'Braken' lijkt me toch een beter woord.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 18:55   #133
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hebt u zo regelmatig van die conversaties met uzelf?
quercus is offline  
Oud 28 juli 2014, 18:57   #134
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hebt u zo regelmatig van die conversaties met uzelf?
Ik praat wel eens tegen mezelf. Wie niet? En soms ook tegen System. Maar de laatste tijd is de vogel gevlogen. Letterlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 18:58.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 20:47   #135
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik praat wel eens tegen mezelf. Wie niet? En soms ook tegen System. Maar de laatste tijd is de vogel gevlogen. Letterlijk.
Je kunt System nog altijd een bericht sturen, dus gevlogen is hij niet, noch figuurlijk noch letterlijk.
HRobin is offline  
Oud 29 juli 2014, 05:46   #136
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Maar toch niet helemaal gevlogen. Je bent een soort Habsburgse adelaar? -)
Cheminot is offline  
Oud 29 juli 2014, 06:07   #137
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De vlaamsnationalistische pesterijen bereiken een historisch dieptepunt.....
Henri1 is offline  
Oud 29 juli 2014, 06:19   #138
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Braken' lijkt me toch een beter woord.
Geubelen zou Filip zeggen in de Colruyt.
Oud 29 juli 2014, 09:16   #139
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Voorwaar een goed woord over het Vlaams-nationalisme.
Maar vertel eens, hoe ervaar jij dat?
Oud 29 juli 2014, 09:19   #140
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
ik heb het nooit anders geweten van die rotzakskjes.
hollande is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be