![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Belgische elftal heeft wel geweldig gespeeld. Maar eerlijk is eerlijk ,de Vlamingen speelden veel beter dan de Walen. Tenminste op de Nederlandse TV ,in Belgie kan het natuurlijk anders zijn. Laatst gewijzigd door cato : 6 juli 2014 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 juli 2014 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk ben ik blij dat die opgefokte hype voorbij is.Ik kijk veel liever naar de gewone competitie.
Ik herinner me de woorden van wijlen Raymond Goethals....wellicht onze grootste voetbalkenner ooit. Al deine ziever ternoe moonek ni van weite....Kzeen geire footbal mo noe de match es de footbal gedoen den dooije voesj mewa dagge beizeg woert.....ba ma esda voesj me de koete speile ! ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2014 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heer is dus partijdig
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul Jambers wordt straks ook 70. Hoe oud is zijn vrouw ???
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pascale_Naessens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ik zou in dat geval zeker overwegen om de DVD te kopen.
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mmm.. kansloos....? Volgens Van gaal speelden de Belgen beter dan de Argentijnen! Maar waarschijnlijk zullen de flamingantjes het wel weer beter weten dan Van Gaal?? Man ,man ,man..... PS: ik zie miljoenen tricolore Belgische vlaggen in het straatbeeld! één ding is zeker: WE ZULLEN NOOIT ZOVEEL LEEUWENVODDEN IN HET STRAATBEELD ZIEN, nog in geen 100 miljoen jaar! Binnen 10-15 jaar zitten de hevige flamingantjes in het rusthuis en om hen op te volgen..... is er niemand! flamingantisme= R.I.P. !!!!! Laatst gewijzigd door Leve B weg met VL : 6 juli 2014 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou Flavio Briatore ook zo'n succes hebben bij jonge vrouwen indien hij ipv Formule 1 teamchef een ijsjesverkoper zou zijn in de straten van milaan ? Zou een Mario Balotelli weliswaar jong maar aartslelijk ook zo'n succes hebben in Italië mocht hij een asielzoeker uit Lampedusa zijn geweest ? ![]() Kan allemaal wel zijn maar ik betwijfel het sterk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2014 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Wie is de volgende tegenstander van Nederland?
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Dit geldt eveneens voor de Vlaamse vod. Wat telt is dat 1 op 3 in het stemhokje op N-VA heeft gestemd. Zet uw neuronen eens op een rijtje. Kunt ge u nog een mental picture voor de geest halen van het volk aan het kiesbureau? 1 op 3.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2014 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja inderdaad 20% van de Belgen stemt NVA! En toch komen ze niet in de regering! En dit is perfect democratisch! En het bewijs dat er geen grond is voor een vlaamse onafhankelijkheid, confederalisme of een extreem recht beleid! Het gaat niet goed met het flamingantisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen ...echter de restaurants waren leeg.....de bioscoopzalen ook ....de fitnesscentra..minder volk op de dijk.. ...en op de koop toe werd er geen of veel minder benzine verreden minder busritten treinritten taxi enz enz.....Er zullen hoogstwaarschijnlijk winnaars maar ook verliezers bij zijn.
Toch blijkt na enige tijd dat zulke evenementen olympische spelen ...WK's....meer hebben gekost dan opgebracht. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 juli 2014 om 15:42. |
![]() |
![]() |