![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach nee, jullie god is gewoon veel bloeddorstiger, dat was het he?
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Die ene persoon is vermoord door een mortiergranaat, niet door een raket. Het feit dat de arabieren er niet in slagen om joden te vermoorden met hun raketten neemt niet weg dat het massa-vernietigingswapens zijn. Kijk maar naar deze discussie: Weer 30 doden door palestijnse raketaanval |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feitje dat de vrijheidsstrijders niet weten hoe simpele artillerieraketten te gebruiken, maakt van die wapens geen speelgoed.
Maar kort door de bocht. Zo'n Qassam , wat een neolitische variante van de Sovjet Katyusha is, is het best gebruikt in geconcentreerde bombardementen, niet in mondjesmaat gebruikte pestlanceerinkjes van een paar tegelijk. Maar langs de andere kant, als de vrijheidsstrijders proberen ze op te slaan om een massale actie mee te ondernemen, dan gaan ze de mist in door eigen onkunde, of de bekwaamheid van de Israëlische inlichtingendiensten. Het zou me niet verbazen dat enkele grote ontploffingen binnen de pallywoodiaanse gebieden eigenlijk "ongelukken" waren binnen Hamasiaanse munitieopslagplaatsen. En met ongeluk bedoel ik eerder de subtiliteit van de Mossad als het hen uitkomt. Maar ik ben eerder geneigd te denken dat het de onwetendheid en onkunde van de doorsnee "inch Allah" gazaanse patriot is die de combinatie open vuur-buskruit veroorzaakt.
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 16 juli 2014 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U misschien 1 van die slapende cellen, rond de vroegere "Forge" in Vilvoorde City? Ik kom effe rondkijken binnen een aantal weken. Niet KABOEM doen, please.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik doe met plezier kaboem hoor, maar niet ten voordele van onzichtbare vriendjes. Noch ter doden van mensen. Da's teveel gezeik in dit landje. Ik ben geen slapende cel, en U bent welkom in huize Chaos. Stuur maar een PMetje.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Chaos heb ik idd al menen te herkennen vorig jaar in Vilvostan. Ik kom alleen effe bekenden begroeten maar mijn slaapcel is in het blanke BXL randgebied naast intra-muros.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen gerust eens afspreken in de Kuyper, prima paardensteak daar. Het is ten andere op kruipafstand van Huize Chaos.
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Lees hier waarom de holocaust heeft plaatsgevonden: https://sites.google.com/site/777mountzion/holocaustnl |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En waarom altijd G.d en JHWH? Wat is er mis met de klinkers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ALLES wat God doet is ten goede. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dus hoeven die slechte Europeanen eigenlijk helemaal geen schuldgevoel te hebben over de Holocaust?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moordenaars deden de wil van God. Maar ze deden de wil van God niet omdat ze God wilden gehoorzamen, ze moordden vanwege hun eigen egoïstische redenen, en daarom zullen ze er voor gestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() er staat maar 3 keer "God" in uw post. ben een beetje ontgoocheld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Efkes terug bij de les blijven he.
De holocaust was drie generaties terug, spijtig voorval, NIET onze verantwoordelijkheid en GEEN reden om kinderen en burgers af te maken om hun land in te pikken. https://www.youtube.com/watch?v=cNQSV3BBtZ4
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aww gossie, de holocaust wordt er ook alweer bij gesleept !!
Want ja, dat was zo erg ! rot toch op, de geschiedenis staat vol met genocides. Heel spijtig allemaal, maar de holocaust verdient zeker geen gouden mediale voor ergste gebeurtenis ofzo. |
![]() |
![]() |