![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus moet Israël zich maar verder laten bestoken met raketten zonder te veroeren? De hamasmoslims zijn beesten die niets geven om mensenlevens, niet die van de Joden en blijkbaar ook niet van hun eigen volk! Vanuit dichtbevolkte plaatsen met raketten zitten schieten, wetende dat er reactie zal komen, hoe moet je dat noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh, en heeft Israel toen de hamas regering tegengehouden? Of deden ze gewoon waar ze zelf zin in hadden omdat ze niet bezet en sovereign waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien gaza bestuurd wordt door gazanen, en niet door Israel, is gaza dus niet bezet, en maakt de VN in deze dus een vreselijke fout. Doen ze wel vaker als het om Israel gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.cidi.nl/hamas-zet-bevolki...selijk-schild/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou mag je wel mensen vermoorden vanwege een niet bestaande bezetting, maar mag je je niet verdedigen als je met duizenden raketten bestookt wordt. En daar geloof je zelf wel in?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we allemaal nog wat roepen "Allah is Groot" ! En die zit of hangt of ligt ergens het gebeuren te aanschouwen zonder een vinger uit te steken. Kan ook moeilijk als je niets meer dan een hersenschim bent voor machtsgeile lieden die hun bevolking voor onnozelaars houden... En dan te bedenken dat duizenden daar hun leven voor opofferen, denkend dat ze straks, na hun "heldendood", tussen een hoop maagden zullen liggen stoeien... "De Palestijnen" zijn vooral slachtoffers. Slachtoffers van een deel van hun eigen gevaarlijke gestoorde soortgenoten. Laatst gewijzigd door andev : 21 juli 2014 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Democratie is twee wolven en een schaap die gaan stemmen wat ze zullen gaan eten. Hitler en hamas zijn allebei democratisch gekozen. Laatst gewijzigd door Eliyahu : 21 juli 2014 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle dagen een beetje.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag altijd proberen, maar niet gaan bleiten dat het tegenvalt.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mettertijd moet de ganse wereld onder het islamjuk gebracht worden toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=andev;7244297]Moslims zijn anders niet verlegen om zoveel mogelijk gebieden overal ter wereld te "bezetten" met hun aanwezigheid. Langzame bezetting door hun voortdurend kweekprogramma en het blijven eisen dat hun levensopvatting overal moet ingevoerd worden.
Mettertijd moet de ganse wereld onder het islamjuk gebracht worden toch?QUOTE] Dat wordt een flop. Anderen probeerden ook iets dergelijks. De laatste keer kostte dat de mensheid +/- 50.000.000 doden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het uitdunnen van meer dan 90% van de mensheid is volgens jou geen volkerenmoord? Of wil je het doen via gedwongen sterilisatie? Laatst gewijzigd door Eliyahu : 22 juli 2014 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet aan mij om die keuzes te maken. Moeder natuur zal dat klusje wel klaren. En neen , het hoeft geen volkenmoord te zijn. Ieder volk zijn deel is voor mij prima. Dan schiet er van elk volk nog 10% over
![]() |
![]() |
#138 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niet gaan 'bleiten' 'dat' het tegenvalt? U maakt het mij wel zeer makkelijk.
Laatst gewijzigd door Zac : 22 juli 2014 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie u niet voor mijn deur staan met een euthanasiekit. Of gaat een stel vrijheidsstrijders Qassams afvuren in de hoop me te raken?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 juli 2014 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat ik bedoelde, is dat uw randdebiel taalgebruik het me wel zeer makkelijk maakt om u te 'klasseren' (en verder te vergeten).
Laatst gewijzigd door Zac : 22 juli 2014 om 22:20. |
![]() |
![]() |