![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=r5T-hKpDSrg
On 09/08/14 in Hebron, Israeli soldiers celebrated shooting an 18-year-old Palestinian youth in the leg with live ammunition. The Canadian volunteer, Vern, who witnessed the soldier firing, stated, “After the soldiers left the roof, I went to confront them about why they had fired. One of them said to me that he was the one who fired and that he was proud of his actions. He then asked me to take his picture.” According to Article 147 of the Fourth Geneva Convention, grave breaches against protected people, such as Palestinians, not justified by military necessity and carried out unlawfully and wantonly, include wilfully causing great suffering or serious injury to body or health ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Hierboven stond er iets over Hebron / the west bank, maar sommige denken alles goed te praten om Hamas er weer bij te sleuren. Irrelevant, en plattte, goedkope goedpraterij van misdaden tegen de mensheid.
Teveel Warhammer gespeeld in de jeugd ofzo? Wie zal het weten wat in hun hoofdje schuil gaat? Who knows, who cares. Te weinig breincellen die nog functioneren om zicht te informeren over dit conflict allesinds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En goedkope goedpraterij. In mensenlevens geteld valt de Gazacide goed mee. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() kom eens langs bij een etentje van Palestina Solidariteit dat in september is? vlees & vegetarisch wordt geserveerd. daar zijn mensen uit Gaza (en andere delen van Palestina) aanwezig, elk met hun eigen verhaal waarmee je kennis kan maken. ik betaal uw inkom als ge afkomt.
Laatst gewijzigd door Tamam : 18 augustus 2014 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() jup ,een retourtje zit er dik in met screenings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Uw posts zijn een misdaad tegen de menselijkheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Dat was sarcasme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever geen halal voor mij.
Maar bezorg me de informatie waar en wanneer die importpalestijnen hun inzamelactie voor meer Qasams houden ,dan zal ik zien dat het kan.
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Uw kennis van de organisatie en waar ze voor staat is bij deze nul. Maar geloof vooral uw eigen woorden. Al erin geslaagd een artikel te lezen ondertussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen informatie, bang om me tegen te komen ofzo?
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij een enorm goed plan !
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() een streepje leugens van het IDF naar de pers en de buitenwereld toe om oorlogsmisdaden goed te praten :
Israel's Video Justifying Destruction of a Gaza Hospital Was From 2009 http://www.truth-out.org/news/item/2...-was-from-2009 Als ze de pers en ons zo behandelen als dom vee, hoe behandelen ze dan de Palestijnen ? .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de kommentaren onder dat artikel.
Dezelfde Dixie- en Relikwieten daar, alleen met ietwat correcter taalgebruik qua sp. Gelukkig ook veel USA-ers met normale "brains". Allez-Loei-Ja. ![]()
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |