Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 11 augustus 2014, 17:13   #121
Donar
Provinciaal Statenlid

Standaard

zitter er hier in Europa ook al genoeg..
Donar is offline  
Oud 11 augustus 2014, 17:19   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene Bekijk bericht
Is het te veel gevraagd om Wikipedia correct te lezen?

Luxenburg oppert de hypothese dat de Koran oorspronkelijk in een Arabisch-Syrische mengtaal is geschreven.
inderdaad. DUS dat er verschillende versies van de koran bestaan. Is het teveel gevraagd om zelf even een gevolg te trekken uit een gegeven?

zie ook: http://worldnewsdailyreport.com/iran...sion-of-quran/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2014 om 17:28.
circe is offline  
Oud 12 augustus 2014, 00:04   #123
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en wat heeft dat voor belang? Zolang er 1.5 miljard volgelingen denken dat hij wèl heeft bestaan, zolang zij geloven dat in hun ahadith de handelingen van hun profeet voor waar worden beschreven en zolang zij aangeleerd krijgen dat ze diezelfde profeet zoveel mogelijk moeten volgen in zijn daden, vermits hij de meest perfecte mens was die er ooit heeft rondgelopen, denk ik niet dat het veel uitmaakt of diezelfde Mohammed nu wèl heeft bestaan of niet.

Denkt ge ook niet?

nou nou nou:

trieste feit nu in nederland wat ik nu in mijn hele wijk zelf zie is:

1. in mijn postcode gebied is 47 procent allochtoon
en 80 procent hiervan is islamitisch, en hiervan is 70 procent minderjarig.

2. al die minderjarige islamitische kinderen in mijn wijk (delft zuid, rand tanthof delft) schijnen heilig te geloven in islam, in hen almachtige lieve profeet Mohammed, en hen Koran is een heilig boek van Allah zelve. En veel van deze arme kinderen onder 15 jaar die ik scan en doorlicht haten kaffirs en blanken nu en ze mogen niet met niet moslims praten of vriendschap met deze satanische, varkensvlees etende kaffirs sluiten.

3. ik zie dus de nieuwe jihad generatie elke dag om mij heen hier in delftse flat, hele tuin zit soms vol met ruim 40 van deze Hollandse jihad kindjes met tien geile burqa moslim baarsletjes erbij.

4. stelling:
islam is geestelijke mishandeling en geestelijke verminking van minderjarige rechteloze kinderen in nederland.

aldus Wieroe's miauw hoor college aan u allen vandaag,

*** Wieroe, Hindoe Nazi kat, Copyright 2014, ....{pootafdruk W.G.} ... ***

(getypt door zijn goudbruine koelie typslaafje Dewanand,
in functie als secretaris van het kattenleger van Delft kennisstad met duizenden slapende cellen in warme mandjes)

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 12 augustus 2014 om 00:06. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 12 augustus 2014, 02:40   #124
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

2. al die minderjarige islamitische kinderen in mijn wijk (delft zuid, rand tanthof delft) schijnen heilig te geloven in islam, in hen almachtige lieve profeet Mohammed, en hen Koran is een heilig boek van Allah zelve. En veel van deze arme kinderen onder 15 jaar die ik scan en doorlicht haten kaffirs en blanken nu en ze mogen niet met niet moslims praten of vriendschap met deze satanische, varkensvlees etende kaffirs sluiten.
Het lijkt er inderdaad op dat de multicullers een klein inschattingsfoutje gemaakt hebben.
Maar ach, de échte nare gevolgen zijn toch pas voor de volgende generatie.
Thuleander is offline  
Oud 12 augustus 2014, 07:27   #125
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het lijkt er inderdaad op dat de multicullers een klein inschattingsfoutje gemaakt hebben.
Maar ach, de échte nare gevolgen zijn toch pas voor de volgende generatie.
daarvan is iedereen ondertussen wel van overtuigd (behalve de die-hard linkiewinkies die ik dan maar besneden kleindochters toewens. Tenslotte moet iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid dragen, OOK de linkiewinkies).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2014 om 07:28.
circe is offline  
Oud 12 augustus 2014, 23:01   #126
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat zijn de 'weldaden" van de islam. Onze politiekcorrecten keken ernaar en vonden het goed.

De islam moet gewoon verboden worden in het Westen. Het is een indoctrinatie die nog veel verder gaat dan het nazisme. In feite is het nog beter dat het helemaal verdwijnt.
Gooi wat kernbommen op die middeleeuwe klootzakken....spijtig dat wij dan hun vuil asse op ons kluten krijgen godverdoemme !
pegasus6869 is offline  
Oud 13 augustus 2014, 07:10   #127
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Gooi wat kernbommen op die middeleeuwe klootzakken....spijtig dat wij dan hun vuil asse op ons kluten krijgen godverdoemme !
10% moslims in België, waar ga je die bom smijten?
Doge is offline  
Oud 13 augustus 2014, 15:57   #128
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
10% moslims in België, waar ga je die bom smijten?
Jamaare iere nie éé speksken.....kzoe min neigen kluten.....Ginder int t'oosten bedoele kik irak en consoorten,moar we zoen uuk mee den vuilen brol zitten min gedacht !
pegasus6869 is offline  
Oud 13 augustus 2014, 16:47   #129
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Jamaare iere nie éé speksken.....kzoe min neigen kluten.....Ginder int t'oosten bedoele kik irak en consoorten,moar we zoen uuk mee den vuilen brol zitten min gedacht !
Als ge dan toch dialect spreekt, doe het dan wel correct, he Gents, gotta love it!
Marnik is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be