![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zitter er hier in Europa ook al genoeg..
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie ook: http://worldnewsdailyreport.com/iran...sion-of-quran/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2014 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nou nou nou: trieste feit nu in nederland wat ik nu in mijn hele wijk zelf zie is: 1. in mijn postcode gebied is 47 procent allochtoon en 80 procent hiervan is islamitisch, en hiervan is 70 procent minderjarig. 2. al die minderjarige islamitische kinderen in mijn wijk (delft zuid, rand tanthof delft) schijnen heilig te geloven in islam, in hen almachtige lieve profeet Mohammed, en hen Koran is een heilig boek van Allah zelve. En veel van deze arme kinderen onder 15 jaar die ik scan en doorlicht haten kaffirs en blanken nu en ze mogen niet met niet moslims praten of vriendschap met deze satanische, varkensvlees etende kaffirs sluiten. 3. ik zie dus de nieuwe jihad generatie elke dag om mij heen hier in delftse flat, hele tuin zit soms vol met ruim 40 van deze Hollandse jihad kindjes met tien geile burqa moslim baarsletjes erbij. 4. stelling: islam is geestelijke mishandeling en geestelijke verminking van minderjarige rechteloze kinderen in nederland. aldus Wieroe's miauw hoor college aan u allen vandaag, *** Wieroe, Hindoe Nazi kat, Copyright 2014, ....{pootafdruk W.G.} ... *** (getypt door zijn goudbruine koelie typslaafje Dewanand, in functie als secretaris van het kattenleger van Delft kennisstad met duizenden slapende cellen in warme mandjes) Laatst gewijzigd door dewanand : 12 augustus 2014 om 00:06. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ach, de échte nare gevolgen zijn toch pas voor de volgende generatie. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarvan is iedereen ondertussen wel van overtuigd (behalve de die-hard linkiewinkies die ik dan maar besneden kleindochters toewens. Tenslotte moet iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid dragen, OOK de linkiewinkies).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2014 om 07:28. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling