![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Focussen op de boodschap...en...is ie aangekomen, die boodschap?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Buitenwipper : 21 augustus 2014 om 02:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen Rudi Vrancks zijn beurt? Al zullen we daar ook niet meteen treurig van worden, 't zou een moslimknuffelaar minder zijn die ons de islam door de strot kan duwen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige manier waarop de Amerikanen dit kunnen oplossen is als ze zich niet te veel zorgen gaan maken over collateral damage.
Alles plat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zitten genoeg mensen die onder het juk moeten leven van die fanatici. Het ideale scenario zou zijn : alle religie verbieden. Of toch tenminste op openbare plaatsen. Wie religieus is, kan dat belijden op plaatsen die daarvoor aangewezen zijn. In het openbaar is dat zinloos. Maar dat zou een ideale wereld zijn. En die bestaat niet, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 augustus 2014 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat voorbeeld is wel 1 moord door een skinhead tegenover 1000 door moslims. Stel alles eens in de juiste verhouding. Juist zoals dat jullie moslims de kruisvaarten ligt te vergelijken met de miljoenen doden die jullie barbaren op uw geweten hebben over de hele wereld sinds de tijd van die kruisvaarten. Maar natuurlijk kunt gij niet rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Onzen Taman zit dus weer een voorbeeld aan te halen. OK 3 skinheads meer die iets gruwelijks doen. Moet ik er een tekeningetje bij maken? Moslims doen dat 100 keren per dag. En dat ge veel vuiligheid gewend zijt zal wel niet van op het internet zijn, maar eerder van uw vriendjes denk ik. Wanneer vertrekt ge naar uw kalifaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zeg, ni onnozel doen he! Denk je nu echt dat t zo moeilijk is om iemand gevangen te houden in oorlogsgebied?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Dacht het ook, maar wij voeren dat niet uit in de praktijk. Daarom vind ik het 100% censureren belachelijk. Dat van de UK waar het zelfs strafbaar is om iets dergelijks te laten zien dat begrijp ik zelfs helemaal niet. Iemand die weet hoe dat dat zit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja. Ook door isis. Zoek maar s goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk echt dat dat de enigste oplossing is: degene die er tegen zijn, zijn al gaan lopen voor ISIS. De rest zijn soennitische sympathisanten. Ze verbergen zich tussen burgers ? Gewoon alles plat met zware bommen. Kanker roei je ook zo uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb het filmpje niet gezien, en zal het ook niet doen. Maar wetende hoe Amerika / EU/ de hele wereld de media bespeelt, verbaast me niks meer. Dus lees jij maar verder onze 'neutrale' verslaggeving ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon alle wijken, waar ISIS de baas is of waar veel mensen wonen die sympathie hebben voor ISIS platbombarderen. |
|
![]() |
![]() |