Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 19:53   #121
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Bla bla bla bla ... precies een vrouw zoals je hier bezig bent ! En maar zagen en maar zagen ... weet je wat ventje ? Loop naar de maan.
8) Zie je wel, vrouwen worden door "jullie" zelfs gebruikt als scheldmiddel.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:03   #122
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahaha, nog een linkie-winkie die hier gesproken heeft zenne ! Ik doe niets anders dan al jullie op lucht gebaseerde stellingen gemakkelijk de grond in te boren, samen met ieder rechtsgezinde persoon op dit forum. Tot op heden is nog geen enkel linkie-winkie stelling overeind gebleven op dit forum, in tegenstelling tot de argumenten van Rechts die praktisch allemaal onaangetast bleven. Dit komt omdat wij dan ook de waarheid verkondigen, ook al staat deze waarheid je niet aan, niets meer of minder dan de zuivere waarheid.
Slaap maar verder linkie-winkie ! Laat het serieuze werk maar over aan echte mannen.
Wat ben je toch komisch. Persoonlijk denk ik dat geen enkele normale rechts'er jou al te serieus neemt hoor. Ik bedoel maar : Iemand die weigert de Nederlandse benaming ' Joden ' te gebruiken en in de plaats ' Juden ' prefereert...WTF?! Doe me 'n lol en word zelfs 'n keer wakker... Je doet de recht'ers oneer aan.

Wat bedoel je met echte mannen? ( Oooh ik voel een komische uitlating van Sunshine opkomen hieromtrent, mark my words. )
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:05   #123
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Zie je wel, vrouwen worden door "jullie" zelfs gebruikt als scheldmiddel.
Het feit dat bepaalde vrouwen zo nu en dan eens serieus kunnen zagen dat je er koppijn van krijgt is nu eenmaal zo. Dat is niet uitgevonden door mezelf.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:07   #124
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het feit dat bepaalde vrouwen zo nu en dan eens serieus kunnen zagen dat je er koppijn van krijgt is nu eenmaal zo. Dat is niet uitgevonden door mezelf.
Ik kan hen begrijpen, als ze moeten samenleven met een individu als jij 8)
Oud 28 september 2004, 20:11   #125
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wat ben je toch komisch. Persoonlijk denk ik dat geen enkele normale rechts'er jou al te serieus neemt hoor. Ik bedoel maar : Iemand die weigert de Nederlandse benaming ' Joden ' te gebruiken en in de plaats ' Juden ' prefereert...WTF?! Doe me 'n lol en word zelfs 'n keer wakker... Je doet de recht'ers oneer aan.

Wat bedoel je met echte mannen? ( Oooh ik voel een komische uitlating van Sunshine opkomen hieromtrent, mark my words. )
Het Duitse woord "Juden" heeft een bepaalde leuk in de oren klinkende bijklank dat het Nederlandse woord niet bezit. Een bijklank die erg toepasselijk is op deze groep van Untermenschen bij hun vermelding, vandaar zal ik hun steeds refereren als Juden.
Oud 28 september 2004, 20:13   #126
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Duitse woord "Juden" heeft een bepaalde leuk in de oren klinkende bijklank dat het Nederlandse woord niet bezit. Een bijklank die erg toepasselijk is op deze groep van Untermenschen bij hun vermelding, vandaar zal ik hun steeds refereren als Juden.
Vrolijk kerstfeest Sunshine!

Laatst gewijzigd door Musketo : 28 september 2004 om 20:14.
Oud 28 september 2004, 20:13   #127
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het doet je gewoon denken aan "DIE GOEDE OUDE TIJD" 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 28 september 2004 om 20:15.
Oud 28 september 2004, 20:15   #128
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Mensen die niet blind zijn voor de problemen in de samenleving en die niet bang zijn om deze problemen aan te klagen en opgelost te willen zien. Mensen die zich niet verlagen tot negatie of gewoon te lomp zijn om een probleem te kunnen opmerken. Kortom, een echte man is alles wat een linkie-winkie niet is.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 28 september 2004 om 20:15.
Oud 28 september 2004, 20:20   #129
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen die niet blind zijn voor de problemen in de samenleving en die niet bang zijn om deze problemen aan te klagen en opgelost te willen zien. Mensen die zich niet verlagen tot negatie of gewoon te lomp zijn om een probleem te kunnen opmerken. Kortom, een echte man is alles wat een linkie-winkie niet is.
Toch wel ironisch dat een holocaust voorstander de situatie in dit land als een ' probleem' omschrijft. Dit terzijde.

Over dat verlagen; Toen ik in het derde leerjaar zat, hing er een bordje op boven het bord met het opschrift : "[size=3]Kijk eens even naar jezelf, als het niet te moeilijk is." [/size][size=2]Ik begrijp dat dit een zeer litterair werk is voor jou , maar op hoop van zegen [/size]
Oud 28 september 2004, 20:21   #130
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrolijk kerstfeest Sunshine!
Mijn Kerstmisfeest vindt niet plaats op 25 december, maar op 9 november.

By the way : De Swastika doet je vlag der onzin onmiddellijk oplossen in het niets !

Oud 28 september 2004, 20:23   #132
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn Kerstmisfeest vindt niet plaats op 25 december, maar op 9 november.

By the way : De Swastika doet je vlag der onzin onmiddellijk oplossen in het niets !

Is een swastika nog steeds legaal?

Niet dat het eigenlijk nog een verrassing zal zijn, maar wat is er op 9 november?
Oud 28 september 2004, 20:25   #133
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is een swastika nog steeds legaal?

Niet dat het eigenlijk nog een verrassing zal zijn, maar wat is er op 9 november?
Op 9 november 1938, begon de kristalnacht , of anders gezegd, de uitroeiing vd Joden door Nazi Duitsland 8)
Oud 28 september 2004, 20:28   #134
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Op 9 november 1938, begon de kristalnacht , of anders gezegd, de uitroeiing vd Joden door Nazi Duitsland 8)
[size=7]Feestjeuh! [/size]
Oud 28 september 2004, 20:29   #135
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel ironisch dat een holocaust voorstander de situatie in dit land als een ' probleem' omschrijft. Dit terzijde.

Over dat verlagen; Toen ik in het derde leerjaar zat, hing er een bordje op boven het bord met het opschrift : "[size=3]Kijk eens even naar jezelf, als het niet te moeilijk is." [/size][size=2]Ik begrijp dat dit een zeer litterair werk is voor jou , maar op hoop van zegen [/size]
Dit land heeft ook daadwerkelijk te kampen met problemen : eigen volk wordt onderdrukt en verloochent en als 2de rangsburger beschouwd door linkse partijen ten voordele van allochtonen en moslims die garant staan voor de hoge criminaliteitscijfers in ons land.
Voorts leven we in een land die geen land is waar Vlamingen en Walen altijd als twee totaal verschillende volkeren bij elkaar hebben moeten leven doch totaal niet bij elkaar horen. Daarbij zet zowel het Koningshuis als de Waalse regering de Vlamingen in zak door Vlaams geld te verkwisten. Dit verziekt en reeds halfgebarsten land zit wel degelijk met een probleem !

Ik kan iedere dag moeiteloos mezelf in de spiegel recht in de ogen kijken, de vraag is : kan jij dat ook zonder schaamte ?

Laatst gewijzigd door Sunshine : 28 september 2004 om 20:30.
Oud 28 september 2004, 20:38   #136
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit land heeft ook daadwerkelijk te kampen met problemen : eigen volk wordt onderdrukt en verloochent en als 2de rangsburger beschouwd door linkse partijen ten voordele van allochtonen en moslims die garant staan voor de hoge criminaliteitscijfers in ons land.
Voorts leven we in een land die geen land is waar Vlamingen en Walen altijd als twee totaal verschillende volkeren bij elkaar hebben moeten leven doch totaal niet bij elkaar horen. Daarbij zet zowel het Koningshuis als de Waalse regering de Vlamingen in zak door Vlaams geld te verkwisten. Dit verziekt en reeds halfgebarsten land zit wel degelijk met een probleem !

Ik kan iedere dag moeiteloos mezelf in de spiegel recht in de ogen kijken, de vraag is : kan jij dat ook zonder schaamte ?
Ach jongen maak geen problemen waar er geen zijn. Verschillende volkeren? Je bekrompenheid bereikt een nieuw hoogtepunt. Een andere taal betekent niet meteen een verschillend volk. Ik heb het geluk om op de taalgrens te wonen en het is hier leuk leven; Walloniërs zijn trouwens veel hartelijker dan de Vlamingen, moest je het nog niet weten.
Verder hoop ik dat je binnekort naar Duitsland emigreert, ze zullen daar extréém vereerd zijn met de komst van de nieuwe fuhrer.
Oud 28 september 2004, 20:39   #137
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
En het Vlaams Blok maar janken, dat ze immer geassocieerd worden met hakenkruisen 8)
Het hakenkruis staat symbool voor geluk, liefde, leven, licht en hoop. Een nobel symbool als het ware en tevens het oudste kruistekensymbool in de gehele geschiedenis. Niets om zich voor te schamen. Het gedemoniseer van Links probeert dit nobel symbool te bannen, omdat ze weten niet opgewassen te zijn tegen al wat nobel is. Op Links heeft dit hetzelfde effect als het Christenkruis op Satan. Links durft immers zichzelf niet in de ogen kijken. Corruptie, dictatuur, negatie, doofpotpraktijken, macht, geld zijn immers waarden waaraan Links teveel gehecht is.
Oud 28 september 2004, 20:40   #138
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De grote meerderheid van het forum noemt je een linkie-winkie, niet enkel ik. Maar dat feit wist je zelf wel. Dat je dit woord niet verdragen kan daar dit naar de domme teletubbies verwijst is een feit dat je enkel aan jezelf te danken hebt. Iemand die met stront voor de ogen door het leven loopt om zo bestaande problemen niet te WILLEN zien, in de hoop dat ze zullen verdwijnen als bij magie kan terecht een linkie-winkie genoemd worden. En je mag nog blij zijn dat we beleefde brave termen gebruiken om jouw soort te beschrijven want toepasselijker zou ondermeer "links grut" zijn.

Moet die term "linkie-winkie" een verwijzing voorstellen naar de teletubbies? Daar was ik nog niet opgekomen...

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:44   #139
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Het hakenkruis staat symbool voor geluk, liefde, leven, licht en hoop. Een nobel symbool als het ware en tevens het oudste kruistekensymbool in de gehele geschiedenis. Niets om zich voor te schamen. Het gedemoniseer van Links probeert dit nobel symbool te bannen, omdat ze weten niet opgewassen te zijn tegen al wat nobel is. Op Links heeft dit hetzelfde effect als het Christenkruis op Satan. Links durft immers zichzelf niet in de ogen kijken. Corruptie, dictatuur, negatie, doofpotpraktijken, macht, geld zijn immers waarden waaraan Links teveel gehecht is.
Waarom ben ik er dan zeker van dat ik geschorst word als ik betrapt zou worden terwijl ik een hakenkruis op de bank teken?
Oud 28 september 2004, 20:48   #140
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom ben ik er dan zeker van dat ik geschorst word als ik betrapt zou worden terwijl ik een hakenkruis op de bank teken?
Omdat je niet op de bank mag tekenen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be