![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Schoon koppel, ik wil hun kind niet zijn.
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat heeft de N-VA eigenlijk al binnengehaald? Of moet dat allemaal nog komen? De kracht van uitstel. Misschien rijven ze een indexsprong binnen maar met de huidige deflatie wordt die ook altijd maar uitgesteld. Gisteren zei het planbureau nog dat het voor februari zou zijn.
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() BDW had zich al uitgesproken voor het vergoeden van de arco coöperanten. Dus zal de nva inderdaad het gewoon laten gebeuren. Zolang de Europese pers zich niet moeit met dit smeuïg verhaal van machtsmisbruik zal het hun lukken.
Laatst gewijzigd door sloeber : 4 september 2014 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() De Arcocooperanten moeten inderdaad vergoed worden, maar door hun misleiders en niet door de belastingbetaler' Als zij door de staat worden vergoed dreigt een sneeuwbaleffect die de Belgische staat volledig onvermogend zal maken.
Als de CD&V nu een belasting op meerwaarde wil, zullen ze ook moeten aanvaarden dat verliezen kunnen afgetrokken worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat de liberale fractie de grootste is is het normaal dat zij de premier mogen leveren. Ik zet veel geld in op Reynders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dag na dag wordt mijn afkeer van de EU groter en vergroot mijn steun aan Vladimir Poetin, het alternatief voor de EU ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Zo werkt België, zo werkt de Europese Unie. Beiden is volledig verderfelijk en vijanden van het Vlaamse volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ondertussen september en er is NOG ALTIJD geen bestorming van het parlement geweest... Ik ben een beetje ontgoocheld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Maar met deze koehandel hebben de vier partijen alle krediet meteen opgebruikt, wat het inhoudelijke regeerakkoord ook moge zijn. Een liberale en/of franstalige premier is voor mij totaal onaanvaardbaar. Trouwens de post van regeringsleider is toch ook wel een stuk belangrijker dan een onnozele EU-commissaris. Laten we een beetje ernstig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houzee ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Meest bekwaam: Karel De Gucht
Maar het moet een vrouw zijn dus wordt niet de meest bekwame kandidaat gekozen, wel de enige vrouwelijke.
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Junker wil een vrouw en het is nog gelijk welk ene , het kan hem zelfs nog niet schelen een schone of een schele , al het maar een vrouwmens is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik ben zeker dat wanneer het stof gaan liggen is en historici een relaas opmaken er naar uw post gerefereerd zal worden .. u realiseert zich toch dat u geschiedenis geschreven hebt ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2014 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En hopla, post nummer 400: tijd voor promotie en... champagne (mag dat nog binnen in Rusland?)
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Stoor u niet teveel ,ik lees hier ook van alles ... lig er niet wakker van .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Zever in pakjes zo is heel het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij een raadsel wat iemand als Max van Dietschland ziet in iemand als Poetin. Meer dan eens heeft MvD verklaart een volksnationalist te zijn en conservatief katholiek. Ik zie geen enkele lijn op die vlakken naar Poetin.
|
![]() |
![]() |