![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Hahaha, nog een linkie-winkie die hier gesproken heeft zenne ! Ik doe niets anders dan al jullie op lucht gebaseerde stellingen gemakkelijk de grond in te boren, samen met ieder rechtsgezinde persoon op dit forum. Tot op heden is nog geen enkel linkie-winkie stelling overeind gebleven op dit forum, in tegenstelling tot de argumenten van Rechts die praktisch allemaal onaangetast bleven. Dit komt omdat wij dan ook de waarheid verkondigen, ook al staat deze waarheid je niet aan, niets meer of minder dan de zuivere waarheid.
Slaap maar verder linkie-winkie ! Laat het serieuze werk maar over aan echte mannen.
![]() |
#124 |
Schepen
|
![]() Ik heb gelijk want deze thread is enorm populair. De populariteit bewijst met andere woorden mijn gelijk!
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een super moderator heeft blijkbaar altijd gelijk.
geef hem snel gelijk of hij houdt niet op
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het opgevallen dat je inderdaad geen gelijk hebt, dus ergens heb je daar dan wel gelijk in, desalniettemin lijkt het mij onmogelijk je gelijk te halen zonder dat dat opvalt gezien de vele postings dus mijn antwoord is: DAT KAN JE DUS NIET ONOPVALLEND BEWERKSTELLIGEN en daarmee staat mijn grote gelijk onomstotelijk vast!
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
en hiermee heb ik gelijk!! na! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
All your vijgen are belong to us! En daarmee is de kous af. Het werd tijd ook. Ge krijgt kromme vingers van zo 4 breinaalden vast te houden. Hemmek gelijk of nie? [size=7]JOAT![/size]
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
ik herhaal alleen dat ik gelijk heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom straks nekeer met mijn mitrailleur langs. We zullen dan eens zien wie er gelijk heeft.
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
dit bewijst nog maar eens dat ik gelijk heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar, er is voor u al een plaatske gereserveerd op de Siberië express.
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() pfft al dei regtse zakken, kun je toch ni mee diskuteren willen je aleen maar ophangen meot je wel eigen koord meebrenen
eigen koord eesrt!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik jullie hier allemaal ferm den baard afdoe kwestie van gelijk te hebben en te krijgen.
Als zelfs je grootste wederstrevers je volmondig bijtreden en je grote gelijkuitschruwelen, dan, ja dan,........ http://forum.politics.be/showthread....584#post685584 Bericht 77 en 79 liegen er niet om. Veiligheidshalve quoten, want die blokkers zijn tot alles in staat: Citaat:
Citaat:
Wie kan iets dergelijks hier quoten?
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Straf he? [size=1]Amateur.[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |