![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter sta wel eens stil bij het feit dat er inmiddels wel al zovelen jaren onderzoek aan de gang is. Waarschijnlijk begonnen in de 2é wereldoorlog wat zich in het occulte sfeertje situeert en nadien wat belachelijk is gemaakt. Echter dat was in dezelfde periode en omgeving dat ook de raket door Von Braun is ontwikkeld met dezelfde opdrachtgever die nogal op zijn strepen en resultaten stond. Soit dat is die periode. Nadien en bijna onmiddellijk nadien heeft men die onderzoeken verder gezet in Amerika in de befaamde area51. Ultra geheime basis waarvan iedereen weet dat het er is maar geen kat binnen of buiten geraakt en waar tonnen geld in versluisd worden. Vliegtuigbouwers met wereldfaam hebben zich aangesloten bij dergelijk onderzoek en er ook tonnen geld in gestoken. Nu alles op een rijtje; er worden geen tonnen geld in jarenlange onderzoeken gepompt waar er geen vooruitzichten in zijn. Echter hier doen ze het al meer dan 50 jaar onafgebroken. De kans dat 50 jaar onderzoek geen resultaat heeft opgeleverd is veel kleiner zo niet onbestaande dan de kans dat het wel resultaat heeft opgeleverd. Alles op een rij gezet; er moet inmiddels iets zijn ontwikkeld.
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Er zijn idd zaken ontwikkeld: stealth technologie, drones, ... Maar ja, dat is niet wat jij wil horen, het moet en zal iets buitenaards of esoterisch zijn, kost wat kost!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dichtbij zoniet anti gravity aandrijving! Kijk kijk...mambo zal nog gelijk gaan krijgen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 september 2014 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EMdrive noemen ze het.
De oorspronkelijke uitvinder verklaarden ze voor gek, beetje zoals ze mij voor gek verklaren hier. Maar kijk ze zijn tot inzicht gekomenhttp://en.m.wikipedia.org/wiki/EmDrive Haast je maar alvorens de pagina verdwijnt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 september 2014 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Word hoog tijd dat je met wat concreets en staafbaar afkomt... 'k Vrees echter dat je het verschil niet eens ziet, je uitvoerig geëtaleerde gebrekkige kennis van natuurkunde niveau secundair onderwijs in acht genomen. Citaat:
Waarom zou 50 jaar vermeend* onderzoek überhaupt wat moeten opleveren aan vermeende* bizarre wetten en technologieën ? ( vermeend* : want enkel conspiracy zeversites veronderstellen zulke fratsen zonder verdere fundering ) ...en over het begrip kans zullen we ook maar niet verder uitweiden... ...vermoedelijk is het met je kennis van wiskunde al even slecht gesteld. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie hier even .... of zoiets dergelijks kan werken laat ik in het midden alhoewel het hoogst onmogelijk lijkt ... maar het is alvast een complete hoax dat nasa daaraan zou werken, laat staan zou afstappen van bestaande systemen en en even zou overschakelen Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ahja want het ding bestaat en is in het diepste geheim waarschijnlijk ontwikkeld en daarom moet die pagina verdwijnen ? ... alleen wel érg gek dat volgens jou nasa dat dan zou aangekondigd hebben en er een artikel van opgenomen is in 'New scientist', een populair magazine van bedenkelijk allooi dat de terrm science magazine niet echt waard is. Misschien dit "Greg Egan's criticism of the EmDrive article" stukje even lezen onder 'criticism' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk kijk... mambo gaat nog maar eens dik op zijn bakkes, en zal nog lang geen gelijk gaan krijgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een dergelijke aandrijving kunt realiseren heb je anti gravity.
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waardoor je 100 jaar achter staat nu.
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je voldoende energie kunt generen met een krachtbron in een afgsloten compartiment heb je anti gravity als je dat als stuwkracht kunt gebruiken. Met a.w. de rollen worden omgedraaid.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op ruimtereizen kan je niet oneindig brandstof mee nemen.
Maar in dit geval kan je oneindig verplaatsen, opstijgen en wat dan ook. Eindelijk een phatfinder op mars die eens sneller dan 3 km per dag haalt.
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Man, man, je blijft dat maar volhouden, he? Lees misschien ook eens de uitleg die de uitvinder van dat ding eraan geeft. Hij heeft het nergens over anti gravity! Waar baseer jij je bewering dan op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om krachten op te heffen heb je krachten nodig. Actie= reactie.
Wie op iets anders hoopt is niet mee. Met die aandrijving kan je u verplaatsen in alle richtingen zonder brandstof of oneindig stationair in de lucht hangen. Je kan er de capaciteit van boten mee verdubbelen . Met a.w. je kan een vliegende schotel laten zweven.
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het duidelijk ook is. Niet voor iedereen duidelijk, maar dat is een kwestie van wennen nog. Nasa schrijft verder dat hun toekomstige marsreizen hiermee nog een kwestie van een paar weken zijn. Spijtig dat wij hier weeral zover achter staan.
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu beweert Mambo al dat het voldoende is wat stuwkracht te leveren om anti-zwaartekracht te genereren. Hier se ![]() al ruim 400 jaar bekend maar toch super-geheim |
|
![]() |
![]() |