![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben wel voorstander van burgerwachtcommite's. En als elk zijn eigen soort controleert. Moestafa of Fatima's wel genoeg aan hebben en Ali's niet drinken of weed roken en ikke zal wel controleren of carolientje niet teveel aan heeft en Moestafa niet inbreekt.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() Aanbevelingen/richtlijnen hoe je je moet kleden en gedragen als islamiet.
Hoofddoek / Baard geen alcohol geen muziek kortom een beetje zoals in Iran. (= religieuze politie in Iran) Niets van dreiging of geweld (op papier)
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door mensen die hen uit religieuze overwegingen beperken in hun bewegingsvrijheid, mochten Johova getuigen dit soort acties doen tegenover u dan zou u daar commentaar op hebben, maar wanneer het over moslims gaat bent u blijkbaar niet in staat tot enige kritiek?
Is dat ooit lastig die morele spreidstand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor daar nooit iemand over mekkeren. De morele spreidstand zal eerder uw lies pijn doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook mogen mensen fluo hesjes dragen met om het even welke onzin erop. Indien ze zich echter werkelijk politiezaken gaan toe-eigenen, kan men perfect ingrijpen (verbod op privé-milities) Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 september 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wettige zelfverdediging voelde me bedreigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Op onze bel moet je niet meer drukken of ik klaag jullie aan wegens huisvrede breuk. En opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb van een welbepaald iemand vernomen dat Jacko zich ook een fluo hesje heeft aangeschaft. Ze zijn er echter nog niet uit of er islamic police of islamik police op moet komen. Jacko hecht veel belang aan details en is bang om procedurefouten te maken.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor aanverwanten als getuigen van Jehova, is er een observatiecentrum voor sekten ooit voorgesteld.
Maar of er iets van gekomen is, dat weet ik niet. De hoger geschetste vzw om een godsdienst te promoten, moet niet verboden worden, als ze niet meer doen dat vermeld in die post. Maar ze moet wel in het oog gehouden worden: zitten er geheime agenda's achter, van waar komen de werkingsmiddelen, .... Verder: mensen beleefd aanspreken is geen probleem natuurlijk; maar mensen aanklampen vind ik een storing van de openbare orde. Ik wil zelfs zo ver gaan als volgt: pleiten op straat voor halal voeding, is een vorm van publiciteit die moet thuishoren in ongeoorloofde handelspraktijken. Afijn, daar is dus wel een maatschappelijk probleem. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote verschil zit hem in de dreiging.
Getuigen van Jehova kunnen lastig zijn aan de deur (is in feite wel verleden tijd), maar buiten mogelijke dreiging met hel en verdoemmenis heb ik daar nog nooit enige dreiging van uit weten gaan. Moslims die papiertjes of flyers uitdelen vormen weldegelijk een zeer ernstige dreiging. Het is nu eenmaal niet zo dat niemand nog nooit gehoord heeft van "hebt ge een probleem" gevolgd door een aantal messteken als ze lijden aan een sudden jihad syndroom. die patrouilles, komen al dreigend over, maar zullen dus zeker ook ongelovige kaffers die op straat een pint drinken weldegelijk aanvallen (in België is het al onmogelijk om in Schaarbeek tijdens de ramadan met een biertje op straat te zitten, want dan word je in mekaar geklopt door "vrome" moslims (vader + zoon). Bijgevolg gaan we als brave tolerante burger ervoor zorgen dat we die islamzones mijden en kapituleren we onbewust. Volgende stap is een moslimenclave waar je als kaffer enkel nog gedoogd wordt. Ben ik weer aan het overdrijven? Citaat:
Zelfs als dit NU wordt afgeschoten, blijft dit een punt dat op de agenda zal blijven staan. Weze het een moslim dorp in Amsterdam, weze het een Turks dorp in Rotterdam.... zo zullen ze in heel Nederland/Belgique hun eigen aparte enclaves creëren, waarna ze de boel overnemen. Andalus werd ook niet in één keer ingenomen. Dat begon dus ook met Moorse boeren die de Middellandse zee overstaken en in eerste instantie mee bij de Spaanse boeren op het veld kwamen werken als heu... gastarbeiders. En nu dus in Wuppertal de Koranderthaler milities. Niks aan het handje hoor; Allez circulez...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() ge moet u is ene gaan roken in de greenhouse shop te Amsterdam Circe.
Misschien ook eens in de kerkstraat wat truffeltjes gaan halen. Misschien dat ge het dan anders bekijkt circe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat echter niks op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is alleen wachten op de volgende golf idioten.
![]() |
![]() |
#137 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() U bent blijkbaar geobsedeerd door fluo-hesjes.
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |