![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet België de IS bestrijden ? | |||
1. Ja. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 51,85% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
3. Alleen humanitaire hulp. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
4. Alleen religieuze hulp. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
5. Niets zonder VN mandaat. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,81% |
6. Niets zonder plenaire resolutie en/of stemming. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
7. Niets via een regering in lopende zaken. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
8. Fuck USe of A ! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
9. Geen flauw idee/geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
10. België mag alleen Vlaamse soldaten sturen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
11. België mag alleen niet-Vlaamse soldaten sturen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
12. Theo Francken ( N-VA) for Minister of War ! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
13. Prins Laurent for President. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al verschillende malen teruggelezen en ik zie enkel maar bevestiging van de drijfveren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2102323
De oorlog in Irak, die begonnen werd door Bush, is voor Di Rupo een van de oorzaken van de huidige problemen in het Midden-Oosten. "Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat de menselijke ramp die we nu meemaken ook het gevolg is van een bittere fout van politieke verantwoordelijken die de voorkeur gaven aan militaire oplossingen" zei hij. "België heeft enkele jaren geleden geweigerd om deel te nemen aan een dergelijke operatie in Irak. Hoe kunnen we niet inzien dat de frustraties en vernederingen het radicalisme versterkt hebben?" Het komt er voor Di Rupo nu op aan om "dringend" te reageren en actie te ondernemen (tegen de terreurorganisatie IS), ook op militair vlak. "Bombardementen volstaan niet", zei de premier. Ik kan vrede vinden in de standpunten die België innam maar ik heb het moeilijk met de huidige Belgische militaire deelname in strijd tegen de IS.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel eerst de wapens & munitie in beslag nemen, natuurlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar er geen énkele oorspronkelijk bewoner van Tasmanië nog in leven is, lijkt het me mogelijk te stellen dat om het even welke ideologie die oorspronkelijke Tasmaniërs ook aangehangen mochten hebben, deze wel degelijk uitgeroeid is, en tenzij terugreizen in de tijd ooit mogelijk wordt, wellicht ook voor eeuwig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |