![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik dan opdraaien voor zwemlessen om zattekloten die in de vaart te sukkelen een miniem extra kansje te geven? Als je je dronken reet wil redden, betaal dan zelf je zwemles.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze tijdens hun werkuren in de kantine zitten. Maar je hebt gelijk, iedere ouder moet zijn kinderen snel en zeer vaak laten zwemmen. Vroeger smeten ze de kinderen gewoon van de brug en wie de kant niet haalde ...tja die haalde dan de kant niet.
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Stem voor de NVA de volgende keer, die delen uw mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Opmerkelijk dat de bevolking zo zuur is geworden dat ze leren zwemmen of sporten op kosten van de maatschappij niet meer wilt. Dat terwijl sport op school iets is dat internationaal veel prominenter aanwezig is in het curriculum en ook bewezen voordelen heeft voor de ontwikkeling van een kind.
En als ik kijk naar wie hier zo zuur reageert, zie ik vooral oude, welstellende mannen die hun bek opendoen. Hoe rijker, hoe asocialer. Daar is een simpele oplossing voor: we moeten nog meer belastingen heffen om die oude, rijke, verzuurde zielen te treiteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die instellingen waar ze mentale debielen met vakidiotie voor een of andere commerciële sport, maar vooral met rijke ouders, een master verkopen, met nagenoeg uitsluitend studiepunten voor sport? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je hoe ze dat noemen? De kip met de gouden eieren de nek omwringen. Reken maar dat hoe langer hoe meer zotbelaste 'rijken' hun spaarpot en pensioen elders zullen gaan verteren. Dat zal hier fameus goed doen aan economie en werkgelegenheid. Eens zien of de huidige generatie handjesophouders hun hobbietjes nog zo belangrijk zullen vinden als ze zelf voor alles zullen moeten opdraaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de sport die ze geven op school bewezen voordelen heeft, is bullshit. Aan rekken hangen, koprollen maken, aan touwen hangen als apen, over nen bok springen doet absoluut niets aan de conditie van een kind. Laat die zever voor het circus. Het grootste probleem zit hem bij die zogenaamde LO leerkrachten. Hun lessen zijn gebaseerd op de conditie van de leerlingen die na de school ook nog eens sporten. "Loop eens 10 toerkes rond den blok." De voetballerkes doen dat al lachend, de niet-sportievelingen zitten op hun tandvlees. Gevolg: de niet-sportievelingen hebben er een grondige hekel aan en zullen nooit aan sport doen omdat die achterlijke mongool van een LO leerkracht focust op de sterksten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet toch dat de helft afgehouden wordt om dwazigheden te financieren zoals het bevredigen van debielen hun sportfetish op school (cirk en afjagerij zoals ge zo correct opmerkt)
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||||
Banneling
|
![]() Iets zegt mij dat gij in weelde leeft, dus dat gij helemaal niet gepluimd zijt/wordt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maarja, voor jullie wordt er best bespaard op de jeugd. Als ik moet kiezen tussen de jeugd en bejaarden, sorry, jullie verliezen. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Waarom verdient ge dan zo veel ? Ge kunt beter minder verdienen, dan moet ge ook minder afleggen om onderwijs te financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan kunt ge beter aan het uitkeringsinfuus gaan hangen. Dan is alles gratis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is spijtig dat we geen poll kunnen instellen, eens de discussie in een draad begonnen is, en dan vb. uitdraait in een iets andere richting.
Hoe dan ook, ik denk dat meer dan de gemiddelde Vlaming wel van mening is dat schoolzwemmen er bij hoort en niet afgeschaft moet worden. En voor zover ik de actualiteit gevolgd heb, is er geen enkele politieke partij die het schoolzwemmen dan maar zou afschaffen. Zoals ik al eer gesteld heb: misschien sommige schooldirecties die de factuurkwesties wat misbruiken uit politieke overwegingen, of uit loutere overweging om meer algemeen budget te krijgen voor de scholen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het meest verdient, is het meest gepluimd. Citaat:
Citaat:
Die is al lang omgeduwd, aan een gebroken heup gestorven, en begraven. Al wat die uitkraamde was geklaag, en gezaag. Die dacht te weten van wat de jeugd wil en kan... Citaat:
Maar als ge u beter voelt door een wandelingske te doen: gogogo. Het kost u niks, en belangrijker: mij ook niet. Citaat:
Laat ze gewoon op de speelplaats wandelen, lopen, balletje trappen, maar geen willekeurige dure sporten op kosten van de gemeenschap. Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik vind, net als jij dat deze mensen evengoed zelf mogen opdraaien voor hun verzorging en pleziertjes. En dat hoeft geen probleem te zijn. Als ze in hun werkende jaren niet gepluimd worden om rare sportfetishen te financieren, dan houden ze genoeg over om later hun eigen lolletjes te bekostigen. Citaat:
Mijn grudge situeert zich niet tegen 'investeringen in de jeugd' maar tegen verspilling aan nutteloze kloterijen zoals schoolzwemmen,
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 september 2014 om 07:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik mijn intelligentie, kunde en werklust optimaal combineer.
En omdat ervoor wil zorgen dat ikzelf en de mijnen de maatschappij niet tot last zijn. Dat is de basis van échte solidariteit.
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Ergens ruik ik dat gij ook naar school zijt geweest. Misschien te lang geleden voor u om het nog te herinneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral de zwemlessen ben ik vergeten. Maar die heb ik nooit nodig gehad. Zonde van het geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral aanbelangt is dat kinderen meer sport krijgen op school en dus ook zwemmen. Dat is minstens even belangrijk als de andere vakken. Overigens, recruiters weten u ook al te vertellen dat mensen die veel sporten, en vooral ook teamsport, vaker de betere kandidaten zijn. Ze zijn competetief, weten wat teamwork is en zijn in goede fysieke gezondheid. |
|
![]() |
![]() |