![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowden
Citaat:
Snowden heeft overigens de nobelprijs voor vrede gewonnen en reist de wereld af om ons bewust te maken over de mind control. Youtube him yourself and make up your own mind? Ik vertrouw gasten als Snowden, Icke en Jones wat minder. Maar er zit wel een zekere "kern" in hun verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit gezegd dat hij bewijzen heeft, ik heb gezegd dat hij er wat over te vertellen heeft. Ik kom terug op mijn eerste claim: Niemand weet waarvoor HAARP werkelijk diende.
Op diegene die ermee werkte na... Natuurlijk is er een "cover" communicatie-doeleinden, maar het zal wel tot meer in staat zijn dan waarvoor ze het officieel gebruikte. Heb ik bewijzen? Neen en I don't give a shit ![]() http://chronicle.su/2013/07/snowden-...nation-agenda/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Of gij removed U van GEL en gaat naar MES?
Ik ben een vrij mens en ik claim wat ik wens. They are flashing symbols! En gij ziet ze ook. Ge kunt zelf niets staven... er staan toch heel wat vragen naartoe U open, niet waar? En dan niet alleen van mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() En gij te weinig, ik zou U zo een vredespijp in de mond willen duwen soms kerel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Wij klappen meestal over de Rotshields, Israël, ISIS, Dewever en zijne Porsche...
Wedden dat Dewever zijn Porsche niet meer zal gebruiken??? Wij praten niet alleen, wij lopen en roepen ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Maar wat is er mis aan een Porche in de middeleeuwen ? das toch uniek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja wij klapte een dik jaar geleden over zo'n printers... Zijn zelf al 4D printers, ge zijt onder de induk van simpele foto's, we weten het.... ISIS is vandaag en grappig hoe alle oorlogen toch tot die Rotshields terugleiden he? Dat is actualiteit en heeft geen kloten met kennis te maken. Anderen die constant op anderen moeten kappen om betekenis aan hun posten te geven is een andere zaak. Dat getuigt van enorm tekort komen kerel. Laat uw lul eens afzuigen en smoor wat meer dan 2wekelijks.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of, als je het doortrekt, een Airbus. Helaas, beide toestellen waren van Boeing (Boeing 767, en als je van die 7's zessen maakt heb je het getal van de anti-christ). En Paul mcCartney is ook dood. http://www.universiteitvannederland....jaren-dood-is/
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() En drones gaan onze pizza en chinees nog afleveren in de toekomst
![]() Ik verheerlijk misschien wel dezelfde technologie als U. En ik heb interesse in de wetenschap. Maar ik ben tegelijk geworpen in een realiteit dat misbruikt wordt.... Masters of deceit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zag van de week nog een documentaire over een sterrenschip rond het jaar 2500, met een Vulcan aan boord en een dokter die kanker genas met een hypospray. Welke waarschuwingen zitten daar in?
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Dat is aan U ons te zeggen microwezen, ik kom er niet met af he
![]() Maar ik zeg wel dat er meerdere malen 911 met New York en de towers getoond wordt ALVORENS de aanslag. http://www.youtube.com/watch?v=N1aifunETmU Godzilla, the Rugrats, the Simpsons, .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Jaja drugs are bad, conservatieven die oorlog voeren zijn de heiligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Langer dan 15 minuten houdt ik het niet vol in de lucht. Of weer een maatje groter met meerdere 2-takt motoren ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Attackers currently on bit.ly might attempt to install dangerous programs on your computer that steal or delete your information (for example, photos, passwords, messages, and credit cards). Google Safe Browsing recently detected malware on bit.ly. Websites that are normally safe are sometimes infected with malware. If you understand the risks to your security, you may visit this unsafe site before the dangerous programs have been removed. http://lmgtfy.com/?q=movies+about+terrorisme
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je springt hier wel echt van de hak op de tak. Maar kom aub niet aanzetten met die bullshit. Heel dat hersenspinsel is al lang weerlegd. |
|
![]() |
![]() |