![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De monoculturele Europese teams kenden daarentegen een gigantische afgang. Los van deze ene match staat Brazilië nog steeds aan de leiding met vijf sterren op hun shirt, en Duitsland slechts vier. Citaat:
Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allochtonen klagen over het feit dat ze een chronisch vitamine D tekort hebben in onze contreien.
Ze vinden onder andere dat ze gediscrimineerd worden door de zon en dat de zon gewoon meer moet schijnen hier. ![]() http://forums.marokko.nl/archive/ind...llochtoon.html Ik kijk al uit naar de winter. Jullie ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() West & Noord-Europa zijn inderdaad niet zonnigste deel van de wereld !!
Dat kan men niet aanpassen , da's de natuur in werking !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Binnen pakweg 20-30 jaar zijn alle teams een mengeling en kan je het tornooi gewoon opdoeken. Dan is het éénheidsworst over heel de wereld en blijft er van uw ''diversiteitsdogma'' niks meer overeind. Dan laten mensen als gij zich wel weer aan wat anders vangen. Uw voorbeeld van Brazilie als model van rassenvermenging was wel heel dom, ik begrijp wel dat het vervelend is. Citaat:
Citaat:
Een moslim die begaan is met racisme, liberale propaganda taal bij uitstek, dat alleen al is lachwekkend. Racisme, Kallikles, is een ''probleem'', een drukkingsmiddel, geladen taalgebruik, een religie, een obsessie die enkel in het Westen bestaat. En daar zijn redenen voor. Het zou me verbazen dat jij dat niet zou weten en beseffen. Ga misschien anders eens in de moslim landen wat ageren tegen racisme. Belachelijk punt voor een zgn intellectuele moslim. Maar goed, even wat reciprociteit: jij mag altijd nog mixen met dit exemplaar: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Schoonheid is een subjectief begrip.
Maar ik vind dat het mengen van verschillende rassen niet iets is dat aangemoedigd moet worden. We hebben nu zoveel mensen met verschillende, soms rasunieke, eigenschappen. Het zou zonder zijn om dit te verruilen voor eenheidworst. Bovendien houd ik zelf meer van het onderstaande, dan van zwarten, Aziaten of mulatten. Maar dat is dus een persoonlijke mening. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks mis mee
![]() Zoals u in het bovenstaande zei: Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |