Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2014, 00:16   #121
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
Rio en Brazilie zijn tevens de bakermat van plastische chirurgie, maar goed.

En toen kwam de koude douche: het bolwerk van mengrassen, fiere kleurrijke voetbalnatie bij uitstek, verliest, gaat af, in een ongeziene nationale ramp, met 7-1 tegen de dikke bierzuipende intelende duitsers, met slechts 1 mulatto, Boateng, geboren en grootgebracht in Duitsland.

Organisatie, strategisch en tactisch denken, nuchterheid, precisie, doorzettingsvermogen, teamwerk, werk- en, strijdlust, koelbloedigheid halen het, op heeeel bescheiden wijze.
Dat is wel een heel slecht voorbeeld, want de Mannschaft die won, is de geschiedenis ingegaan als Team Multikulti: Balkan, Polen, Tunesië, Sub-Sahara Afrika, ... ze zijn allemaal vertegenwoordigd!

De monoculturele Europese teams kenden daarentegen een gigantische afgang.

Los van deze ene match staat Brazilië nog steeds aan de leiding met vijf sterren op hun shirt, en Duitsland slechts vier.

Citaat:
Toch moet je daar niet met multiculti propaganda afkomen, het kan je zuur opbreken ginder.
Toch wel, hoor. De Chinezen die ik ken verdedigen de politiek van de partij t.a.v. minderheden in multiculturele termen. De één-kindpolitiek is ook niet van toepassing op de minderheden.

Citaat:
En nog iets, vrij belangrijk. De vermengingen waarvan jij spreekt, die zijn er er op natuurlijke wijze gekomen, het was geen opgedrongen, doelbewust subversieve, utopische politiek zoals dat bij ons het geval is. Bij ons willen culturele marxisten het vermengen in versneld tempo door de strot duwen. Met alle gevolgen vandien. Het gaat verkeerd aflopen, zoveel is zeker.
Je gaat nu toch niet als rasechte liberaal voor de invididuele vrijheid pleiten? Het gaat hier wel om het hogere belang van de mensheid, hé. Als je dat overlaat aan het "vrij initiatief" van de doorsnee racistische idioot, dan is dit het resultaat:
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 01:17   #122
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is wel een heel slecht voorbeeld, want de Mannschaft die won, is de geschiedenis ingegaan als Team Multikulti: Balkan, Polen, Tunesië, Sub-Sahara Afrika, ... ze zijn allemaal vertegenwoordigd!

De monoculturele Europese teams kenden daarentegen een gigantische afgang.

Los van deze ene match staat Brazilië nog steeds aan de leiding met vijf sterren op hun shirt, en Duitsland slechts vier.

Toch wel, hoor. De Chinezen die ik ken verdedigen de politiek van de partij t.a.v. minderheden in multiculturele termen. De één-kindpolitiek is ook niet van toepassing op de minderheden.

Je gaat nu toch niet als rasechte liberaal voor de invididuele vrijheid pleiten? Het gaat hier wel om het hogere belang van de mensheid, hé. Als je dat overlaat aan het "vrij initiatief" van de doorsnee racistische idioot, dan is dit het resultaat:
Hoe is haar uiterlijk relevant?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 02:09   #123
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Allochtonen klagen over het feit dat ze een chronisch vitamine D tekort hebben in onze contreien.
Ze vinden onder andere dat ze gediscrimineerd worden door de zon en dat de zon gewoon meer moet schijnen hier.

http://forums.marokko.nl/archive/ind...llochtoon.html

Ik kijk al uit naar de winter. Jullie ook?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 11:15   #124
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

West & Noord-Europa zijn inderdaad niet zonnigste deel van de wereld !!
Dat kan men niet aanpassen , da's de natuur in werking !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 21:47   #125
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De helft van die enkele uitzonderingen zijn dus nog steeds blank én europees, maar goed. Het is een belachelijke discussie.

Binnen pakweg 20-30 jaar zijn alle teams een mengeling en kan je het tornooi gewoon opdoeken. Dan is het éénheidsworst over heel de wereld en blijft er van uw ''diversiteitsdogma'' niks meer overeind. Dan laten mensen als gij zich wel weer aan wat anders vangen.

Uw voorbeeld van Brazilie als model van rassenvermenging was wel heel dom, ik begrijp wel dat het vervelend is.

Citaat:
Je gaat nu toch niet als rasechte liberaal voor de invididuele vrijheid pleiten?
Tja, ik was ooit liberaal, tot ik tot betere inzichten gekomen ben, na heel veel bezinning. Wat heeft dit punt trouwens met individuele vrijheid te maken? Is er ooit voor gestemd om op zulke ondoordachte wijze door horden immigranten overstelpt te worden?? Trouwens, heel laag onder de gordel met zulk een repliek af te komen. Maar wat kunnen we anders verwachten van een zelfhatende, verdwaalde autochtoon die bekeerd is tot de islam: als moslim het liberalisme inroepen om zijn punt te maken. Super!

Citaat:
Het gaat hier wel om het hogere belang van de mensheid, hé. Als je dat overlaat aan het "vrij initiatief" van de doorsnee racistische idioot....
Zielig. Ooit viel ik ook voor het racisme mantra. Wanneer je dat mantra ontrafelt zie je wat er aan de hand is en wie de echte idioten zijn. Racismeverwijten zijn vrij snel te ontkrachten en terug te sturen aan het adres van de verwijter, maar wij weten intussen wel dat met een tyrannieke liberaal die zich verheven voelt wegens ''nobele gedachten'' niet te discussieren valt. Maar daar verspeel ik mijn tijd niet meer mee. Het is trouwens duidelijk welke je bedoeling is.

Een moslim die begaan is met racisme, liberale propaganda taal bij uitstek, dat alleen al is lachwekkend.

Racisme, Kallikles, is een ''probleem'', een drukkingsmiddel, geladen taalgebruik, een religie, een obsessie die enkel in het Westen bestaat. En daar zijn redenen voor. Het zou me verbazen dat jij dat niet zou weten en beseffen. Ga misschien anders eens in de moslim landen wat ageren tegen racisme.

Citaat:
Belachelijk punt voor een zgn intellectuele moslim. Maar goed, even wat reciprociteit: jij mag altijd nog mixen met dit exemplaar:
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 23:06   #126
Dennis
Banneling

Standaard

Schoonheid is een subjectief begrip.

Maar ik vind dat het mengen van verschillende rassen niet iets is dat aangemoedigd moet worden.
We hebben nu zoveel mensen met verschillende, soms rasunieke, eigenschappen. Het zou zonder zijn om dit te verruilen voor eenheidworst.

Bovendien houd ik zelf meer van het onderstaande, dan van zwarten, Aziaten of mulatten. Maar dat is dus een persoonlijke mening.

Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2014, 23:10   #127
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Schoonheid is een subjectief begrip.
Niks mis mee

Zoals u in het bovenstaande zei:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Bovendien houd ik zelf meer van het onderstaande, dan van zwarten, Aziaten of mulatten. Maar dat is dus een persoonlijke mening.

http://newerfeed.xyz/wp-content/uplo...-5-200x300.jpg
http://i44.tinypic.com/x40r3p.jpg
Niks mis mee

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be