![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, ja. Er zijn maar drie rassen: Mongoloïden (Chinezen), Negroïden (Afrikanen) en Caucasoïden (blanken).
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je nu praten over inhoud en Vlaams Blok?
Ze hebben nog nooit iets bewezen, dus waar moet ik dan die inhoud halen? Verpakking is er zat. Da weet iedereen. |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kunnen ze iets bewijzen als ze niet aan de macht mogen komen??? Niemand maar dan ook niemand moet iets hebben van het vlaams-blok ik weet het ze hebben soms straffe uitspraken maar soms zou ge ook eens zo reageren, ik heb tot nu toe op 18 mei 1 persoon gehoort van de CD&V wat eens niets slecht over het vlaamsblok???
Ik snap soms niet waar ze hier in België mee bezig zijn?? Iedereen heeft zijn punten en daar moet men mee leren leven. Vriendelijke groeten. Bart.L |
![]() |
![]() |
#125 |
Vreemdeling
|
![]() De Gucht heeft net weer verkondigd dat het cordon blijft. Zo bewijst hij weer maar is dat hij geen rekening houdt met de keuze van het volk.
Dat ze het vlaams blok nu eindelijk eens de kans geven om zich te bewijzen in de kamer en senaat want dat is blijkbaar wat het volk wilt. En de meeste blijken nog altijd niet te beseffen waarom het vlaams blok blijft stijgen. Ze zeggen altijd dat het blok mensen discrimineert maar wat is het cordon dan??? |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blijft "cordon" nog altijd verwarren met verkiezingsuitslagen en de daarop volgende regeerafspraken. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#130 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
VOORSTELT LAAT ZE EENS REGEREN LAAT ZE EENS DOEN, IEDEREEN MOET ZIJN OF HAAR KANSEN EENS KRIJGEN HOE Jan van den Berghe ZEGT DOEN ZE HET GOED HEBBEN WIJ GELIJK, DOEN ZE HET SLECHT LEG IK ME DAAR GERUST BIJ NEER GEEN ENKEL PROBLEEM MEE! Vriendelijke groeten. Bart.L |
||
![]() |
![]() |
#131 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Agalev had bij de vorige verkiezingen minder procent stemmen dan het vlaams blok nu en toch zaten ze in de regering dus waarom het blok nu niet????!!!!! |
|||
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() Goei opmerking!!!
Vriendelijke groeten. Bart.L |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Niet opjagen (laat ze zeggen en doen).
Vlaamsblok is toch een buitenbeen!! Als ze niet kunnen praten, laat ze dan doen. Vriendelijke groeten. Bart.L |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een cordon is misschien overbodig.
Het Vlaamsblok wil België afschaffen, dus kunnen en willen(?) ze toch niet (op constructieve wijze) in een Belgische regering stappen?
![]() |
#136 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom zou het Vlaams-blok geen kans mogen krijgen, het is maar juist gelijk andere partijen een partij!
Doen ze het slecht geef ik het toe, doen ze het goed heb ik gelijk we moeten gewoon afwachten. Vriendelijke groeten. Bart.L |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partij die het land wil opblazen neem je niet in de regering. Geen adder aan de borst koesteren, nietwaar!
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() Neen hier ga ik helemaal niet mee akkoort, wie praat er over België op te blazen???
Duidelijker a.u.b. Vriendelijke groeten. Bart.L ps: moet naar de les nu. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | ||
Vreemdeling
|