![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
misschien ligt het aan de afronding jij snapt het niet als brussel onafhankelijk wordt, betalen les flamands die er naartoe pendelen hun inkomensbelasting niet meer aan "Belgie", maar aan Brussel van de belgische belastingen krijgt vlaanderen zijn deel wat zal het krijgen van de brusselse? nada
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat bedoel ik dus he, jullie snappen niet eens de basis
![]() |
#123 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niet zeveren jongen. De franssprekende Brusselaars zijn van oorsprong Walen, enkele Belgisistische Kl..tz...en die hun Vlaamse moedertaal verloochenen niet te na gesproken. Brussel was oorspronkelijk een Vlaamse stad, dat de voertaal er nu, mede door toedoen van vreemde inwijkelingen frans is, wijzigt niets aan dit gegeven.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Anders laten we BXL tweedelig ; de vlaamse bedrijven betalen aan vlaanderen, de waalse aan wallonie. Fair toch? 3) En idem dito. Al de walen die naar vlaanderen pendelen om er te werken dokken ook. And guess what? Iets zegt me dat er meer walen in vlaanderen zullen komen werk zoeken dan omgekeerd. Ik heb niets tegen die mensen in wallonie, maar ze stemmen wel op de PS omdat ze weten dat dat hun verzekering is tegen vlaamse onafhankelijkheid. Als wij moesten stoppen met transfers is het game over. |
||
![]() |
![]() |
#125 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
brussel is oorspronkelijk een brabantse stad, het brabant dat trouwens een grote rivaal was van vlaanderen (ze vochten met de fransen in 1302) maar neen, de brusselaar is geen ras apart, maar de inwoner van het gewest brussel de brusselaar spreekt tegenwoordig meer frans dan nederlands, maar zeggen dat het "walen" zijn, wel dat is complete onzin Citaat:
![]() |
#126 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Case closed. De bxl-franstalige partijen denken aan het hachje van wallonie en vice versa met de vlaamse. Bxl is 'unassigned territory'. Momenteel toch nog |
|
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je cijfers trekken op niks Citaat:
de bedrijven die in brussel zitten (althans de grote werkverschaffers) zijn internationale bedrijven ge moet hier niet afkomen met vlaamse kmo's, die zitten in vlaanderen Citaat:
hou je bezig met je eigen affaires (=vlaanderen) Citaat:
zo moet het zijn Citaat:
en dan verliest vlaanderen om te beginnen al veel meer dan ze teruggeven mij niet gelaten hoor, mijn vlaamse familie is hardwerkend en kan tegen een stootje, en zal wellicht niet al te veel hinder ondervinden hiervan
![]() |
#128 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even een vraagje tussendoor (ik heb geen zin om alweer een nieuw DHL topic te openen hiervoor):
Ik hoorde van de ministers dat een MD-11 als een lawaaierig toestel wordt geclasseerd. Waarop is deze klassificatie gebaseerd? Een MD-11 voldoet aan de Stage III eisen en is veel geluidsarmer dan haar voorloper de DC-10. De vrachtversie van de Boeing 777 is nog niet ontworpen, laat staan gebouwd. Dat is dus een oplossing die soieso nog niet meteen gebruikt kan worden. Of een volgeladen 777 stiller zal zijn dan een volgeladen MD-11 durf ik sterk te betwijfelen. Even toevoegen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 1 oktober 2004 om 11:06. |
||
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat hier over de brusselaar, niet over de PS de brusselaar voelt zich brusselaar, geen waal en de walen hebben trouwens al even veel voeling met brussel als de vlamingen dat weet iedereen die daar ooit gewoond heeft
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar Brussel een volledig nieuw statuut krijgt als europese hoofdstad
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() B777: Operating empty 139,025kg (306,500lb) [gebaseerd op de passagiersversie], max takeoff optionally 229,520kg (506,000lb), or 233,600kg (515,000lb), or 247,210kg (535,000lb). 108185kg payload dus, of pak nog maximaal 16000kg extra dus 124000kg ongeveer (aangepast aan vrachtversie die lager empty weight heeft).
MD-11: Operating empty 113,920kg (251,150lb), standard max takeoff 273,314kg (602,555lb), optional 285,990kg (630,500lb). [gebaseerd op de vrachtversie]. payload van 160000kg ongeveer. Met andere woorden: minder payload, dus waarschijnlijk meer nachtvluchten nodig als er wordt overgeschakeld op B777's.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het duurst en meest belastend, 2 B777's die opstijgen of 1 MD11 ? |
|
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Ik meen gehoord te hebben op mijne radio (maar die isniet altijd even betrouwbaar) dat het Bierset is geweest die zich heeft aangeboden aan DHL en niet omgekeerd ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
VL 57%, wal 43% Citaat:
Citaat:
Wat geeft wallonie terug? Arbeidskrachten? Die hebben we in vlaanderen meer en beter want ze spreken om te beginnen al 2 talen meer als we de modus v.d. bevolking bekijken. |
|||
![]() |
![]() |
#137 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Greets |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Was DHL der toen ook al ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |