![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zilverfonds.....
![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schijnt trouwens naar de persoon van FVDB nog altijd niet geheel door te hebben dat die zijn politieke rol voorbij is, en dat hij enkel als expert van de pensioencommissie spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zilverfonds: De grootste leugen ooit verteld. http://beurs.com/2014/11/18/van-over...pgedoekt/57527 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet maar al te goed dat dit de reden niet was dat ik zo zat "door te boren".
De gelijkenis viel me wel opeens op, en mij kennende zou je moeten weten dat ik nergens gras over laat groeien.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was leuk om te zien hoe hij er zich probeerde uit te kronkelen. Heb jij de link naar die draad opgeslagen?
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Zoals Daiwa zei: de grootse Belzieke oplichterij ook, en dit dankzij een rooie die allang in de bak had moeten zitten wegens nog véél meer "leugens".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 november 2014 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Het enige wat er aan ontbreekt is dat ze Barry White hadden laten inspreken, maar deze stem is ook zalvend.
![]() |
#132 |
|
![]() .
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 21 november 2014 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Krab krab. Ik was wat cijfers aan het opzoeken. Het zilverfonds staat nog altijd in de begroting 2015 (en ook 2016, ...)
http://www.begroting.be/NL/budgetOnl...%20ini2015.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 mei 2015 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Even iets heel serieus schrijven.
Waarom maken jullie zich druk over dat Zilverfonds? Tussen 2040 en 2050 behalen de islamieten de absolute meerderheid in België. En trouwens ook in Europa. En die Allah-aanbidders leven of leefden toch ook zonder veel pensioen of helemaal geen pensioen in hun landen van herkomst. Ze zullen er wel een mauw aan passen. Iedere Belg zijn eigen kiekenkot en de eieren broeden we zelf uit. Dat kost toch niks! En nu zitten we hier te panikeren over een feit dat zich in de toekomst toch niet zal voordoen of toch er heel anders zal uitzien. Pessimisten! Geef ze heden via het OCMW nog wat meer. Dat kunnen ze opsturen naar de familie. Binnenkort worden de verloren zonen en dochters dan toch met open armen ontvangen in een deftige woning. Met kiekenkot uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Lachen kunnen ze hier niet meer. En de tijd om echt te debatteren hebben ze evenmin. Wel oorlog voeren met one-liners. En Panda-dinges, ik ben er weer mee weg hoor. Jij toch ook af en toe? Of mag dat ook al niet meer? Je wil me toch niet verplichten om te blijven en je zielig gewauwel te blijven lezen? Idem dito voor dat "another" manneke. Begin alvast maar aan het bouwen van uw kiekenkot. Dan hebben uw kleinkinderen binnenkort misschien nog eten. En daar deze topic waarschijnlijk is afgesloten ben ik er weeral mee weg. Akkoord Reusje? Of moet ik de toelating vragen aan de moderator om te mogen vertrekken? ![]() ![]() ![]() Komen en gaan is toch de vrijheid van het individu? Laatst gewijzigd door werkman : 18 mei 2015 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |