![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de koeien staan tussen de fabrieken aan de snelweg ik geloof trouwens nog altijd niet dat men in NL Rotterdam binnentrekt om bij Albert Heijn de karnemeld en gouda te gaan inslaan Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ben ik geen linkiewinkie voor jou? ik ben pro migrantenstemrecht!
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 1 oktober 2004 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() jij denkt wat je wil, ik denkt wat ik wil jij vroeg me iets, ik antwoordde dit is gewoon a difference of opinion
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bekrompen? perhaps, maar van mij mogen homo's trouwen en migranten stemmen (en van jou ook?) mijn project is in elk geval niet "brussel", als je dat bedoelt maar als ik gedwongen wordt tot een keuze, dan kies ik in elk geval niet voor la republique flamingante
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo's mogen van mij inderdaad trouwen. Ik zou niet weten waarom niet. En migranten krijgen van mij meteen stemrecht, zolang ook de andere rechten en plichten gelijkgeschakeld worden. Autochtonen dus ook stemrecht (ipv stemplicht) bvb. Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
nu, toegegeven, er zijn flaminganten waar ik geen rothekel aan heb Citaat:
![]() Citaat:
maar soit, veel kan dat mij niet schelen, ik heb een back-up ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() DE RECHTEN VAN DE CONSUMENT ......daar mag ook eens over gepraat worden.....
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 1 oktober 2004 om 18:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |