![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier achter de hoek is zo'n 'nachtwinkel', open tot 20.00h.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wevermans van de Nieuw-Belgische Alliantie wil volgend jaar een pop-up-café in 't stadhuis laten openen.
Nu vraag ik me af, is het wel goed voor het imago van de stad, als heel de wereld gaat zien dat onze stad bestuurd wordt door alcoholici? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak gaan de cafébazen niet zelf de drank afhalen omdat ze dan de kans lopen dat er mensen zijn die hen herkennen. De factuur of het kasticket is iets voor losers, daar hebben zij geen behoefte aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O. De Sossen doen het. Dan mag de NVA het zeker ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Ligt het antwoord bij het volgende : het benzine station tussen Sint-Niklaas en Antwerpen L.O. zou "the place to be " zijn om drugs te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn:
- nachtwinkels - 's avonds en 's nachts open - belwinkels - overdag open. Van beide bestaan er enkele in mijn buurt. De stad zal de bedoelde taks heffen op beide soorten zaken, en op gokkantoren, sishabars, videotheken en club-vzw's. Vandaar dat ik het over beide had, in het kader van de voorgenomen maatregel. De melding tussen haakjes "overdag open" stond achter de belwinkels vermeld. Niet achter de nachtwinkel, want die zijn 's avonds open. Lezen wat er staat, man. Laatst gewijzigd door dalibor : 3 december 2014 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() tja, de nva will juist die fiscale inspecties afbouwen voor ondernemingen. ze kunnen nu moeilijk zeggen dat ze die wil opdrijven voor bepaalde bevolkingsgroepen, dat zou iets impliceren hé.
![]() |
#133 |
Gouverneur
|
![]() Kerken en moskees zorgen ook voor een pak overlast.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder zijn meug |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Gouverneur
|
![]() Het publiekelijk benoemen van deze winkels als 'imagoverlagend' is op zichzelf 'imagobeschadigend'. Nachtwinkels zouden enkel daarom alleen al schadevergoeding moeten eisen via de rechtbank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb ook ooit met het idee gespeeld een nachtwinkel open te doen, of een fietsenwinkel. Ik heb dat niet gedaan omdat de immo te duur was en met dat KI gedoe dat veel hoger bleek en omdat ik 25% rsz moest betalen die niet meetelde voor de pensioenberekening.
In dat laatste zou veranderen komen door deze regering. Dat vind ik een goed punt. Als je in bijberoep bijdraagt aan de sociale zekerheid moet dat mee tellen voor pensioen. Die nieuwe pestbelasting doet de eerste echter teniet. Morgen is bijna elke winkel misschien imagoverlagend of overlast en mogen er enkel nog winkel centra van de beton en immomafia zijn.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoiets wordt ook wel eens De Kracht Van De Verandering genoemd.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 december 2014 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de nieuwe ketens die een exclusiviteitscontract aangeboden krijgen was ... "Döner Company", waarvoor ook een aantal zgn. "autochtone" ondernemers moesten wijken. Ik lanceerde er hier een draad over, maar tot mijn verbazing was geen enkele van de "rechtsen" geïnteresseerd en verdedigden ze het beleid van de NMBS... En dan verwijt men mij achteraf anti-blank racisme. Ik verdedig rechtvaardigheid, en in dat geval dus de kleine "autochtone" ondernemer die verplicht werd schulden te maken om investeringen te doen en dan zonder meededogen wordt vervangen, en het kan mij niet schelen of het door Döner Company of door Quick is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: