![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u nog steeds voor N-VA stemmen ? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 22,89% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
34 | 40,96% |
Ik heb niet voor N-VA gestemd |
![]() ![]() ![]() |
30 | 36,14% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Partijlid
|
![]() Een regering die maatregelen treft die u niet aanstaan. Hoe durven ze?
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() En waarom zou men het beleid van de NVA niet goed vinden? Men kan niet geld blijven uitgeven dat er niet is !! En dus opkuis ! Men moet de negatieve spiraal stoppen, en omkeren.
Al diegenen die hiermee niet akkoord zijn, bewijzen het wanbeleid van de SPA en hun korte termijnvisie om enkel stemmen te halen. Zo'n agressieve oppositie is ongezien, en bewijst voor mij nogmaals er veel kwaad bloed zit bij de SPA nu ze niet meer aan de macht zijn. Voorbeelden hiervan genoeg. Ik hoop dat de SPA NOOIT meer aan de macht komt !!
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het maakt niet uit wie er aan de macht is, meer als de helft van mijn loon verdwijnt. Dan heb ik liever dat ze een 50 jarige man die 30 jaar gewerkt heeft onbeperkt in duur uitkering geven dan een koning, een premier met daaronder honderdtal politici waarvoor duizenden ambtenaars het papierwerk moeten doen en duizend ander de straat moeten proper houden. Heel onze democratie is te oudbollig geworden om hier even de werklozen met de vinger te wijzen. Ik vind dat zelfs héél kort door de bocht. Zeker nadat fraudezaken en omkopingen ons in een schuld van 400 miljard geduwd heeft. We hebben zelfs schuld bij mensen die geld uit het niets kunnen drukken.... Dat niemand vraagt waar het geld naartoe verdwenen is, maar de werklozen blijft aanwijzen getuigt toch hoe verdwaald we van doel zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niemand cared! Dikke 2 maand geleden stond ik te kotsen (neem dit letterlijk) bij het feit wat er gebeurd is in het Oosten, vooral wie er bij betrokken is. Rotshields, ring a bell? Dat 1 familie in staat is de wereldarmoede EN OORLOG te stoppen is de waanzin voorbij. Maar dat deze 1ne familie moorden pleegt om haar rijkdom te vergroten en ons hele systeem geïnfecteerd heeft, daar geeft niemand om. Men heeft studenten die wouden studeren neergemaaid en gelabeled als Khadaffi aanhangers. Dat zal ik nooit vergeten en zo zal het de geschiedenis in gaan! Fuck zij die nu aan de macht zijn en het niet eens aankaarten maar meelopen in de stoet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eer dat het een leugenaar is.
Die heeft nooit op de nva gestemd. Hoop ik van ganser harte. Zo'n oelewappers hebben wij niet nodig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stem voor mij !! Ik ben sympathiek en grappig bij de slimste mens, ik besteel en belieg u wel, maar onthoud vooral hoe grappig ik was.
![]()
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Misschien moet je het zelf eens bekijken zonder uw oogkleppen op he?
Ge hebt altijd de keuze de rode of de blauwe pil te pakken he. Met wie is het dat gij meeloopt? Bekijk de situatie nuchter en wat is er daar de afgelopen tien jaar gebeurd? Hoeveel moorden heeft Europa op haar naam omdat er sprake was van een gouden dinar? Wat zegt de media ons hier over het feit en hoe spreekt de Libische bevolking op vrije internetkanalen zoals youtube bv? Hetzelfde met Syrië? Maar weet ge prof eet, misschien moet ge niet de rode of de blauwe pakken, maar de purperen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN