![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De waarheid ligt niet in het midden, maar blijkbaar in een uitnodiging.
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Theo Francken en Hitler in nieuwjaarsfilmpje van Brusselse schepen
https://www.youtube.com/watch?v=5Sw1r8CYM-U Extra Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 25 december 2014 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af op wie hij zijn zinnen gezet heeft. ![]() Hoe maken we duidelijk dat hij niet zo speciaal is en de pijn in de ochtend niet te wijten is aan een '30-dagen durende menstruatiecyclus'?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 25 december 2014 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Zijn die taarten nu afgegeven of niet ? Ik vind nergens iets op tintersmet of ik heb er weer overgekeken ?
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn ze afgegeven, die taarten ? Was Jambon daar toch bij, maar iets op het achterplan? Zijn er Franstalige PS-benoemde flikken, die de taart geweigerd hebben ? Oeps, vergeten: wie de juiste lidkaart had, moest niet werken tijdens die ambetante nacht. De flikken die wel werkten die nacht, zwijgen als vermoord. Zelfs tegenover hun commissaris, laat staan tegenover hun non-burgemeester. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |