Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2004, 09:21   #121
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
HIJ werd voor schut gezet?
ja, ik vond het ook soms grappig.
1 keer de mond gesnoerd door die vrouw met haar 2 kindjes toen ze zei dat ze soms op het strand een swastika in het zand tekenden omdat ze dat gewoon leuk vonden en niet om iemand te kwetsen.
1 keer door tom toen die zei dat hij maar eens de 'crime-statistics' in engeland moest lezen (Louis vond het namelijk 'bullshit' dat de maatschappelijke problemen waren met zwarten).
en zo waren er een heleboel situaties waarbij die louis met z'n mond vol tanden stond en de domste blik trok die 'k al ooit gezien heb.

was dit de nazi's 'belachelijk maken' of 'ontmaskeren'?
volgende keer beter
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 09:26   #122
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Goh, ge hebt dingskes opgemerkt ... en geinterpreteerd...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 10:43   #123
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ja, ik vond het ook soms grappig.
1 keer de mond gesnoerd door die vrouw met haar 2 kindjes toen ze zei dat ze soms op het strand een swastika in het zand tekenden omdat ze dat gewoon leuk vonden en niet om iemand te kwetsen.
1 keer door tom toen die zei dat hij maar eens de 'crime-statistics' in engeland moest lezen (Louis vond het namelijk 'bullshit' dat de maatschappelijke problemen waren met zwarten).
en zo waren er een heleboel situaties waarbij die louis met z'n mond vol tanden stond en de domste blik trok die 'k al ooit gezien heb.

was dit de nazi's 'belachelijk maken' of 'ontmaskeren'?
volgende keer beter
Als jij dat zo ziet dan heb jij wel door een heel gekleurde bril gekeken.
OK, niet iedereen vindt dezelfde mensen sympathiek dus je hebt het niet zo voor Theroux, prima.
Neemt echter niet weg dat je objectief naar een programma kan kijken en het moet zelfs jou niet ontgaan zijn hoe zij op 't laatst in die keuken twijfelde maar niet wilde inbinden.
Het moet zelfs jou niet onberoerd hebben gelaten hoe die kinderen wereldvreemd worden opgevoed?
Het moet zelfs bij jou hypocriet zijn overgekomen hoe die KKK-idioot enerzijds zijn blanke wereld promoot maar anderzijds niet te beschaamd is om vriendschap te sluiten met een man van Chili en zijn dollars te ontvangen.
En ik kan me niet voorstellen dat jij niet eveneens hoofdschuddend hebt gekeken naar diezelfde KKK-idioot in Mexico, zijn paranoia en grootheidswaanzin waren ronduit pathetisch.

Als dat een voorbeeld van het grote Arische ras is ~ die idioten die wij gezien hebben (de posts van sunshite bevestigen dat) dan snap je toch dat we niet meer bijkomen van het lachen
Oud 5 oktober 2004, 10:46   #124
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik heb al meer reportages van louis gezien, en dat "dwaas overkomen" is eigenlijk meer een techniek.
het maakt dat hij elke vraag kan stellen die hij wil, en de mensen zélf de plaats geeft om zich bloot te geven.
zowat het tegenovergestelde van ruby wax eigenlijk, die voluit gaat. maar beiden zorgen ze ervoor dat de geinterviewden steeds meer lossen dan in de doorsnee reportages.

zo heb ik louis al vragen weten stellen waar een ander stevig op zijn smoel voor gekregen zou hebben...
Inderdaad, vorige week ook gezien? Hoe hij simpelweg aan de vader van Michael Jackson vragen stelde over de vermeende mishandelingen en ook over Jacko's vermeende homoseksualiteit....
En allemaal op dat zelfde sullige toon maar hij krijgt reacties die anderen niet klaarspelen

Laatst gewijzigd door oriana : 5 oktober 2004 om 10:46.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 11:26   #125
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Iemand als jij kan bekeken worden als iemand die een bestaan niet waard is. Voor mij ben je niets meer dan lucht en het kan me totaal niets schelen wat jou allemaal mag overkomen.
Een dier is in m'n ogen meer waard dan een Volksverrader die z'n eigen ras verfoeid.
Wat de foto van die negro betreft, het woord "Fool !" is inderdaad toepasselijk op de kerel die op de foto afgebeeld staat.
Die neger is wel B.A. van het A-team (is het enigste amerikaans programma waar ik naar kijk)
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 11:47   #126
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaarheid
Het oorspronkelijke Arische ras bestaat al lang niet meer in het thuisgebied van de Ariërs: ze zijn weggekruist tot soorten of hybriden. Hier in het westen is de kruising nog vollediger: in Duitsland zal het restspoor eerder gelijken op een onherkenbare homeopatische verdunning.
ik zelf spreek niet over 'ariërs', een oervolk dat de leefde van centraal-europa tot indië. wat wij concreet zijn, zijn afstammelingen van de keltisch-germaanse bevolking, die op haar beurt wellicht afstamt van de 'ariërs'.
niet om jezelf beter te voelen dan een ander 'ras' (daar is geen reden toe) maar om je etnisch/culturele roots te leren kennen is dit interessant voor sommige mensen.
er is door de eeuwen heen minder kruising geweest dan links graag zou willen hebben, vermits -god beware- rasvermenging en bastaardkinderen doorheen de geschiedenis steeds als een grote schande werden aanzien. dit duurde ongeveer tot de tweede helft van de twintigste eeuw.

Tacitus beschreef de meest voorkomende kenmerken van de germanen:

'For myself, I concur in opinion with such as suppose the people of Germany never to have mingled by inter-marriages with other nations, but to have remained a people pure, and independent, and resembling none but themselves. Hence amongst such a mighty multitude of men, the same make and form is found in all, eyes stern and blue, yellow hair, huge bodies, but vigorous only in the first onset. Of pains and labour they are not equally patient, nor can they at all endure thrift and heat. To bear hunger and cold they are hardened by their climate and soil.'

en voor diegenen die denken dat wij noorderlingen onze welvaart aan ons gunstig klimaat te danken hebben, Tacitus dacht er zo over:

'Moreover, besides the dangers from a sea tempestuous, horrid and unknown, who would leave Asia, or Africa, or Italy, to repair to Germany, a region hideous and rude, under a rigorous climate, dismal to behold or to manure, unless the same were his native country?'

Tacitus, Germania
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 18:54   #127
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Dat met die twee kleine meisjes was dan weer afschuwelijk schrijnend...
2 meisjes worden onderricht op een bepaalde manier die niet schijnend is,hoe reageer je dan op de miljoenen islamitische kinderen die worden opgeleid tot martelaren van het geloof?

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 18:56   #128
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Een stelletje klerezeikers die nazi-varkens. Pure white trash, avant la lettre. Genuine garbage.8) . Leuke gast, onze Louis.8)
Ze woonden niet echt in een trailer,de vrouw met de leuke tweeling reed met een grote wagen en de kinderen hadden ieder een paard.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
Oud 5 oktober 2004, 18:57   #129
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Wij lachen daar ook mee: net zoals VB-kinderen. Lachen uit medelijden weliswaar...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 18:59   #130
snoodaard
Gouverneur

Standaard

[quote=Musketo]Inderdaad ! Ze zouden die van hun moeder moeten weghalen of tenminste een deftige opvoeding laten genieten ipv van die brainwashrotzooi...

QUOTE]
Alleen multikul brainwashzooi mag,islambrainwashzooi moet je respekteren enz. enz.enz. ...

Oud 5 oktober 2004, 19:00   #131
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
2 meisjes worden onderricht op een bepaalde manier die niet schijnend is,hoe reageer je dan op de miljoenen islamitische kinderen die worden opgeleid tot martelaren van het geloof?
Nog een graad erger, daar niet van....
Desalniettemin is een opvoeding die je kinderen wereldvreemd maken evenmin toe te juichen.
Kinderen op die leeftijd die reeds een dubbel leven leiden hebben weinig kans om tot evenwichtige volwassenen op te groeien.
Oud 5 oktober 2004, 19:09   #132
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Daarom was deze gast ook geen leidersfiguur. Iedereen kan al wel eens een beetje te veel alcohol ophebben bij een feestje, maar iemand die als verantwoordelijkheid een leider moet zijn gaat zich niet gaan bezatten in front van de camera. Een echte leider doet dit niet, immers imago is een belangrijk aspect als leidingsgevend figuur. Zo zal je directie zich tijdens een personeelsfeestje zich ook niet in front van z'n of haar werknemers gaan bezatten daar ze daarmee afbreuk doen aan hun gezagshebbende imago.
Tom Metzger en die skinheads zijn eigenlijk wel realistish als je dat zou vertalen naar vlaanderen dan zie je ook zulke types in bewegingen als groen-rechts,blood&honour,C18 en de B.U.B.

Oud 5 oktober 2004, 19:12   #133
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw punt?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 19:20   #134
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Uw punt?
Deze meisjes krijgen geen doorsnee onderricht om dat hun moeder hun wil beschermen voor de multikuldromers die blind zijn voor de realiteit en daar word heftig op gereageerd.Een homokoppel met kinderen zou natuurlijk worden toegejuicht door de jood Theroux.Want het is duidelijk dat deze jood niets liever wil dan de vernietiging van het blanke ras door het te kruisen met minderwaardige rassen.

Oud 5 oktober 2004, 19:59   #135
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze meisjes krijgen geen doorsnee onderricht om dat hun moeder hun wil beschermen voor de multikuldromers die blind zijn voor de realiteit en daar word heftig op gereageerd.Een homokoppel met kinderen zou natuurlijk worden toegejuicht door de jood Theroux.Want het is duidelijk dat deze jood niets liever wil dan de vernietiging van het blanke ras door het te kruisen met minderwaardige rassen.
Ochot, nu hebben we er al twee. Zou dit ook die gefrustreerde ex-musti medewerker zijn?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 20:02   #136
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ochot, nu hebben we er al twee. Zou dit ook die gefrustreerde ex-musti medewerker zijn?
Volgens mij IS het Musti. En z'is serieus aan den drank

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 5 oktober 2004, 20:03   #137
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij IS het Musti. En z'is serieus aan den drank
Ik dacht altijd dat musti een jongen was...
Oud 5 oktober 2004, 20:04   #138
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

By the way, snoodaard, was't nu Kansas of nie man? De kwis moet voort eh jong, daarna moogt ge weer den extreme komen uithangen hier, maar ge moet uw prioriteiten kennen eh. Superieur superieur. Pff.

Oud 5 oktober 2004, 20:04   #139
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik dacht altijd dat musti een jongen was...
Ik ben er nu ineens nie meer zeker van

Oud 5 oktober 2004, 20:15   #140
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben er nu ineens nie meer zeker van
Ask Sunshine...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be