![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 keer de mond gesnoerd door die vrouw met haar 2 kindjes toen ze zei dat ze soms op het strand een swastika in het zand tekenden omdat ze dat gewoon leuk vonden en niet om iemand te kwetsen. 1 keer door tom toen die zei dat hij maar eens de 'crime-statistics' in engeland moest lezen (Louis vond het namelijk 'bullshit' dat de maatschappelijke problemen waren met zwarten). en zo waren er een heleboel situaties waarbij die louis met z'n mond vol tanden stond en de domste blik trok die 'k al ooit gezien heb. was dit de nazi's 'belachelijk maken' of 'ontmaskeren'? volgende keer beter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh, ge hebt dingskes opgemerkt ... en geinterpreteerd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
OK, niet iedereen vindt dezelfde mensen sympathiek dus je hebt het niet zo voor Theroux, prima. Neemt echter niet weg dat je objectief naar een programma kan kijken en het moet zelfs jou niet ontgaan zijn hoe zij op 't laatst in die keuken twijfelde maar niet wilde inbinden. Het moet zelfs jou niet onberoerd hebben gelaten hoe die kinderen wereldvreemd worden opgevoed? Het moet zelfs bij jou hypocriet zijn overgekomen hoe die KKK-idioot enerzijds zijn blanke wereld promoot maar anderzijds niet te beschaamd is om vriendschap te sluiten met een man van Chili en zijn dollars te ontvangen. En ik kan me niet voorstellen dat jij niet eveneens hoofdschuddend hebt gekeken naar diezelfde KKK-idioot in Mexico, zijn paranoia en grootheidswaanzin waren ronduit pathetisch. Als dat een voorbeeld van het grote Arische ras is ~ die idioten die wij gezien hebben (de posts van sunshite bevestigen dat) dan snap je toch dat we niet meer bijkomen van het lachen ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En allemaal op dat zelfde sullige toon maar hij krijgt reacties die anderen niet klaarspelen ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 5 oktober 2004 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet om jezelf beter te voelen dan een ander 'ras' (daar is geen reden toe) maar om je etnisch/culturele roots te leren kennen is dit interessant voor sommige mensen. er is door de eeuwen heen minder kruising geweest dan links graag zou willen hebben, vermits -god beware- rasvermenging en bastaardkinderen doorheen de geschiedenis steeds als een grote schande werden aanzien. dit duurde ongeveer tot de tweede helft van de twintigste eeuw. Tacitus beschreef de meest voorkomende kenmerken van de germanen: 'For myself, I concur in opinion with such as suppose the people of Germany never to have mingled by inter-marriages with other nations, but to have remained a people pure, and independent, and resembling none but themselves. Hence amongst such a mighty multitude of men, the same make and form is found in all, eyes stern and blue, yellow hair, huge bodies, but vigorous only in the first onset. Of pains and labour they are not equally patient, nor can they at all endure thrift and heat. To bear hunger and cold they are hardened by their climate and soil.' en voor diegenen die denken dat wij noorderlingen onze welvaart aan ons gunstig klimaat te danken hebben, Tacitus dacht er zo over: 'Moreover, besides the dangers from a sea tempestuous, horrid and unknown, who would leave Asia, or Africa, or Italy, to repair to Germany, a region hideous and rude, under a rigorous climate, dismal to behold or to manure, unless the same were his native country?' Tacitus, Germania |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij lachen daar ook mee: net zoals VB-kinderen. Lachen uit medelijden weliswaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Musketo]Inderdaad ! Ze zouden die van hun moeder moeten weghalen of tenminste een deftige opvoeding laten genieten ipv van die brainwashrotzooi...
QUOTE] Alleen multikul brainwashzooi mag,islambrainwashzooi moet je respekteren enz. enz.enz. ...
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Desalniettemin is een opvoeding die je kinderen wereldvreemd maken evenmin toe te juichen. Kinderen op die leeftijd die reeds een dubbel leven leiden hebben weinig kans om tot evenwichtige volwassenen op te groeien.
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() By the way, snoodaard, was't nu Kansas of nie man? De kwis moet voort eh jong, daarna moogt ge weer den extreme komen uithangen hier, maar ge moet uw prioriteiten kennen eh. Superieur superieur. Pff.
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat: