![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik raak duidelijk een gevoelige snaar..... 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Het ging hier dus idd ook om een nachtwinkel (of is dat misschien al niet meer toegelaten ???) Ik had toch wel het recht om naar de winkel te gaan zeker. En strafrechterlijke overtreding ?? Gij hebt nog nooit van wettige zelfverdediging gehoord zeker (ze waren zelfs met ne (passieve) persoon meer gtvrdm)
Als ge het mij vraagt het typisch verhaaltje van ne kleine met een grote muil die bij zijn moeder gaat janken als iemand eens iets terugdoet (waar 'm zelf voor gevraagd heeft) Ik zal me anders nog een beetje laten doen zeker ? Of laat gij u & u vriend bekogelen met een vol blikske of bespuwt worden ?? I GUESS NOT KeLsO
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() In Gent krijgen autochtone meisjes genoeg woorden als hoer en andere vunzigheid naar ons hoofd gesmeten en ik ben ook al bespuwd door een allochtoon en neen wij doen niets terug, we kunnen zelf niets terug doen, dankzij politiek-correcte zakken als jij die denken dat alleen allochtonen het slachtoffer worden van dergelijk gedrag, eens zien wanneer een autochtone vriend of vriendin in het nauw wordt gedreven, dan zullen ze het waarschijnlijk nog uitgelokt hebben ook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Vreemdeling
|
![]() Dan verschillen we gewoon grondig van mening ...
Ik heb niks uitgelokt, heb geprobeerd om het te vermijden en heb niet de eerste slag gegeven... wat moet ge dan in zo een situatie doen (die gasten waren gefrustreerd dat ze geen linkse ratten te pakken hadden gekregen maar ne bruine was ook nog goed; dat zeiden die dus letterlijk !) Ik zal me dan maar een beetje gaan omdraaien zeker ? Qua burgerzin dan dat al spreken... We waren helaas op het verkeerde tijdstip op de verkeerd plaats... alleen draaide het deze keer anders uit dan dat ze verwachten hadden. En nu zou ik me nog een eetje schuldig gaan voelen ook ? T'is al ver gekomen ! Ik kan alleen maar hopen dat al de critici hier eens in dezelfde situatie komen en dat ze dan eens vrienden hebben die hun alleen laten staan. Eens zien of ge dan nog zo spreekt.... KeLsO
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() Zal het onthouden als ik nog eens bepoteld word door één van uw allochtone vriendjes, mag ik dan ook reageren, of ben ik dan een racist in uw ogen, waarschijnlijk heb je al de logica van uw allochtone vriendjes overgenomen alle blanke vrouwen zijn hoeren nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Grtz Jamie ![]()
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() i give up
typische Vlaams Nationalistische Losers zo lang het verhaal van anderen in discrediet brengen dat ge het niet over de essentie van de zaak moet hebben. Neen, ik ben geen luchtfietser die niks slecht over migranten wil horen, neen ik ben geen ambrasmaker, neen ik heb het niet gezocht en neen ik ben hier niet aan het liegen. Zijt ge nu echt zo bekrompen om niet in te zien dat een triootje NSV-er vol adrinaline, die geen van hun Linkse Rivalen konden te pakken krijgen, daar een easy target zagen in die ene 'bruine' die daar liep en dachten kom we gaan ons eens amuseren met die aap daar... maar dat het voor hun helaas anders afliep ? Als dat zo is dan heb ik allesinds al geen moeite meer om op heel korte tijd het niveau van dit forum in te schatten.... (en was registreren hier echt wel een waste of time en HD) Dan zal ik me enkel nog beperken tot het geven van loze oneliners, ik denk dat dat hier meer op z'n plaats is KeLsO
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() Waarom is Schots nationalisme zoveel democratischer dan Vlaams nationalisme? (zie uw schotse vlag)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Grtz Jamie ![]()
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementslid
|
![]() Heb geen zin om alle topics af te lopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
basisvereiste is dat ze onze taal spreken, maar niet alleen dit) Het is net omdat ik op dat vlak zeer strict denk dat ik voor die vriend in kwestie zoveel respect heb. Hij spreekt even goed nederlands als mij, heeft een hogeschool-diploma en werkt fulltime, hij betaald belasting net als jullie en neen hij dealt geen drugs, rijdt niet met een dikke BMW en hij woont ook niet in een sociale woning, hiernaast is hij voor gelijke rechten voor de vrouwen (iets wat je van het VB niet kan zeggen 'vrouwen aan de haard') en is hij tegen het moslimfundamentalisme. Zou ge dan als mens nie verwachten dat ze u dan eens gerust laten ? Hij heeft anders wel zijn hart en ziel in België/Vlaanderen liggen dus het zou godverdomme tijd worden dat ze hem ook eens als volwaardige Belg/Vlaming beschouwen KeLsO
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() Heb toch even de moeite gedaan om de andere topics te bekijken, en het hanteren van een nationalistisch symbool wanneer men zichzelf geen nationalist noemt is volgens mij nogal contradictorisch, of wilt u met uw Schotse vlag enkel zeggen dat u graag kledij van scapa sport draagt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet zo snel. Je kan "de" flaminganten absolùùt niet gelijkstellen met bewegingen �* la NSV! ![]() Ik ben als flamingant absolùùt tégen extreem-rechts en extreem-links. Ik heb vorige week de veldslag met eigen ogen gezien, en ik keur de beide betogingen af. Maar als we de zaak even OBJECTIEF bekijken, dan is het de tegenbetoging die het meest amok heeft veroorzaakt. Zó simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Vreemdeling
|
![]() Waar ik u 100% gelijk in geef! Het is gewoon degoutant hoe politiek correct we zouden moeten zijn. Ik noem een koe gewoon een koe en iedereen die daar een probleem mee heeft nodig ik graag uit tot een schriftelijke strijd op het forum
![]() KeLsO