![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien dat het dan toch in een draad over cannabis gaat dacht ik dat er een opsomming van dure gevolgen zou aan vasthangen. 'k Was al een beetje curieus naar die lange lijst... Al bij al denk ik dat er voor problemen hetzelfde kan zijn als voor andere zaken: ski op één been poepzat langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering... ski op één been poephigh langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering... ski op één been poepvol caffeïne en suiker langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering... Ik zie het probleem niet in buiten dat ze beter nuchter gaan skiën op een gewone piste of berg waar het mag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De post van Xenophon was trouwens ook al ontwijkend en niet ter zake. Xenophon, die btw extreem rechts is, en eigenlijk ook tegen overheidsinterventie zou moeten zijn. Blijkbaar is hypocrisie geen monopolie van 1 politieke strekking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging hier om de vraag of het wenselijk is om drugsgebruik te legaliseren en te belasten. Niet om de verschillen tussen cannabis en alcohol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik nooit problemen gemerkt toen ik nog naar den Checkpoint in Terneuzen reed. Ik heb veel meer boel gemerkt aan't station van Dendermonde waar ik vroeger uitging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Is uw avatar geen verwijzing naar de beurs? De kilo's coke die daar passeren.
Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 januari 2015 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Xx
Laatst gewijzigd door Loki : 12 januari 2015 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() X
Laatst gewijzigd door Loki : 12 januari 2015 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 12 januari 2015 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand is verslaafd aan een drug wanneer die dat dagelijks nuttigt zonder beperkingen, en aldoor elke dag zenuwachtig is dat hij/zij zijn/haar dagelijkse 20 pintjes of jointjes nodig heeft of deze nog wel zal kunnen nuttigen indien hij/zij zelfs geldgebrek heeft, brengt inderdaad problemen mee ! Problematische gebruik is dat het voor de omgeving problematisch aanzien wordt wegens overlast en lawaai waarbij de plaatselijke (nacht)rust wordt verstoord... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 12 januari 2015 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het Nederlandse beleid is zeker geen succes, omdat het vast loopt op de voordeur-achterdeurproblematiek. De tolerantie van vroeger (!) heeft juist voor minder overlast gezorgd (het ingezetenencriterium dat buitenlanders weert zorgt juist voor criminaliteit en andere overlast) en hield jongeren weg van de hard drugs. Persoonlijk heb ik het meer voor de Spaanse aanpak, omdat je daar van zaadje tot eindproduct een "gedoogd" circuit hebt, maar de Nederlandse aanpak geflopt noemen, daar moet een woordje uitleg bij (dat ik toch niet zal krijgen, ik weet dat nu al). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de parallel doortrekken kan en mag. Persoonlijk vind ik dat al die sponsoring die legale drugproducenten als AB Inbev eigenlijk aanzetten tot druggebruik. Feitelijk zouden al die producten legaal moeten zijn of blijven, maar reclame ervoor verbieden. Goede producten verkopen zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht men het legaliseren ,
al wie denkt dat het zwartcircuit zo verdwijnt , awel .... ik geloof er geen zak van !!!!!!!! Citaat:
- Ik drink al 30 jaar geen druppel alkohol !! - Wat de samenleving onder de medianoemer drugs vat , heb ik niet nodig !! Zelf heb ik het zelfs niet willen proberen , daar ik zag wat het resultaat opleverde !! Als men dat nodig om zich te ontspannen , ze doen maar op , nadien niet komen klagen over problemen als gevolg van dit spul !! In sommige cafe's waar ze destijds toch stiekem gebruikte , van de rook , kreeg ik oogpijn & evenwichtsverlies !! Of zelfs "bloemsuiker" op de WC-bril , of spuiten in de vuilbak !! Jullie eigen leven om zeep helpen , boeit me geen moer , maar mijn leven , !!!! NO FUCKING WAY !!!! - Smoren , 2 maanden geprobeerd , ergens latere jaren 80 , was niks voor mij !! Fuck , wat ben ik klotesaai !!!! Mijn leven is een nul !!!! Hoe kan ik mijn leven interessant maken ?? Roken , zuipen , blowen , snuiven , spuiten !!!! Mooi weer vandaag , morgen rot tot op het bot !!!! Wie niet werkelijk zonder kan .... ai .... !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @cookiemonster,
Kijk, ik ben ook een klungel hoor op dat gebied, 90 - 95 % op een jaar gebruik ik niets, de 10 - 5 % nuttig ik wel iets van drugs, en dat zijn meestal alcohol (zware bieren en dat op mijn gemakske) of cannabis vlak voor verlof of in het weekend bij 1 of andere vriend die altijd wel iets heeft. Mijn behoefte tot het nuttigen zelf is de laatste tijd sterk gedaald, ik heb het niet nodig om me beter te voelen of me te ontspannen, maar ik nuttig het omdat ik daarover voldoende weet en meegemaakt te hebben, en steun dan ook op die ervaring, ik heb dat volledig onder controle ! Als ik zin heb drink of rook ik het toch, of mijn ouders dat nu leuk vinden of niet of ze dat nu beseffen of niet...ik beslis daar zelf over en andere hebben daar niets over in te brengen, ik ben niemand tot last, ik ben geen lastige, laat me gerust dat ik in privesfeer een jointje rol en daarvan grotendeels blij van ben dat de stress eens kan wegvallen...dan denk ik aan niets en kijk wat naar natuurdocu's..that's it ! |
![]() |
![]() |